Jama selline et kui linnas sõidan ja 3 käik on sees hakkab auto jõnksuma annad gaasi juurde kaob ära paned ültse 4 sisse on kõik ok ei hakka jõnkima..
Mis jama on?
Alfa 156 jõngib
#2Ootame huviga vastuseid
Matilda masinal sama jama ja hakkas peale rihma vahetust.
Matilda masinal sama jama ja hakkas peale rihma vahetust.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Alfa 156 jõngib
#3potensomeeter? oeh neid asju on seal palju mis jõnksuma panevad mittetoimimise puhul.
Alfa 156 jõngib
#4
kui probleem on vaid ühe käiguga, siis

eee... kiire arvutus näitab, et linnas 3k on umbes 2300-2400rpm (seega peaaegu nukakeeramise moment)
vaata mis pööretel jõnksumine tekib ning proovi samadel pööretel teiste käikudega mõnda aega liikuda

kui tekivad samad sümptomid, siis on probleem justnimelt selles vahemikus-> põhiprobleeme saab justnagu kolm olla (kas solenoid või siis pööreteandur või siis gaasipedaal)
Teoreetiliselt võib olla asi ka selles paganamase eeegeeeerr kopsikus või kütusefiltris (ülejäänud asjad ei tohiks vaid teatud vahemikus nöökida)
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa 156 jõngib
#5kusjuures, minu omal on sama... probleem...
st kusagil 2100 pöörde kandis on närviline koht. ükskõik, mis käiguga tegelikult. 3.-ga tuleb see lihtsalt kõige paremini välja, sest madalamate käikude puhul on gaasipedaalil enamasti "on" või "off" asend ning kõrgematega ei suuda mootor enam niiväga kiirendada/pidurdada.
pole seda andurit küll ise oma silmaga kunagi näinud, veel vähem mõõtnud, aga ega see potekas kahest (või rohkemast) elemendist ei koosne äkki? mõtlen, et ehk on seal ajaga miskit ära väsinud ning see miski tekitab teatud asendis kõige labasemat müra?

pole seda andurit küll ise oma silmaga kunagi näinud, veel vähem mõõtnud, aga ega see potekas kahest (või rohkemast) elemendist ei koosne äkki? mõtlen, et ehk on seal ajaga miskit ära väsinud ning see miski tekitab teatud asendis kõige labasemat müra?
Alfa 156 jõngib
#6täna jah hakkasin proovima minul oli vist mingi 2600-2700 nii teine kui kolmas...
Alfa 156 jõngib
#7siis ongi kas siis gaasipedaali asendi andur voi segusiibri asendi andur, vist. asendi andur e potekas kulub ära lihtsali ühe koha pealt, vanakooli mehed parandasid hariliku pliiatsiga neid.
Alfa 156 jõngib
#8
Nii et kuidas seda korda teha või kaua teeninduses seda teevad

Alfa 156 jõngib
#11Anthrax wrote:Neid ei lapitagi?
Kondoome? Lapitakse, peale lappimist ja lausa mitmekordset saab neist igasugu turbo performance ja max pleasure vidinad, no lapp lapi peal, selline megavidin

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Alfa 156 jõngib
#12las teevad kindlaks mis potekas streigib, ja siis vahetusse, kes seda tänapäeval parandab 

Alfa 156 jõngib
#13no alati vb ju ka Tartusse Jano poole pöörduda vahetusjubina saamiseks, kui uus liiga kallis tundub, tal 156'sid ikka vedeleb seal. Ja oskab ka nõu anda ehk, mis võib viga olla. Aga diagnostis peaks ikka ära käima, et näha täpselt, mis viga, muidu ei oska ju kuskilt kinni hakata.
Alfa 156 jõngib
#14Minu 156-el sama jama: 2000-2200 rpm tõbleb veidi närviliselt. Boschi aparaat vigu ei näidanud va uimaselt toimetavat lambdaandurit.
Potekas peaks ikka juba induktiivanduriga olema mitte enam mingite klemmide ja söepulgakestega...?
Potekas peaks ikka juba induktiivanduriga olema mitte enam mingite klemmide ja söepulgakestega...?
Alfaholic since 1997