Probleem siis järgmine. Aeg-ajalt mootori pöörded sõidu ajal tühikäigul hüplevad (0-800 vahel) mõni hetk ja siis jälle stabiliseeruvad ehk sureb mootor lihtsalt välja (käivitmisel mootor jälle OK). Näiteks järsemal pidurdamisel, järskudel pööretel jne. Sõites näiteks garaazhi (sissesõit ca 30 kraadise langusega ja kohe järsk pööre), tihtipeale mootor jamab eelpool nimetatud viisil. Egas muud kui diagnostikassa. Kuna ei teadnud sest Paikuse mehest, (olen pärnakas), siis TLN-sse ja Pilot Motorsisse sai
mindud. Käis stendis nii külma kui kuuma mootoriga, kõik mootori andmed OK, polevat viga ei õhulugejas, ei lambdas ega üldse pole polevat
mingit viga, ajju pidavat jääma veateated, kuid ka seal ei leidunud
midagi. Nii et probleem endiselt üleval. Kas võib viga olla
kütuse kätte saamises või milleski muus ehk oskab keegi seda müsteeriumit lahti seletada?
AR156 2.5 V6 pöörded jupsivad tühikäigul
#2
variant 1. liiga vähe kütust paagis (nivoo muutusel jääb pump kuivale)
variant 2. vaakumvoolikud (igasugusel mootori asendi muutumisel tõmbab kuskilt mingi prao lahti)
Tegelikult ma olen normaalne....
AR156 2.5 V6 pöörded jupsivad tühikäigul
#3
Tänud nõu andmast!
1. Variant 1 ei sobi, sest need jamad toimusid ka kohe peale
tankimist.
2. Variant 2, tundub vägagi loogiline, kui ajas pisut tagasi minna.
Nimelt sai TRK-s vahetatud rihmad-rullikud. Siis laotati kapotialune
ju laiali. Ja peale seda need jamad algasid. Ei julenud küll seda
TRK poistega seostada (respect), vaid eeldasin ikka miskit õhulugejat
või muud. Eks püüan neid voolikuid ja nende ühendusi jõudumööda
kontrollida.
AR156 2.5 V6 pöörded jupsivad tühikäigul
#4kärsata aga käivitusabi eetriaerosooliga töötava mootoriga piki lõdvikuid, kui esineb selle peale pöördesse minekut võid hüüda bingo - oled leidnud lekiva lõdviku
__
kuigi TRK (respek) osas kahtlusi polnud, lasid kontrolli siiski teostada Pilotis (2 respekki)
__
kuigi TRK (respek) osas kahtlusi polnud, lasid kontrolli siiski teostada Pilotis (2 respekki)
