siis ei ole asi sellega seotud (tegelikult peabki kuskil 2-2,5 krpm peal sinna pinge tulema)
pakkumine oli tingitud sellest, et kui korras mootoril lasta solenoidile 12V peale, siis tühikäigul on oht, et auto sureb välja -> igatahes puterdab metsikult
siis jääks siiski küttesüsteemi juurde (pihustid liig kaua lahti) või siis lamda ei toimeta.
Diagnostika annab kindlamini teada
diagnostika tegemiseks läheb Sul vaja gaasipedaali
ehk siis süüde sisse-> pihutituluke läheb korraks põlema ning seejärel vajutad 5 korda kiirelt gaasipedaali. Pihustituluke peaks hakkama vilkuma. Vilkumine on jagatud nelja gruppi. Võta paber ja pane kirja, mida ta seal vilgutab. Juhul kui vilgutab 4-4-4-4 korda, siis on tegemist mehhaanilise veaga (kas jääb pihusti tilkuma või siis on nukk paigast või klapp lahti vms)
ükskõik millsie teise koodi võid siia kirja panna ja annan kohe vastuse, kui koodilehe üles leida suudan (kui keegi mind ei enneta)
Tegelikult ma olen normaalne....