Suvaline PLÄMA vol 2008
#902......
Last edited by laurigt on 20 Jul 2008, 16:16, edited 1 time in total.
Suvaline PLÄMA vol 2008
#903Autod ja (õll) e. õlu ei lähe ju kokku
Sa peaksid ühel üritusel ära käima siis saad teada.
Mida sinu hing ihkab (kaliiber) või mitte

Sa peaksid ühel üritusel ära käima siis saad teada.

Mida sinu hing ihkab (kaliiber) või mitte

Suvaline PLÄMA vol 2008
#904....
Last edited by laurigt on 20 Jul 2008, 16:16, edited 1 time in total.
Suvaline PLÄMA vol 2008
#905Tra.. ostaks ka kalibra raeh...
Saaks si*ax õlli libistada raeh...
Teeks alfa kruiise iga teisipäevaõhtu ja driftiks kässariga raeh...
Saaks si*ax õlli libistada raeh...
Teeks alfa kruiise iga teisipäevaõhtu ja driftiks kässariga raeh...
a.k.a Anthrax
Suvaline PLÄMA vol 2008
#907Jah selline asi õnneks on võimalik.Anthrax wrote:Kas selline asi on võimalik, et rooliots keerab ajapikku ennast roolilatist välja? Või pigem on tulnud koos keermega roolilatist? (rooliotsad vahetatud ~aasta tagasi) Juhtus siis selline koletu lugu tagasipööret sooritades... gaasiga ei koonerdatud.

a.k.a Anthrax
Suvaline PLÄMA vol 2008
#908Anthrax wrote:Tra.. ostaks ka kalibra raeh...
Saaks si*ax õlli libistada raeh...
Teeks alfa kruiise iga teisipäevaõhtu ja driftiks kässariga raeh...
Millega se calibra nüüd siis hammaste vahele jäi?

Suvaline PLÄMA vol 2008
#909Lihtsalt moepärast lisan E.T varasematele avaldustele.
Mitte ainult politsei ei ole pe*se kukkunud institutsioon vaid seda on ka linna-, linnaosavalitsus ja erinevad ministeeriumid ja ametid. Ühe küsimuse peale suunatakse mind seitse korda ümber, millepeale saan kah ebamäärase ja "umbes vist nii peaks olema" vastuse.
Suhtumine on selline, et kui saab midagi keelata siis seda võimalust nad suurima heameelega kasutavad.
Ettevõtluse soodustamisest ja abivalmidusest on asi kaugel.
Mitte ainult politsei ei ole pe*se kukkunud institutsioon vaid seda on ka linna-, linnaosavalitsus ja erinevad ministeeriumid ja ametid. Ühe küsimuse peale suunatakse mind seitse korda ümber, millepeale saan kah ebamäärase ja "umbes vist nii peaks olema" vastuse.
Suhtumine on selline, et kui saab midagi keelata siis seda võimalust nad suurima heameelega kasutavad.

Ettevõtluse soodustamisest ja abivalmidusest on asi kaugel.
a.k.a Anthrax
Suvaline PLÄMA vol 2008
#910kanal2 käis tartu maanteel ...
http://www.reporter.ee/?p=31615
ma käisin eile (esmaspäeval) ... ei näinud ühtegi hullu
ja rekkaid kah väga palju pold.

http://www.reporter.ee/?p=31615
ma käisin eile (esmaspäeval) ... ei näinud ühtegi hullu
ja rekkaid kah väga palju pold.
Suvaline PLÄMA vol 2008
#911Vahepeal käin väikse vanakese mazda-ga maanteedel... Tartu-Elva maantel (~23km) sõites 90 pidin 3 korda pidurdama, et säästa enda ja teiste elu. Ja juunis, Tartu-Tallinna maantel, ühe tuttava lihtsalt lükati teelt välja, kui ta läks rahulikult 100 km/h kiirusega möödasõidule (olid pealtnägijad, patrull oli 3 km kaugusel, kuid süüdlast ei leitud, jõudis kusagil metsateedel varju pugeda). See on siis kultuur...
Suvaline PLÄMA vol 2008
#912reporter minu arvause kohaselt IMES oma reportaazi...
suvi, sündmustevaene aeg... millegagi tuleb vaatajat rõõmustada ja saateaega ju täita.
lisaks paksu suitsu ajavale mitte kõige paremas tehn korras vanasõidukile oli reportaazi tegevatel härradel ka hämar ettekujutus liikluseeskirjast ja telefoni kasutamisest asulavälistel teedel
lisaks ei saa mainimatta jätta korduvalt väljalöönud bemariraevu... st ajakirjandus jätkuvalt on vanas rööpas kus tembeldatakse iga bemm pot liiklushuligaaniks...
__
positiivse poole pealt mainiks ma mõnusat vanakooli kulgemist maanteel... vahepeatusi ja jalasirutamisi
selline ajakasutus on igati meelepärane
(kuigi ma ise pigem lähen närvi iga peatuse peale ja tahaks 1 soojaga selle transpordi osa ära persetada toolis ja siis kohapeal juba midagi arukamat teha).
suvi, sündmustevaene aeg... millegagi tuleb vaatajat rõõmustada ja saateaega ju täita.
lisaks paksu suitsu ajavale mitte kõige paremas tehn korras vanasõidukile oli reportaazi tegevatel härradel ka hämar ettekujutus liikluseeskirjast ja telefoni kasutamisest asulavälistel teedel

