Immobilaiseriga probleem 145 JTD 99.a

#16
aitähh selgituste eest ka minu poolt:) jälle jupikese targem.



a üks asi, millest ma aru ei saa - teemast on kadunud osad postitused ja ntx mu enda ühest postist (vist) mingid laused :roll: enda meelest ei kasutanud ebatsensuurseid sõnu nagu ..., ...., ..... ja .... . ainult sõna 'fakto' kasutasin - a see ei ole ju ebatsensuurne? või siis ikka et on? :roll: :D :D

Immobilaiseriga probleem 145 JTD 99.a

#17
Seega võtan asja lühidalt kokku enda seisukohast.



Ostsin faktost ära juba uue võtmekomplekti koos südamikega.

kokku 3000

Siis nüüd pean ostma juurde ECU ja ECM et, uuesti liikuma saada autoga

Kuna tegemist on diisliga seda enam eestist ma ei leia kasutatud aju ja süüte süsteemi



Seega

andke foorumlased siis soovitus mida teha.

Mul puudub igasugune soov uuesti minna võtmeid tellima seda enam et võtmed kui sellised on juba vahetatud koos südamikega.



JA TÕEPOOLEST VARGAD SAAVAD AUTOD KÄIMA KUIDAS ???

Kas tõepoolest pean hakkama varast otsima kes auto käima paneks ???



Seoses koodikaardiga sellist ma ei saanud kaasa autot ostes ning ei tea ka kust seda otsida.



Viimaks küsimus kas on või ei ole võimalik n.ö IMMOT NURKA VISATA tarkvaraliselt.

Immobilaiseriga probleem 145 JTD 99.a

#18
immot tarkvaraliselt nurka visata on keeruline, isegi väga väga keeruline



asi siis selles, et ECU ilma immo koodi vastuvõtuta ei tee piuksugi (immo signaali alusel seatakse siis tegelikult tarkvara "töökorda")



Põhimõtteliselt tähendab immo nurka viskamine seda, et pead laskma kellelgi immo füüsiliselt välja ehitada (nii ploki enda, kui ka ECU sisesed ühendused) ning seejärel laskma kivi üle kirjutada.-> ennustaks umbes kolm päeva tööd ja ei mingit garantiid, et asi ka toimima hakkab...



P.S. alles praegu märkasin, et Sul on JTD mootor 8) Uuri Jano käest, kas tal miskit täiskomplekti pakkuda pole (räägitakse, et JTD kasutab 2.10.4 pritset, nagu ka 16V TS mootorid...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Immobilaiseriga probleem 145 JTD 99.a

#20
mike34 wrote:Suhtlesin Janoga

Hetkel tal pole midagi pakkuda mis saaks mind aidata aga antud mootoritüüp kahjuks ei pidavat sobima
Üks on bensiin teine on turbo diisel.

Huvi pärast küsimus ehk teab keegi vastus kuidas pätod ja vargad saavad autod käima

Ka immodega masinad.


Uuematel autode puhul, patidel on lihtsalt oma aju kaasas, vehetatakse aju ara ja laheb sõiduks.

Immobilaiseriga probleem 145 JTD 99.a

#22
:roll:



immo tööpõhimõte varga pildu läbi. Kiipi on salvestatud kood, sama ka saatjasse.



kui võti pannakse süütelukku, seda keeratakse, siis küsib immo võtmelt koodi. võti saadab koodi ja immo võrdleb seda kiibile kriibitud andmetega.



Kui kood on õige, lubatakse käivitada; kui mitte siis käivitamine blokeeritakse.



vargasiganägudel on aga agregaat, mis saadab ettenähtud pikkuse ja vahemikuga "TUTTAVA" süsteemi "master mastereid" (nagu juba mainisin)



ehk siis plokke saadetakse minutis tuhandeid (ja sealt siis tuleb õige kätte)



AR immo aga on nii "rumal", et ei saada vale koodi peale vastust :wink:



Nimelt siis agregaadi jaoks uue ploki edastamiseks on vaja saada saada teada, mis on õige jada (seda skännitakse aga võdrlusvastuse saatmisega)



ehk siis piltlikult: õige plokk on 12345; seade võrdleb seda talletatud infoga 54123 ning saadab immosse tagasi vastuse "12345 ei ole õige vastus"-> selle vastuse paneb nägude aparaat vasakule ning kukub ECU-d kõrvalt uute "teadaolevate masteritega" pommitama



niikaua, kuni võimalikud kombinatsioonid on läbi katsetaud (kuni 5 min) on sealt ka juba õige vastus leitud



immoploki ja ECU vahetamine on kah polulaarne, kuid seda harjutatakse pigem tellimusena saadud varguse juures (kuuldatavasti näiteks XC90 volvod olid selliselt vasakule läinud)



P.S. kuna Immo ja ecu asuvad samal mudelil alati sama koha peal, siis võetakse lihtsalt katted maha (10 min) ning pistikud visatakse ümber-> 2 min...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Immobilaiseriga probleem 145 JTD 99.a

#24
:roll:



VAG kompoti puhul umbes midagi sellist nagu roolilukk jah :roll: (5 seeria bmw ning LC juures samuti)



Ainult, et kui tehaseimmole on lisaks paigaldatud ükskõik milline lisaseade (kasvõi lihtne lüliti), siis on ainsaks varastamisviisiks treiler :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Immobilaiseriga probleem 145 JTD 99.a

#29
:roll:



oli tegu diisliga?



kui jah, siis VAG odav-väike-diislid omavad mehhaanilist käivitustakistust millest "ülesõitmine" on suhteliselt lihtne nimelt annab immo signaali käivitustakistile, mille järel...bla bla bla bla... (ehk siis ei kommetaari edasi)... ja auto liigub 8)



Tegelikult kasutab ka Alfa vanakoolidiislite immobiliseerimisel sama nippi (tõsi küll ühe traadijupiga otse isegi seda Alfat käima ei saa)
Tegelikult ma olen normaalne....
cron