
11 mai - sauga TrackDay
#166võid mulle saata, ma oskan exel magikut ... 
															
															
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.
					
					
					
																																																			
					

rustang wrote:Tore, et teil ka päev korda läks. Jätsin A2 mõõdus rajaskeemi tahvlile, kas oli hommikul veel alles?

 
 
K.Kotkas wrote:võid mulle saata, ma oskan exel magikut ...
 Elie oli lihtsalt räme väsimus ja ma ei jõudnudki vist üle 4 korra rajal käia? Meil oli ju laup õhtul juhatuse ja orgkomitee "koosolek".
 Elie oli lihtsalt räme väsimus ja ma ei jõudnudki vist üle 4 korra rajal käia? Meil oli ju laup õhtul juhatuse ja orgkomitee "koosolek".  , mis lõppes alles peale tuliseid vaidlusi nii enne 3 tibake.
 , mis lõppes alles peale tuliseid vaidlusi nii enne 3 tibake.  endal juba hirm naha vahel, et WTF? Ja siis käis pidur 100-ga põhja, hoog maha, käik alla ja kurvist välja start. Ahaaa! Siin mu viga siis peitubki, liiga varased pidurdamised. Eks ma siis proovisin
 endal juba hirm naha vahel, et WTF? Ja siis käis pidur 100-ga põhja, hoog maha, käik alla ja kurvist välja start. Ahaaa! Siin mu viga siis peitubki, liiga varased pidurdamised. Eks ma siis proovisin 
 
  enne pidurdama ja tuli mulle tagurpidi vastu. OI bljääd,  kus siis käis jalg pidurile ja mõtlesin, et kummalt poolt minna. Paremal oli justkui rohkem ruumi, sest ta hoidis sisse, aga paremalt möödasõit keelatud. Aga vasakult jälle ei mahu justkui. Aga sain õnneks niipalju hoogu alla, et kui kurvis kaldus ta paremale, tõmbasin seest mööda. Oi - käed värisesid pärast tiba...
  enne pidurdama ja tuli mulle tagurpidi vastu. OI bljääd,  kus siis käis jalg pidurile ja mõtlesin, et kummalt poolt minna. Paremal oli justkui rohkem ruumi, sest ta hoidis sisse, aga paremalt möödasõit keelatud. Aga vasakult jälle ei mahu justkui. Aga sain õnneks niipalju hoogu alla, et kui kurvis kaldus ta paremale, tõmbasin seest mööda. Oi - käed värisesid pärast tiba... ) . Ma juba Tabasalus sain aru, et jama. Aga kui Saugal oli rehvis 3 at sees ja külg käis ikka maas, siis on asi ka tiba rehvis. Aga ei tea, mis see oli, mis nii koledalt tagasi hoidis
) . Ma juba Tabasalus sain aru, et jama. Aga kui Saugal oli rehvis 3 at sees ja külg käis ikka maas, siis on asi ka tiba rehvis. Aga ei tea, mis see oli, mis nii koledalt tagasi hoidis  

 , 7.2k, tal lihtsalt sumpa vali, sest tegu ralliautoga. Auto juures ei olnud muudetud muud, kui toyo r888 tavapärase kruusaka asemel. Järgmine kord sätib masinat ikka maale lähemale (hetkel kliirens 20cm
  , 7.2k, tal lihtsalt sumpa vali, sest tegu ralliautoga. Auto juures ei olnud muudetud muud, kui toyo r888 tavapärase kruusaka asemel. Järgmine kord sätib masinat ikka maale lähemale (hetkel kliirens 20cm   )
 )kasparius wrote:Võrdlusmaterjal meist eelneval päeval toimunust:
http://www.opentrack.pri.ee/ajad/OTXIX/ot19koond.xls
 Eriti, kui võrrelda eelmise päeva Open Track tulemustega, mille järgi 1,9 l diiselmootoriga ja automaatkastiga poolteisetonnine Alfa 159 sõidab paremaid ringiaegu, kui Porsche Cayenne ja Porshe 924, mis peaks ju ringrajale sündinud olema
 Eriti, kui võrrelda eelmise päeva Open Track tulemustega, mille järgi 1,9 l diiselmootoriga ja automaatkastiga poolteisetonnine Alfa 159 sõidab paremaid ringiaegu, kui Porsche Cayenne ja Porshe 924, mis peaks ju ringrajale sündinud olema  . Aga järgmine kord tulen ikka tõesti Clioga, kui mittealfadele üldises pingereas karikaid jagatakse. Ja tänavaslikid panen alla, sportvedrustus juba on nagunii
. Aga järgmine kord tulen ikka tõesti Clioga, kui mittealfadele üldises pingereas karikaid jagatakse. Ja tänavaslikid panen alla, sportvedrustus juba on nagunii  )
)Mõtlesin ikka neid kõige aeglasemaid Porshesid loomulikultMartinL wrote:Oleneb millist 924ja sa mõtlesid. Ruubel(esmakordselt vist) ja Vanur sõitsid väga hästi , minu silmis. See kolmas 924 (Peep) on selline ise turbostatud masin , millel kord üks probleem , kord teine. Samas 1,9 diisel Saab sõitis 1.12.xx , mis on ka väga hea tulemus.
Martin - ei jõudnud pühapäeval isegi vaatama, mahlad ei püsinud mootoris.
 Kas see oli Peep Päädam ehk? Ta tegeleb vist VEMS-iga..
 Kas see oli Peep Päädam ehk? Ta tegeleb vist VEMS-iga..
spark wrote:üks märkus tulevikuks möödasõitude puhul;
"Härrad, jälgige peegleid ja andke oma kavatsusest, kedagi mööda lasta, ka tagantsõitjale märku!"
See soovitus siis jutupõhjal, mida mõlemad autojuhid rääkisid...oli üks probleem - ligikaudu 2 ringi!
Tegelikult aeglasem märkas, sõitis paremas servas, kuid ei näidanud suunda, aga siiski (ilmselt) sõitis oma tempoga!!!, ning tagant tulija ei saanud aru, kas lastake ta mööda või mitte ja (ilmselt) auto polnud aeglasemast palju kiirem, et kiire möödasõit teha!!!
ning, kui te saate aru et ees sõitja ei kavatse teid märgata ja, kui taga kedagi lähedal ei ole sõitke mõnda aega aeglaselt, suurendades vahemaad maksimumini ees sõitjaga, sest käimasolev ring on teil nagunii P...E läinud, saate järgmise see-eest täiega sõita.
kui aeglane auto näeb sirgel enda järgi (kahte) autot, siis ilmselt hakkab ta peegleid jälgima, see tähendab, et ta automaatselt ei sõida oma ideaalse tempoga ... näita sirgepeal suunda ja lase kiiremad mööda sõidutempot aeglustades ... sest sinu ring on juba nagunii P....S, milleks kiiremaid segada.
