AR155 õlifilter

#1
Selline küsimus , sinna kuhu kinnitub õlifilter kas sellel korpusel on ka tihend mida vahetama peab.

Või ei ole seal vaja midagi puudutada.

Sealt korpusest peaks ka jahutusvedelik läbi minema vististi :?:

AR155 õlifilter

#2
155 kohta ei tea aga



vag kasutab nn "õlijahutina" filtri jalga kus jookseb jahutusvedelik läbi

2 tihendit

tüüpviga on äraussitanud vaheseinad mille tagajärjel siis jahutusmahl ja õli sassis...



nüüd dr ts võtab jutujärje 155 kohta üle.

AR155 õlifilter

#4
:roll: faktiliselt-> kui sealt käib läbi ka jahutusvedelik, siis on see täielikult eraldatav agregaat.



Siiski, kui seal on jahutusvedelik ning õli segamini, tuleks filter maha keerata, korpus ära võtta ning koos tihenditega üle kontrollida.



Pigem siiski ei kahtlustaks korpust ennast veel (kuigi see tükk on aluminiumist ning nagu mainisid oli jahutussüsteemis enne Sinu kätte jõudmist kasutatud jahutusvahendina mingit imelikku ollust)



Lühike asja point siis-> Võta maha ja kontrolli !! kuna lisaks alumiiniumile on seal nii mõnigi tihend, mis neid koos peaks hoidma, siis on tõenäosus, et lekib hoopis tihend, mitte "jalg" ise.
Tegelikult ma olen normaalne....

AR155 õlifilter

#6
ts@segaduses praegu :roll: aju jäätus eile ära :lol:



OOT-> kas kahtlustad, et Sul jookseb sealt jahutusvedelik õlisse või küsid neid tihendeid, mis õli pidama peaksid (kuna see lekib)? http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=1797



Kui on segamini, siis on siiski tõenäoliselt korpus ... kui õlilekke kohalt, siis ei tule tihenditega probleeme (neid saab lademetes)



jalga ennast peaksid vist leidma suvaliselt 16V mootorilt (minu mälu pidi vist oli nt 156 sama skeemiga)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR155 õlifilter

#7
seda asja kahtlustasin jah, aga kui on ta juba lahti võetud siis oleks kasulikum vist ka uued tihendid sinna panna.

Dr TS oskad sa mind juhatada kuda ma leian need tihendid internetist ise ei leidnud arvatavasti siis tuleb varuosapoe poole pöörduda ja sealt küsima hakata :wink:



PS: enne uurin järele millised need tihendid välja näevad

AR155 õlifilter

#8
:roll:



kõige lihtsam-> võta tihend maha, näppu ja mine varuosapoodi ning vali mõõtude järgi õige 8)



vastasel juhul saad vastuseks-> Ei Ole või siis pead tellima esindusest selle, mida ePER ütleb



hinnavahe tihendite osas on kuni 100 kordne
Tegelikult ma olen normaalne....

AR155 õlifilter

#10
Aga tead, vedelikku jahutusena kasutavad jahutid on tunduvalt efektiivsemad, kui õhku kasutavad. Võrdle näiteks mõõtudelt tavalist õhk-õhk intercoolerid ja vedelik-õhk intercoolerit... Mõõtmete vahe on kordades..:) Küll on nad kapriissemad



Teise margi maailmast, Saabi V6-l on õlijahutusradikas kahe silindripea vahel..:) Kehva materjali tõttu lähevad sealtkaudu ka mahlad kokku aegajalt. Hingerahu huvides ehitatakse siis tavalise õhkjahutusega radika peale ümber..;)
Eesti Saabiklubi ja foorum

AR155 õlifilter

#12
esimeses paremas nukas tiiva sees on mu omal. Võibolla kõigil ei olegi. Ise pole näinud, et õli temp. seier peaaegu üldse tõuseks, välja arvatud eriti kuumade suveilmadega on nii 65..70 peale max läinud (mis ehk ka ei ole väga hea).

AR155 õlifilter

#15
misse on mingi eksklusiivne tikutoosi etikett v?





:lol:



krt peab kangemaid prilla minema otsima...

mette ei näe seda seletavat teksti joonisel



kindel mis kindel et radikas on

aga kas see on nüüd läbi jala jooksvale vedelikule v õlile?

kui viimasele, siis miks jalas üldse jahutusvedelik peaks jooskma?



harige vaimust vaevatut palun





:roll: