See vend palus paarik päevaks nime ja asukoha saladuses hoida, et katsetab minu ALFA peal ära ( mu hea tuttav ), ütles: no et niisama nagu pole mõted kõvatada
Vigane nuka andur seda ilmselt põhjustabki- nukkvõll jääb valesse asendisse, gaasijaotusfaasid nihkes ja see panebki mootori plagisema ning kaob ka jõud. Teoreetiliselt võib viga ka siiski mehaaniline olla- vigane võib olla variaator v. variaatori jutimine vms. Nukkvõll jääb siis samuti ebasobivasse asendisse ja mootori juhtplokk registreerib selle kui nukkvõllianduri veana. Kõige lihtsam/odavam on uut/töökorras andurit külge proovida.
Kui plagiseb ainult peale käivitamist (algul 3 sek, hiljem 10 ja poole aastapärast juba 20 sek) siis tavaliselt variaator ise "peetis". Aitab ainult vahetamine.
samas mul üks pihusti ka lagastab või on see seesamune variaator ja armatuuris lööb ka teinekord pihusti tule põlema aga kui pihusti tuli põlema hakkab siis võtab kohe hoogu ka maha ühlasel sõidul