Lancia Delta Integrale süüteprobleem

#1
Tere vahvad alfistid!



Autoks siis pealkirjas märgitud isend aastast 1989... loodetavasti see ei ole kellegile vastukarva, et margi nimetus ei alga A tähega... aga kuna autode omavaheline sugulus on kõigile hästi teada siis pöördun oma murega kogenud alfaklubi poole.



Probleeme valmistab asjaolu, et säde tuleb peale ainult 1 le ja 3 ndale silindrile. Juhtmed, küünlad, jagaja kaas, rootor vahetatud ja kontrollitud!

Aga mida ei ole see on elekter :(

Kui süütepoolist tulev juhe maha võtta ja starterit anda siis on silmaga näha, et säde ei ole ühtlane vaid tuleb nagu kahekaupa ja siis on väike paus sees.

Kas süütepooli kontrollimiseks on mingisugune lollikindel meetod ka olemas? Ei tahaks nagu niisama uut hakata tellima...

Või on kellegil miski muu geniaalne idee asja lahendamiseks või vähemalt selguse saamiseks.

Jääb muidugi võimalus, et aju on oma aja ära elanud :(





Juhul kui kõnealus auto ükskord sõidukorda saab siis tuleb alfafoorumisse kindlasti autode alla omaette teema. Seal Te saate siis kõik oma küsimustele vastused, et kust ta tuli, oli ja milline tema tulevik on :)



Kõik abistavad postitused on enam kui teretulnud...

Lancia Delta Integrale süüteprobleem

#2
aidata ei oska...

TS ehk pakub taas midagi geniaalset



mina oskan vaid soovitada TRK Värvid ja Pirni tn... nad teevad seal eksootikat... hetkel peaks olema maserati biturbo neil lahkamisel ;)





aga kui masina jooksma saad siis too ta rajale jalutama alfaspordi trackday raames. siis oleks juba 2 integralet rajal... sate omavahel mõõtu võtta ja võrrelda... ehk ka kogemusi jagada.

Lancia Delta Integrale süüteprobleem

#3
:roll:



niisiis-> eeldades, et Integrale kasutab todasama 8V TB mootorit, mis on deriveeritud Themalt (usu mind -> kasutab :roll: ) ning juhtumisi on see mootor sattunud ka 164 kapoti alla (enne 1991 aastal taasavastatud 2,0 V6 mootori kasutuselevõttu kasutati nimelt todasama Thema TB-d... )



aga ajaloost piisab ning Sinu lugupeetud sõiduk peaks kasutama microplexi süüdet kombineerituna LH jetronic pritsega (mitte just eriti suurepärane kooslus IMHO)



seega jamasid võib olla palju-> KUID võttes arvesse, et Sul stabiilselt 1 ja 3 ei saa süüdet, siis kisuks siiski vägisi jagaja või relee poole. Süütepool toimetab siis kui on tagatud järgmised tingimused:

1. Süütemoodul saab peale signaali vändaasendilt, nukaasendilt, overboosti ventiililt, rõhuandurilt jne-> seeläbi saadetakse signaal süütereleesse, kus jagatakse miinust vastavalt vajadusele-> + tuleb süütepoolile peale LH poolsest ajust.

2. süütepoolile jõuab vähemalt 9,5V

3. mõõtes on süütepoolil primaarosa takistus (see kuhu 12V jõuab) peaks olema 0,45 oomi ning sekundaarpoolel 5kiloomi



4. knokksensor ei toni sekkuda :lol: (see peaks asuma kolmanda ja neljanda silindri küünalde vahel (rihma poolt lugedes)



5. pöördelugeja peab suutma igal ringil piuksu teha (hetkel tundub nagu jääks kuskilt mingil põhjusel midagi vahele -> just in case mõõda vändaanduri takistus ära peaks olema 700 oomi)
Tegelikult ma olen normaalne....

Lancia Delta Integrale süüteprobleem

#4
Tänud E.T le heade sooviduste eest Prini tn meeste pihta, olen kunagi nendega isegi vestelnud :)



ts - thema ja integrale kasutavad tõesti sama mootori toorikut, väikeste erinevustega...



Õnneks leidis minu probleem umbes tund aega tagasi lahenduse 8)

Naabritel oli vist päris raske kera veeretamist jälgida :twisted:



Otsustasin, et kontrollin veel korra elektroonilise ahela üle, sest süütepool voolu andis ehk siis elekter tegelikult on olemas, elektroonika 0des ja 1des ma nii kindel ei olnud.

Viga peitus halli anduris mis edastas ajule mingeid aiateibaid!

Seega lahendus üsna lihtne, lõpp hea - kõik hea.



Kui kõik hästi läeb siis leiab ka esisild lähiajal oma koha auto põhja küljes :wink:

Lancia Delta Integrale süüteprobleem

#6
8) naiss 8)



jääme siis reportaazi ootama



P.S. Themalt deriveeritud tähendab-> sama mootor aga edasi arendatud

P.P.S. Su autol peaks olema mitte üks vaid kaks "aju"-> kuna Mixroplex ja Lh ei suuda ühe katuse all aega viita (lähevad kaklema saadanad-> ei saa ikka itaallased ja sakslased kitsastes tingimustes omavahel läbi) :lol:



P.p.p.s. Ega see Integrale juhtumisi kogemata musta värvi ei ole?
Tegelikult ma olen normaalne....