Alfa Romeo 164TS '94 ts

#18
:roll:



niisiis kevad käes ja suveks vaja siis trimmis kõhtu ja ilusat välimust, et plääzile pleesitama minna.



Koristamise käigus aga sattusin ootamatu dilemma ette... rool kurivaim :roll: on kole :roll:



ja mitte ainult see, mis auto peal on vaid ka need, mis on keldris :?



no kuram ei meeldi mulle US versiooni rool mitte üks teps mitte... Seoses sellega siis uuriks, et ega kellelgi ehk ei ole üle 166 või 916 seeria sõiduki rooli üle :roll:



916 oma võiks olla pigem peale '98 aastat toodetud sõidukilt, kuna siis muudeti eelmine nelja kodaraga lahmakas kolme kodara peale (õuldskuul look)



pilti kah:



praegu
Pilt


US versioon
Pilt




Ja see, mida hirmaste vaja oleks :lol:


Pilt

Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#19
teeks siis pisikese ülevaate kah sellest, milline näeb kavas välja 164 "kevadkoristus" :roll:



1. rool (kui leian, siis tuleb parema välimusega, kui mitte siis US versioon)

2. istmed

3. käigukangi nupp

4. keskkonsool (makikate, tuhatoosi kate jne)

5. jalamatid

6. veljed (ootavad rehve-> ikka veel ei ole suutnud valida, mille kasuks otsustada)



Lisaks ootavad veel oma järge kliimapaneel, tiib, tiival olev iluliist, õlirõhu andur ning kliimapump :oops:



p.s. roolitemaatika osas veel-> 14x, 15x ja uuemad, kui 2002 peale ei lähe (nuudid on erinevad)-> idee poolest peaks 916 ja 166 kasutama 164-ga sama varrast (kuigi ei ole õrna aimugi, kuidas seal sügavusega lood on ... bäägi osas just)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#21
E.T. kirjutas:suure kuvalda olemasolul ei ole ükski nuut takistuseks


:twisted:


:roll: jah muidugi :lol:



vahetan pool armatuurist, käigukanginupu ja istmed välja ning siis võtan suvalise rooli ja peksan kuvaldaga niikaua kuni kuhugi midagi kinni jääb :lol:



kuigi jah :roll: mul on keldris ju tegelikult olemas ka tagavaravarras :roll:



Offtoppi kah (muidu käin ainult teiste autoteemades plämisemas): :lol: käis mul täna sõber uue autoga uhkeldamas... et mis lisad ja värgid ja nänn kõik seal on :roll:



elektrilised, klapitavad peeglid (mul keldris oli), el istmed (mul keldris on), isetumenev tahavaatepeegel (mul keldris on), el aknad (mul varsti :roll: on keldris kah), valuveljed suverehvidega (mul keldris on), valuveljed talverehvidega (mul keldris on) jne jne jne ...



ja üldse on mu kelder selline kahtlane koht, et sealt leiab kõike :lol: Tõenäoliselt tuleb ta varsti külla, kuna ta vist ei jäänud eriti uskuma, et PÄRISELT kah on mul kõik see keldris olemas :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#23
:lol:



jumal tänatud, et mu naisel selliseid soove ei ole :lol: (hakklihamasina asukoht on mul vähemalt teada)



muuseas-> veel paar aastat tagasi oli mul keldris Saab 99 velg koos rehviga ning ka Saab 99 istmed :roll:



ja karoonalaud ning vanad suusad on seal ikka veel alles... kuram küll :roll: peaks minema keldrit koristama kindlasti on seal armatuurlaua, kellaplokkide, rehvide, süütepoolide, velgede jms vahel mõni purgikaanetaja :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#24
:roll:



täna hommikul kell kolmveerand seitse juhtus siis see, mis pidi juhtuma :mrgreen:



alarmipasuna signaaljuhe andis korrosioonile alla :lol: (kusjuures tegemist on AINSA korrodeerunud juhtmega pagassis :roll: ) tulemuseks karjuv pasun (kuradima hea aku on pasunale kaasa pandud 8) )



väga vargakindel auto, väga vargakindel-> kui pasuna juhe (või akujuhe) maha võtta hakkab auto karjuma kui süüde väljas on. Süüde sisse panna, siis jääb tagumine pasun vait ja esimene hakkab karjuma (alarm on siis tegelikult mitte ainult dubleeritud, vaid toimetab kolme ringi pealt...)



