Mitte rehvid ei olnud katki, vaid sild oli viltu all, st tahtis reg.
Samas tahtsid vahetust esimesed ülemised õõtshoovad, parem šarniir, mõlemad klapikambrikaane tihendid, väljalaske kollektori tihendid, parem esiratta laager, stabika raamipuksid, õli lekkis ka kuskilt põhja alt, samuti oli surnud lambda andur.
Aga need olid vead, mis loeti üles, kui autot ostsin ja nende vigadega olin ka arvestanud, ja nende üle ei kurda, sest need tehti ka ära.
Samas oli eelmine omanik ära teind tagasilla täis remondi, rihmavahetuse ja pidurisüsteemi vahetuse, muidugi oli masin puhas ja ülikorras sisuga- mis sai ka ostul määravaks.
Samas oli selle masina viga see, et nagu ma müüja jutust aru sain, et masin seisis palju, et tal oli ka mingi töö auto. Olen aru saanud, et autod on mõeldud sõitmiseks ja pikalt seismine tuleb aind kahjuks.
Aga kui mootor maha võeti, siis nagu öeldud- elavaid osi oli küljes vähe. st enamus agregaate ka said nüüd kap rem. Mootori vahetaja ütles kohe, et selle masinaga on sõidetud enamus ajast sirge parema jalaga

Ja ka oli mootoris sees poolsünt, mille eest ma ka peapesu sain

( sellises autos ja selline õli

)
Aga olen rahul

Autot müüa veel ei kavatse, kuigi vast km hinnaks on kujunend juba oma 3 eek.
OT: Aga kas kas need jutud kiirendusvõistlustest ja streetracedest on ka tõsi?
Ja üks asi veel: see auto oli elanud üle 3 avariid, 2 nendest oli avarii põhjustajaks, st ülevärvimist pigem usun just avarii pärast. LKF andmebaasist järele kontrollitud.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
