Kui kellegil on kokkupuuteid sellise autoga, äkki kirjutate mis on head ja vead?
Millele peaksin sellise auto ostmisel tähelepanu pöörama?
Plaanis osta Alfa GTV (96a)
#2Otsi kusagilt juuli kuu Tehnika Maailm, seal päris hea artikkel GTV kohta.
http://www.tehnikamaailm.ee/est/2008/07
http://www.tehnikamaailm.ee/est/2008/07
Plaanis osta Alfa GTV (96a)
#42,0 turbost soovitan hoiduda.......
mootori osad on julmalt kallid.....
alla poole!!!!!
kas ma peaksin iga nädal vahetama hammasrihma pingutusrullikut
põhiline hooldus oli tehtud 10 tuh km tagasi....
mootori osad on julmalt kallid.....
alla poole!!!!!
kas ma peaksin iga nädal vahetama hammasrihma pingutusrullikut
põhiline hooldus oli tehtud 10 tuh km tagasi....
Last edited by laurigt on 15 Aug 2008, 21:12, edited 1 time in total.
Plaanis osta Alfa GTV (96a)
#5Palju nad siis kallimad on kui mõnel muul ja mis põhjustel?laurigt wrote:2,0 turbost soovitan hoiduda.......
mootori osad on julmalt kallid.....
Plaanis osta Alfa GTV (96a)
#6
kui klapid pähe lasta, siis väljalaskeklapid maksavad sigapalju raha
samas jälle, kui klappe pähe ei lase, siis ei ole probleemi
Tegelikult ma olen normaalne....
Plaanis osta Alfa GTV (96a)
#7oeh... ma ei suuda enam vaiki olla
hooldage autot ja ei pea ostma spetsiifilisi kallihinnalisi osasid nagu klapid... või müüma oma sandiks sõidetud autot maha koos nutukisaga. kui ei jaksa õigeegselt hooldada, siis kannatatagu ka tagajärgi.
kõige hullem variant on juba ette hädaldada auto kallist remonti, ilma et üldse oleks autogi või sellega midagi juhtunud.
_
sellest ma saan täiesti aru, kui keegi ostab omale auto mida saab palga eest lubada ja eesmärk ongi sõita remontimata nii kaua kui kannatab ja siis ntx kuusakoskile müüa ja järgmine samaväärne liikur osta ilma hädaldamata...
-
PS! iga auto saab ükskord otsa ja tavaliselt see lõpp kuigi ilus ei ole... seega hoidkem omi sõidukeid niipalju kui suudame!
PS2! minu käes on ka 1 auto otsa saanud... lihtsalt pidutsemine tundus huvitavam alternatiiv sellel eluetapil, kui autoremont ja müüsin ta lõpeks peale aastast majaees seismist maha naeruväärse rahaga... senimaani on natuke häbi!
hooldage autot ja ei pea ostma spetsiifilisi kallihinnalisi osasid nagu klapid... või müüma oma sandiks sõidetud autot maha koos nutukisaga. kui ei jaksa õigeegselt hooldada, siis kannatatagu ka tagajärgi.
kõige hullem variant on juba ette hädaldada auto kallist remonti, ilma et üldse oleks autogi või sellega midagi juhtunud.
_
sellest ma saan täiesti aru, kui keegi ostab omale auto mida saab palga eest lubada ja eesmärk ongi sõita remontimata nii kaua kui kannatab ja siis ntx kuusakoskile müüa ja järgmine samaväärne liikur osta ilma hädaldamata...
-
PS! iga auto saab ükskord otsa ja tavaliselt see lõpp kuigi ilus ei ole... seega hoidkem omi sõidukeid niipalju kui suudame!
PS2! minu käes on ka 1 auto otsa saanud... lihtsalt pidutsemine tundus huvitavam alternatiiv sellel eluetapil, kui autoremont ja müüsin ta lõpeks peale aastast majaees seismist maha naeruväärse rahaga... senimaani on natuke häbi!
Plaanis osta Alfa GTV (96a)
#8E.T. See on, ideaalis nii. Paratamatult juhtub, et rihm katkeb palju varem, kui ette nähtud, et kolb leiab endas soovi värsket õhku hingata ning lupsab läbi ploki välja jne.. Kuid üldpildis olen E.T-ga nõus.
Ei tasu osta autot varuosade hinnakirja põhjal. Võib juhtuda kõike ja ükskõik mis autol. Julgeks soovitada R4-ga varustatud isendit. Sõidumõnu saab kätte, lisaks on mootor kergem, kui V6 ning seetõttu ninnu kergem. Samas on viimane soovitus puht minu maitsest tulenev. Mine proovi mõnda, saad selgeks, millist mootorit eelistad jne
Ei tasu osta autot varuosade hinnakirja põhjal. Võib juhtuda kõike ja ükskõik mis autol. Julgeks soovitada R4-ga varustatud isendit. Sõidumõnu saab kätte, lisaks on mootor kergem, kui V6 ning seetõttu ninnu kergem. Samas on viimane soovitus puht minu maitsest tulenev. Mine proovi mõnda, saad selgeks, millist mootorit eelistad jne
Plaanis osta Alfa GTV (96a)
#9no selle E.T
viimase artikli peaks kindlasti ära raamima
ja Alfa klubi seinale panema
enam lühemalt ei annagi vist edastada
häid nõuandeid
Alfapiibel on veel avaldamatta, kahjuks või õnneks
aga sinna võiksid need tõeterad küll sobida
PS2 on ka sarnaselt minu elus toimunud
viimase artikli peaks kindlasti ära raamima
ja Alfa klubi seinale panema
enam lühemalt ei annagi vist edastada
häid nõuandeid