lisaks ei saa mainimatta jätta korduvalt väljalöönud bemariraevu... st ajakirjandus jätkuvalt on vanas rööpas kus tembeldatakse iga bemm pot liiklushuligaaniks...
__
positiivse poole pealt mainiks ma mõnusat vanakooli kulgemist maanteel... vahepeatusi ja jalasirutamisi

(kuigi ma ise pigem lähen närvi iga peatuse peale ja tahaks 1 soojaga selle transpordi osa ära persetada toolis ja siis kohapeal juba midagi arukamat teha).
Suvaline PLÄMA vol 2008
#913Kas kuskil oleks võimalik lugeda igast huvitavaid statistikaid?
Või tuleb meediast neid taga ajada?
nt mis marki autot on registreeritud kõige enam või mis marki autodega juhtub kõige rohkem õnnetusi jne?
Või tuleb meediast neid taga ajada?
nt mis marki autot on registreeritud kõige enam või mis marki autodega juhtub kõige rohkem õnnetusi jne?
a.k.a Anthrax
Suvaline PLÄMA vol 2008
#914uute sõdukite müügistat jookseb autoajakirjanduses kuude kaupa aastaid juba - seal on hitte mälus old... pegoo 206, mazi 6 jne (aastate kokkuvõtet ei tea - aga kas see on oluline?) vaata tänavale... suured sakslased, riis ja konnakoivad... natuke siis eksootikat vahele.
keegi siin lehvitas kunagi ka arvelolevate sõidukite numerotega (mis pole ka objektiivne, kuna nii mõnigi arvelolev sõiduk on tegelikult laip mis pole aastaid liikunud) ehk annaks kõikse objektiivsema pildi liikuvatest autodest kindlustatud autode numerod? a kas neid peale pättide veel keegi kätte saab (vbla politsei ka kui ta viitsiks tööd teha)?
ja avariide edetabelit peaks tegelikkuses pidama protsendina liikluses osalevatest sama margi autodest
a la
x% arvelolevatest bemmidest, audidest, alfadest jne... vastasel korral on lootusetu viga kohe algusest sisse kodeeritud ju
bugattid, ferrarid, lambod, vag R8 jne oleks üldsatati liidrid koheselt ju
keegi siin lehvitas kunagi ka arvelolevate sõidukite numerotega (mis pole ka objektiivne, kuna nii mõnigi arvelolev sõiduk on tegelikult laip mis pole aastaid liikunud) ehk annaks kõikse objektiivsema pildi liikuvatest autodest kindlustatud autode numerod? a kas neid peale pättide veel keegi kätte saab (vbla politsei ka kui ta viitsiks tööd teha)?
ja avariide edetabelit peaks tegelikkuses pidama protsendina liikluses osalevatest sama margi autodest

a la
x% arvelolevatest bemmidest, audidest, alfadest jne... vastasel korral on lootusetu viga kohe algusest sisse kodeeritud ju

bugattid, ferrarid, lambod, vag R8 jne oleks üldsatati liidrid koheselt ju

Suvaline PLÄMA vol 2008
#915Seepärast küsingi erinevaid statistikaid
Ma julgeks kahtlustada, et üks edetabeli liidritest oleks Subaru...
Tegelikult peaks saama selle info kätte kasko arvutamise koefitsentidest.
Või millejärgi nad seda teevad?

Ma julgeks kahtlustada, et üks edetabeli liidritest oleks Subaru...

Tegelikult peaks saama selle info kätte kasko arvutamise koefitsentidest.
Või millejärgi nad seda teevad?
a.k.a Anthrax