11 mai - sauga TrackDay

#151
just, mul sama effekt, et mõneks ajaks isu täis:) Väga meeldiv üritus. Tänud korraldustiimile.

Iseenda ja kellaga on ikka väga äge võistelda....kui vaid oleks vaheaegasid ja ringiaegu sõitvas autos näha. Võtsin ima 318IS-ist niipalju kui võtta oli. Selline tunne oli küll, et üle poole sekundi enam sellest ringiajast maha võtta pole.Alla 1.10 ei saanud:( 1.10.3 oli parim. Parima ringi sain kui sõitsin kollase Lancia taga. Ootasin kuni ta möödub. Üritasin sabas püsida ja lanciat mitte eest lasta.Sirgel astus eest ära, aga kurvides jäin ikka sappa. See oli hea sõit:)  Aitüma HF!Ise tundsin, et shikaan on mu tugev koht ja stardieelne kurv on nõrk koht. Tagashikaaist tulin välja 110kmh. Paar spinni, üks hüpe üle rajapiirde, paar head drifti kolmanda käiguga stardijärgses kurvis , nii ta läks. valge 325 oli muljetavaldav oma ajaga. slikk? LSD?

Pöördepill sunny oli ka VAU! Mingi 9k rpm tuli seal mootorist ära pakun huupi.

Kinnitasin kaamera kiivri külge mitmel korral, niiet kui formaadi paika saan ja kuskil ruumi on, siis võin näidata. Suht hästi jäi peale kusjuures. Ega eriti põnev pole aeglase auto sõit aga noh....

Porge 924 oli seekord ülinapilt parem. Tubli oli!



Ei krt vinge oli.

Rampväsinud@home.

Andke mõned nädalad puhata:)

EDIT: Suurim kiirus enne finisit peaaegu 160 kellal ja neljas käik üsna peenike:)

EDIT2: Ja jälle need amordid. Seekord siis 1 tagaamort oli täiesti õline, teine hakkas ka tasapsi alla andma. Mis toimub kui suure kiirusega tagaveoga kurvi minna? Tagaots hakkab hüppama ja pidamine on kohati vähene. Seepärast ka paar spinni. Muide spinn ja paar drifti on ka videol:)
Last edited by kasparius on 12 May 2008, 16:32, edited 3 times in total.

11 mai - sauga TrackDay

#152
Kusjuures seal shikaani juures istununa väidan sama... Sa tulid sealt shikaanist ikka tunduvalt libedamalt läbi kui enamus. Pidurdus õigel ajal ja juba gaasi tallates shikaanist läbi tegi selle minu silma all jääva jupi ikka kiiremaks sinu puhul.. võibolla vähe võimsama autoga oleks asi teine. Aga noh, mis mõõtühik see minu silm on..:P
kasparius wrote:Ise tundsin, et shikaan on mu tugev koht ja stardieelne kurv on nõrk koht.
Eesti Saabiklubi ja foorum

11 mai - sauga TrackDay

#159
Panen oma kommentaarid ka siia:



Aga paneme siis siia mõned pildid asjade juhtumise järjekorras.



Pärast Esimest treening sõitu ning jahutus ringi avaldus esimeste velgede seest taoline pilt:


Image


Ei midagi mis tuul seal ära ei lükkaks. Kuid ikkagi ilmselt näeb antud hunniku põhjusena ka edaspidi.



Siis aga läks päris andmiseks kui aega võtma hakati. Eks adrenaliin ning hasart tegid oma töö.



Üldiselt olid mul parimad alati esimene ring, sest siis olid pidurid veel jahedad. Teine ning kolmas ring kannatas veel pidurdada kuid tunduvamalt pikem oli pidurdus maa. Seda avastasin aga ma järgmiselt:


Image


Järgmine kord lasin lihtsalt pikaks ära minna ning tulin rajalt maha ning sõitsin pidureid ning mootorit jahutama.



Kuid ilmselt oli pidurite nõrkus põhjustatud ka suurest kiirusest. Kõige kiiremasse pidurdusse tulin parimal juhul ca 170 km/h, mis ei olegi nii väga paha. Seda sama kiirust timmides aga proovisin tagumist kurvi täis gaasiga võtta ning tulemuseks oli "väike karusell"



See kõik juhtus mõne sekundi jooksul. Tagant sirgelt välja tulles üritasin võtta maksimaalset kiirust (mis juhtus pärast edukat shikaani läbimist enam kui piisavaks) ning sinna kurvi läksin oli kella peal 140km/h ning proovisin ära mahtuda teepeale. Rehvide kisa saatel liikusin peaaegu, et õigesti kuni paremad rehvid läksid korra kruusa peale ning auto kaotas juhitavuse. Proovisin veel rooliga vastu keerata kuid siis kaotasin kontrolli ning edasist tegevust eriti ei oska endale teadvustada.