Lahe 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#25
:(



kurba saatust kah :cry:



selle kuu lõpuks ootab siis ülevaatus :roll:

ja nagu kiuste-> support kinni, käsipidur teiselt poolt kinni, radikas võttis kätte ja lekib nagu mahlakask, armatuuris näitab õlikell 5-6 baarist survet ning tõstukil paistis, et õõtsapuksidel on meeletu lõtk sees (huvitaval kombel sõites seda tunda ei ole :? ):(



Rääkimata sellest, et summutipoldid on väsinud, tuletoru ja kati metallkatted on kah soolarahes surnud (otseloomulikult kõriseb ja koliseb auto üsna mehiselt) ning tagumine kundepoolne aknamehhanism on poole pealt kinni kiilunud...



PERGEL-> mis küll on autodele sisse kodeeritud, et kõik jamad tulevad sellel hetkel, kui on tulemas ülevaatus ning raha on just just mujale ära kulunud :evil: :evil: :evil:



seega siis taaskord auto alla 8) (tore, kui vaba aega just eriti palju ei ole)



Positiivset poolt kah-> kui need kõik korda saab, siis on aastakese jällegi hooleta :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#27
:mrgreen:



kui ma 164-ga praeguses konditsioonis Saugale jalutama tuleks, siis pärast seda on tõenäoliselt tegu muuseumieksponaadiga :lol: (vaevalt, et kiiremat ringi tehes on vahepeal võimalik vedelikku juurde valada)



EDIT: 155 püüab hoida temperatuuri 100+ ringi nii, et LAHE :evil:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#29
:roll:



remondiks on vaja:

1. aega (155 juures on ilmselt asi venitikas/või ventikarelee ühenduses kinni, 164-> pidurisüsteem tuleb lahti võtta, radikas maha vaatamaks, kas õnnestub paigata või tuleb päriselt uus osta :evil: õlipumba klapile ligipääsust ma parem ei räägigi...)

2. raha (kõige juppide jaoks)



mõlemad on hetkel ülimalt piiratud ressursid (eks paistab kuidas ja kas jõuan :arrow: kui 164 ülevaatust tehtud ei saa, siis pole ka enam kiire :roll: aega jääb s&%#ks üle ja rahaprobleem on samuti murtud)



jne jne jne jne jne jne .....
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#30
oh pergel... aastake pole juba midagi joonistanud siia :icon_angel:

läheb siis pisike update... (praeguseks siis 80K minu käes sõitnud)

tegelikult saab juba pikemat aega edasi-tagasi-üles-alla sõita ka seivas autos, rool on vahetet (US versioon), käigukangi nupp samuti... piduritega on ring peal :icon_thumbup: toimib, esiõõtsa tagumised puksid kah taaskord vahetatud-> elagu teetööd :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: )

mis siis veel... valuveljed on kah olemas... aga vale ET-ga... ning kuigi ka flantsid on olemas :mrgreen: ei ole polte et neid alla keerata :oops: ma ei saa aru, mis kuradi kamm mul nende rattapoltidega on :evil:

mis siis veel ootel on:
välimuselt-> esitiib on jätkuvalt mõlkis (kuna seal aga roostetäppigi peal pole, siis jumal temaga- vihmase ilmaga suunab küll vee väga lollaka koha peale aknaserval, kuid...) ning miljardikroonine :evil: liist on kah ikka veel katki; ja loomulikult mootoriruum... tahaks saada paarist kohast värskendust.

tehnilise poole pealt-> uus kliimapump on keldris koos ABS-i plokiga ootama momenti, kui vahepeal veidi autole rahu saab anda :wink: aga muud häda nagu ei meenugi :roll: ah jaa tundub, et tagumised kiigepuksid said kah suvisel tähistamatateetöökraaviläbimiseaktsioonis surmahoobi.

Sisu osas võib juba peaegu rahule jääda-> paar paneeli kriuksuvad vildi järele ning mõned tüüblid tuleks kah välja vahetada; uute istmekatete õmblemine jääb ilmselt talveperioodi nukratele õhtutele :roll:


praeguseks vist kõik

---------------------------------------------------------------------------------------------

ah jaa-> keldri koristamisel selgus, et seal purgikaanetajat pole :D
Tegelikult ma olen normaalne....
cron