Alfapiibel on veel avaldamatta, kahjuks või õnneks
aga sinna võiksid need tõeterad küll sobida

PS2 on ka sarnaselt minu elus toimunud

Plaanis osta Alfa GTV (96a)
#10mina küll ei kurda midagi 2.0 v6 turbo kohta.kui ta eest hoolt kanda teenib ta sind kenasti.
Plaanis osta Alfa GTV (96a)
#11plaanin osta tavalist 2.0 mootoriga alfat, kuidas neil veemrik eesti teedel vastu peab?
Plaanis osta Alfa GTV (96a)
#12veermiku vastupidavus sõltub sellest, et kus sa sõidad ja kuidas sa sõidad. kui sa tahad auklikku teed ikka täie hooga lasta siis ei pea veermil mitte ühelgi autol vastu, aga kui normaalselt sõita siis peaks kuskil 100 000 kilomeetrit muretult sõitma.
Plaanis osta Alfa GTV (96a)
#13tugev veermik on näiteks subarutel...
kannatab igasuguseid teid
veab piisav hulk rattaid ja kui kiirusejanu on suurem, siis leiab ka turbotatud mudeleid.
__
muude autodega võiks kord aastas lasta läbi logistada ja kulunud osad välja vahetada.
kannatab igasuguseid teid
veab piisav hulk rattaid ja kui kiirusejanu on suurem, siis leiab ka turbotatud mudeleid.
__
muude autodega võiks kord aastas lasta läbi logistada ja kulunud osad välja vahetada.
Plaanis osta Alfa GTV (96a)
#15Mootori tüüpvead?
kui õlituli süttib, siis võid saaled maha kanda (ehk siis õli kogus ja õli kvaliteet)
Lisaks kipub klapikambrikaane tihend lekkima ning rihma soovituslik vahetusvälp on 50000- 60000 km (lubatud on 80kkm aga... parem mitte riskida)-> tingitud ühest näkasest rullikust (uued "mitteoriginaalrullikud" on juba kestvamad)-> üldiselt tasub ka tihend samal ajal vahetada
toitesüsteemi "tüüpvead" on lamda andur (no teeb Bosch ikka saasta-> Boschi enda soovitus on vahetada neid andureid umbes 120000 peal... hoolimata autost, kuhu need paigaldatud on) ning variaator (õlikvaliteet/korrosioon)
jahutussüsteemi tüüpviga on releeplokis/juhtmeühendustes (annavad ajaga alla)
Süütesüsteem tahab saada häid ja korralikke küünlaid (vastasel juhul võib hakata poole läbi lööma)
kui õlituli süttib, siis võid saaled maha kanda (ehk siis õli kogus ja õli kvaliteet)
Lisaks kipub klapikambrikaane tihend lekkima ning rihma soovituslik vahetusvälp on 50000- 60000 km (lubatud on 80kkm aga... parem mitte riskida)-> tingitud ühest näkasest rullikust (uued "mitteoriginaalrullikud" on juba kestvamad)-> üldiselt tasub ka tihend samal ajal vahetada
toitesüsteemi "tüüpvead" on lamda andur (no teeb Bosch ikka saasta-> Boschi enda soovitus on vahetada neid andureid umbes 120000 peal... hoolimata autost, kuhu need paigaldatud on) ning variaator (õlikvaliteet/korrosioon)
jahutussüsteemi tüüpviga on releeplokis/juhtmeühendustes (annavad ajaga alla)
Süütesüsteem tahab saada häid ja korralikke küünlaid (vastasel juhul võib hakata poole läbi lööma)
Tegelikult ma olen normaalne....