11 mai - sauga TrackDay

#17
Ma mõtlesin selle taustakeppija all seda , et miskeid esmaklassilisi aegu sõitma ei hakka. Tagasihoidlikult prooviks ka Sauga raja ära.

Samas eelmisel päeval on Open Track ja siis ma niikuinii Pärnus , sest OT on ka Porsche klubi ürituste kavas.

P.S , mu postitused võib ju alati ka kustutada , kui heaks arvate. Pole mul ju hetkel Alfat ega midagi (rõhk sõnale hetkel).

11 mai - sauga TrackDay

#19
Luman wrote:
Alfakass wrote:
MartinL wrote:Tuleks ka miskiks taustakeppijaks.

:shock: :( :shock: :x :shock: :? :shock:
Kui ma ei eksi, siis kasutati sellist väljendit filmis Boogie Nights.


Ma mäletan seda "Orgazmo" filmist (vist kirjutasin õieti) ... ropp film ei olnud :P (tegid ja mängisid "South Park"-i tegijad)



ja loodetavasti ei mõenud te selliseid tegelasi
Image
Seitsekümmend Viis

11 mai - sauga TrackDay

#20
Hmm , sellel pildil vist kajastatud tavalist igamehevõistluste publikut. Kahjuks on enamus mootorispordihuvilisi ju sellised. :( Reaalsus on karm. Õnneks on siiani Sauga üritused olnud suuremate vahejuhtumiteta. Eelmisel suvel oli vaid korra näha analoogset vaatepilti.

11 mai - sauga TrackDay

#21
sellise tegevuse jaoks on politsei

avalikus kohas alkoholi tarbimie ja kaaskodanike häirimine ;)



martin... ära põe, et ma ei jaga matsu

taustakeppija siis taustakeppija

minu filmialane võhiklikkus



vabandatagu



kes iganes



rõvekallis on 11 000 + km raja eest + ajavõtt + km

samas võib ju 500 kulli eest tund aega tabasalus ka kõristada (kes ei saa pihta vaadaku tabasalu hinnakirja)

või siis teisipäeva õhtul ilma ajavõtuta 2,5h kõristada saugal :) reguleerimata, koos teistega läbisegi...

11 mai - sauga TrackDay

#27
20 ringi järjest täavaautoga on üsna tappev autole

pigem lahmaks 5+2 stiilis sette



1 soojendus

5 kiiret

1 jahutus



1.10 võiks olla minimum mis 145 rajal saab...

väga rajud ajad on 1.02-1.06 vahel...



seega vähemalt 6 min kiiret aega... sojendus ja jahutus otsa...



ca 9-10 min sett ehk?



20 ringi jaoks läheb 4 setti...





40 min puhast sõidurõõmu



aga kes keelab rohkem lustida?















AH JAAA

korraldaja on MITTETULUNDUSÜHING



st seda ei korraldata sissetuleku jaoks, eesmärk ei ole TULU TEENIDA

hind määratakse selline et MTÜ võlgu ei jääks ja pankroti ei läheks...



kellelegi ei maksta välja palga ega muid tulusid



kui raha kunagi millesti üle jääb saame ehk walki talkid, oma koonused, ilma saabi kirjadeta vestid jms põhivahendid mtü-le lubada, mitte ei pea neid mööda maailma käima kokku laenamas...
Last edited by E.T. on 24 Apr 2008, 23:15, edited 2 times in total.

11 mai - sauga TrackDay

#28
Slicer wrote:No samas palju sa ikka seda ringi Saugal sõidad . Saad seal oma 20 ringi tehtud siis ka juba suhtkoht kopp ees :D, muidugi kõik inimesed pole ühesugused.
Tavaliselt tekib tahtmine väikeseks pausiks peale 3x5 ringi.

Üks tähelepanek veel. Kehvemad pidurivedelikud hakkavad peale kolmandat ringi kaotama oma omadusi(pedaal väga pehme). Kellel vähegi võimalik vahetagu enne Saugat pidurivedelik(kui juba pikka aega vahetamata). Ilma garantiita autole võib alati panna , mis ta nüüd oligi , miski Super Blue. Korralike ketaste ja klotside puhul seda keema ei saanud (autoks oli 140kw ja tagavedu). Juhul kui keegi on varustanud oma auto odavate aftermarket piduriklotsidega võib arvestada tohutute tahma hulkadega ja järgmisel päeval investeeringuga uutesse klotsidesse.

Erilise innuga hakkab kuluma parema esirehvi välimine külg.

11 mai - sauga TrackDay

#30
opentracki mehi tsiteerides:



Veel mõningaid soovitusi, et rajal probleeme ei tekiks:



* Kasutatav rehvirõhk peab olema valmistaja soovitatust kõrgem ca 0,2-0,4 at võrra. Soovitav on enne võistlust oma auto jaoks sobivad rõhud näiteks netist välja otsida.

* Kontrolli eelnevalt piduriklotside olukorda, klotsid kuluvad rajal kiiresti. Pea lõpuni kulunud klotsidega võib probleeme tekkida.

* Vana pidurivedelik tuleks eelnevalt värske vastu vahetada.

* Tühjenda auto salong ja pakiruum igasugu kolast ja kinnitamata esemetest.

* Kütusekulu rajal on tavapärasest oluliselt suurem, kui vahepeal ei soovi tankima minna, siis vähemalt pool paaki peaks ürituse alguses sees olema.

* Jahutusringi on tungivalt soovitav ka selleks kasutada ehk hoog tuleb maha lasta. Kuna ülekuumenenud piduritega seismajäämine võib need rikkuda, sõitke jahutusring võimalusel pidureid kasutamata.

* Peale rajalt naasmist ei tohi rakendada käsipidurit - klotsid võivad ketaste külge kinni sulada ja need rikkuda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.