No tere sõber!
Minul, pühademüristus!, jooksis ka just üks 156 2.0 Selespeedi (kuigi see pole vist siinkohal eriti relevantne) mootor kokku detsembrikuus.
Ning jah, ei andnud vaesekesele piisavalt õli tõesti. Vastav näidik süttis ka muidugi alles siis, kui mootor seisma jäi alles

Nüüd kontrollin iga 1000 km tagant õlitaset...
Helistasin oma arust ka kõige hullemad urkad Eestimaal läbi, et uurida, kas ja kes ning kuidas uut mootorit tooks, aga ei saanud paraku vajalikku vastust. Mäletan, et oli kuidagi võimalik siiski ka seda mootorit endale saada, ent võrreldes kokkujooksnu remondirahaga oleks mingi vana südame soetamisega ehk vaid 15% kokku hoidnud. Pluss risk, et ei tea, mis viimane ise läbi elanud on.
Lõpuks läksingi olemasoleva parandamise peale ja maksin küll palju, ent nüüd on põhimst uus mootor.
Õli soovitan aga jah nüüd kasvõi iga päev kontrollida. See sööb seda ka muidugi isukalt...