Utoopia inz tuleb 75-ga Saugale

#1
Käisin siis eile Võrust läbi, et 75 pealinna tuua 8)



Loomulikult ei ole elus kõik asjad sama lihtsad

kui on valitsusel lisaeelarve koostamine 8)



Utoopiline soovunelm Saugale 75-ga 8)

oli mind nõnda endasse haaranud, et

sellest mõeldes oleks korra rinnanibu erutunud 8)



Loomulikult selgus, et paljud seadmed mis on vooluga

töötama määratud ei elanud meie niisket talve üle :cry:



Starter arvas , et pendiksit pole vaja tagasi kutsuda

Ventilaatori termorelee oli kah oma mõtetega xzg (vene keelne lühend)

Tehase poolt toodetud 4 silindriline mootor töötab ka 2-ga (raiskamine)

Pidurid pidurdasid valel ajal, ehk ka sõites

Aknad ei avanenud enam

Elektrisüsteem oli muutunud vahelduvaks, kord töötas siin kord seal

Sumps oli kah tugevamakõlaliseks saanud

Ainus asi mis oli iseeneslikult issanda väega paranend oli termostaat



Kui lugesin Sauga teemat siis ei saanud täpselt pihta, et kuidas

küll pidurivedelik keema läheb, nüüd tean. Ise nägin kuidas

korgi vahelt nagu vesi välja voolas ja loomulikult otse leegitorule.

Tartlastel vedas, et ringteel olev Ollereks ja rendilimusiin neid ka

tänasel päeval rõõmustada suudavad.



Odüsseja lõppes Lõunakeskuse parklas kus otsustasime koos

kodanik Tommiga parkida vormeli handiman nimelise pühamu ette.

Lootuses, et tööriistade hea vaim ajab vormelist kurja eemale 8)



Kas heade mõtete linnas leidub kohta kus 75-l pidurid korda teha

ja 1,2-te nokitseda lasta.



Image

Utoopia inz tuleb 75-ga Saugale

#3
:roll:



elektrist-> otsi värvitöökoda, rendi omale kuivatusruum ning pane auto paariks tunniks sinna ... kuivab ära ja kolmandik asjadest hakkab taaskord tööle



Aga pidurite jms-ga... loe E.T. posti (ehk siis kõik vedelikud vahetusse, surud kõik kolvid tagasi supporti (niikuaks kuni liikuma saad, kontrollid üle kas võimendi töötab nii nagu peab-> tundub, et mingil tingimusel hakkab see istegevust korraldama)



silindrid-> küünlad, juhtmed ning karpa (oli vist karpaga isend?). kui kaks silindrit maas on, siis on asi kas selles, et sinna ei tule kütet pääle või siis ei jõua lihtsalt elekter kohale (üldiselt kui küünlad maha võtad, siis peaks juba pilt natuke selgem olema)
Tegelikult ma olen normaalne....

Utoopia inz tuleb 75-ga Saugale

#5
releede pistikuid müüakse küll....



pesasid siis tegelikult (kuid kuna nendega mitte kui miskit eriti juhtuda ei saa -> kui just känkraks põlenud ei ole), siis tasuks pigem kaablid ja kaablikingad üle vaadata, ära puhastada/välja vahetada (relee põhi on tegelikult ju vaid plastjupike, millel on sees klemmid)
Tegelikult ma olen normaalne....

Utoopia inz tuleb 75-ga Saugale

#7
mõttel on jumet... 8) ma just lükkasin ka oma 75-e garaaži uksest sisse... läheb suuremaks poltide kruvimiseks :wink: ja plaanis ka saugale sellega jõuda, nüüd pole enam 33 garaažis jalus-(sai 1 alfist juurde värvatud :D ) ja saab pühenduda oma kiisukese ehitamisele :twisted: ei jõua proovisõitu ära oodata... :mrgreen: seega-saugal näeme, kui kõik hästi läeb...

Utoopia inz tuleb 75-ga Saugale

#9
Tee nagu mina tegin...

supordid julkadeks, tööpinnad üle kontrollida, uued mansetid-simmerid, uued klotsid, vajadusel ka kettad...siis laod kokku ja lased kogu vana vedeliku välja, uus asemele ja õhutama 8)



mul see viimane etapp veel tegemata aga siiski pidurdab paremini kui ennem.
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Utoopia inz tuleb 75-ga Saugale

#10
no esiteks -heade mõtete linnas saab lasta alfat remontida näiteks lõunakeskuse autoringis...-iseasi kuis seal ajaga on.. pidurid, nagu aru saan on kinni jäänud-kas kõik 4? pidurite tegemine ``ime lihtne`` võtad sadula maha-lased kellelgi kolvi välja pumbata(tuleb jälgida, et päris välja ei pumpaks, mahlad võiks siiski sisse jääda) kui on väga roostes, siis puhastad kolvi liivapaberiga ja teed määrdega kokku(tasub osta pidurisilindritele mõeldud määre, kuid ise olen kasutand ka sae plaadiotsa määret näiteks :lol: määre peaks kuumust kannatama :!: :!: :!: siis vajutad pitskruviga silindri sisse tagasi, paned sadula külge ja proovid, kui jääb peale kordad protsessi... ja no tagumistel sadulatel ei läe kolb sisse ilma keeramatta (tõenäoliselt) pole ise veel hetkel pidurite kallal 75-l käind, kuid enne saugat tuleb ka need korda teha... ja pidurivedeliku peaksid ära vahetama-võtad reservuaari tühjaks, valad uue vedeliku sisse ja õhutad pidureid, kuni hakkab uut vedelikku tulema...

kui ikka selliseid nõuandeid mõtlesid :)



kui on rohkem aega, mida kulutada saad siis ideaalis võiks jah remontkomplekti tellida ja kõik pulkadeks võtta- oleneb ka sellest, et millises seisukorras pidurisilindrite kattekummid on...
Last edited by VML on 29 Apr 2008, 12:42, edited 1 time in total.

Utoopia inz tuleb 75-ga Saugale

#12
ei tohiks olla... vähemalt no peale 2 nädalat makarooni söömist ja veini joomist peaks kõik loogiline tunduma...-no kui just tagumiste pidurisadulate käigukasti küljes paiknemine välja arvata... :lol: aa ja kui kolbe määrid millegagi, siis mitte kasutada igasugu spreisid ja asju milles kindel pole-et vältida kattekummide üles paisumist... :roll:

Utoopia inz tuleb 75-ga Saugale

#14
kui on karpaga, siis ilmselt ka jagajaga



50% kolbidel kustunud tuli ehk ka niiskuse teema... paneb kuskilt otse ja ei ole säde piisav, et võtaks kõik isl taha



karburaatori puhul raske uskuda, et 2 sil ei ventileeri üldse...



võibolla ka miski mikromõra jagajakaanes mis on vett täis piisavalt et oa voolu otse panna vasakule...



____





sadulad kasti küljes

oh sitt



kuda kastiõli sellel keetmisele vasta peab?



asi millele polnud mina enne kunagi mõelnud.