166 2.5 mootori temperatuur kõrge

#1
Tere kõigile!



Lugu selline et linnas sõites liigub mootori temperatuur kõrgustesse. Maanteel kõik korras, hoiab ilusti 90. Ei tea kas võib olla viga ainult anduris kuna vent töötab, mootor keema ei lähe ja imelik see et kui korraks auto seisma jätta ja kohe uuesti käivitada, temp näidik nagu naksti 90 peal tagasi ja jälle 5 mintsa muretut kulgemist:) Võite ka soovitada asjalikke töökodasid Tartus kes asjale ehk pihta saavad.



Ette tänades

Heigo

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

#5
teemaalgatajale niipalju et võimalikud vead on veepump, mille plastlabas on pragu sees või siis jahutusradika ja kliima radika vahele on kogunenud niipalju kõntsa et ventilaator ei suuda enam jahutada. Omal mitu analoogset juhtumist 166-tega. Ahjaa üks asi tuli veel meelde et jahutusventikal on vahel reostaat mis reguleerib kiirusi, võib-olla sul lihtsalt teine kiirus ei tööta. Tartus soovitaks janot või äärmisel juhul autoringi.

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

#7
ei tea kas õige koht, aga mul oleks ka veits nõu vaja. miskipärast undab vent pidevalt-lugedes siin eelnevat tundub et puudub ka see aeglane aste ventikal. kas võib ka olla viga reostaadis? kust otsida, millest alustada ja millega võib lõpuks lõppeda kui kiiremas korras korda ei saa? kas saab ka ise korda teha?

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

#10
Täna sai jälle ringi sõidetud, pika peale ikka kisub sinna 110C ja ülessepoole see temp :( Hoiatustuli veel põlema ei lähe, kuid mida annaks teha? Ma vaatasin, et mul see radikas on suht roostes ja paljud ribid on ikkagi läinud. Uus radikas aitaks? Kas 145'le sobivad ka mingi teise mudeli radikad?

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

#11
Sinistra666 wrote:teemaalgatajale niipalju et võimalikud vead on veepump, mille plastlabas on pragu sees või siis jahutusradika ja kliima radika vahele on kogunenud niipalju kõntsa et ventilaator ei suuda enam jahutada.
Kas veepumba probleemile võib viita selline asi, et kui temperatuur hakkab üles ronima (seistes ja kliima töötab)- jahutusvedelik kaob tasekesi... Talvel või ilma kliimata sõites kõik ok, ei kao midagi kuhugi.

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

#12
SlavoZ wrote:
Sinistra666 wrote:teemaalgatajale niipalju et võimalikud vead on veepump, mille plastlabas on pragu sees või siis jahutusradika ja kliima radika vahele on kogunenud niipalju kõntsa et ventilaator ei suuda enam jahutada.
Kas veepumba probleemile võib viita selline asi, et kui temperatuur hakkab üles ronima (seistes ja kliima töötab)- jahutusvedelik kaob tasekesi... Talvel või ilma kliimata sõites kõik ok, ei kao midagi kuhugi.
tegu on veepumbaga.

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

#13
Herr Sliceriga täpsalt sarnane probleem. Linnas ummikutes kipub 110 ligi, eelmine suvi lõi korra ka tulegi põlema. Nii mõnigi kord põikasin kuhugi kõrvale ja lihtsalt passisin, et asi maha jahtuks :(

Maanteel, kui eest tuult saab, läheb normi tagasi.

Eks tuleb vist radikas ära vahetada, kuna asi on seestpoolt ikka suht õudne ja ussitanud. Kruvikeerajaga puudutades muutuvad ribid roostesogaks..



Ahjaa, veepump sai ka vahetatud. Ikka läheb kuumaks sinder.

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

#14
Mul juhtus nüüd selline asi eile, et Pärnusse sõites hakkas isegi maanteel mootor üle kuumenema. Pidin arvukaid peatusi tegema, kokku läks vist 5h , et pärnusse jõuda :D Selgus see, et vedelik ei jõudnudki kunagi radikasse, kus tuul või vent oleks saanud maha jahutada. Paisupaak kuni mootoriplokk. Väike ring nn. Ei tööta termostaat või veepump. Selle tulemusena, kuumenes mootor liialt üle ja nüüd läheb vahetusse plokikaanetihend, plokk ise läheb lihvimisele ja 1 silinder ka ülesse öelnud. Vaatab mis sellel viga. Uus termostaat ja pump ka arvatavasti lähevad sisse, ning veel kaalun uue radika panemist samuti. :( Kehvad lood ühesõnaga.