Esimene asi kui karusell peatus, kontrollisin mootori heli kõrvaga ning vaatasin nii õli kui turbo rõhku. Kuna need olid normis siis järgmine mõte oli kiirelt muru pealt minema saada, et kuum mootor ning väljalase heina/muru põlema ei paneks. See oli omaette huvitav kuna karusellist oli esiklaas kaetud ühtlaselt lillede ning muruga :P



Sain aga kenasti teisi häirimata rajale ning lahkusin jahutus/turgutus ringile. Nüüd ka mõned pildid sündmuskohast.


Image
Märkate ehk neid puuduvaid võililli seal vahepeal? Need asusid ühtlaselt mu esiklaasil ning mootoris!



Pilt veidi lähemalt, liikusin rajalt välja kenasti külg ees!


Image


Ja teiselt poolt.
Image




Kui mulle tundus väljasõit üpris turvaline, siis tuli välja, et tiik ei olnud üldse kaugel!


Image

Image


Nii, et õnnelik väljasõit tõesti. (St kontrollitud tingimustes :) )



Natukene kartuli vagu tehes sai mõned mättad ka kõrvale pandud.


Image

Image


Viimased mättad lendasid Vääga kõrgelt kaugel kõrgemalt kui auto! Isant E.T. isegi nägi neid stardi finishi sirgelt!



Kuid ei midagi järgmine hetk olin stardis tagasi! :headbang:

Mootor võililli täis ning rehvi ja velgede vahed muru täis nagu ikebana!



Aga järgmine kord olen ka eeldatavasti stardis! Proovin pidureid paremaks saada praegu on ees ferodo SL klotsid. See on ainus etteheide masinale (kui mitte välja arvata lahti hüpanud turbo vaakum voolikut, mille peale kadus igasugune turbo boosti kontroll ning boost hakkas ronima lakke ja ma mõtlen lakke kella peal nägin 1,8bar! Õnneks tundsin per*ega et midagi on valesti kohe ja tulin rajalt maha. Ehk siis härrased klambrid peale silikoon voolikutele! :wise:



Hea päev oli. Aitäh







Edit:



Tahaksin veel siia lisada, et kahju, et sõita ise ei oska. :poke:



oli teine ikkagi esimene katsumus ringrajal minule.



Aga nagu öeldakse "harjutada vaja!" Proovin end parandada.

11 mai - sauga TrackDay

#160
künnivõistlustel näeb sirgemaid vagusi :wink:



kuid kindel see, et sinu omad olid vist kiremini aetud



nii, et kiirust on

sirgemad vaod ja uus künnimeister ongi sündinud 8)



aga siin kohal tooks ära pildi

masinast mis oli ka minule jõukohane vastane



Image




tuletan meelde rehvide kohta



8. REHVID

8.1 Kasutada ei tohi naastrehve;

8.2 Lamellrehvide kasutamine on lubatud (siiski mitte soovitatav);

8.3 Eelistatuna näeb korraldaja tänavasõiduks mõeldud suverehve



parim aeg sõideti slikkidega



järelikult on see slikkidega sõidetud parim aeg



mis on siis 8.3 järgi parim aeg 8)

11 mai - sauga TrackDay

#164
inz164 wrote:mind huvitaks eelõige alfade
omavaheline jõukatsumine
kas sellist pingerida hakatakse kah
pidama või tuleb nüüdsest
üritustel hakata osalema muude markidega

:(


Olen nõus, et klubi üritusel võiks punkti/auhinna arvestusse minna klubi marki esindavate autode sooritused. Ja kui rahalised võimalused lubavad, siis eraldi sümboolsed auhinnad ka vabaklassi, kus lubatud kõik margid.



Seoses sellega olengi nõus loovutama väikelassi karika sellele, kes sõitis alfadest või saabidest kiireima aja A klassis.



Keskmises ja suuremas klassis läksid karikad vist õigele margile?



Rustang: Rajaskeem oli alles.



Lauri (Valge bmw)