Mark Alfa Romeo
Mudel Alfa 156
Esmane registreerimine 2005.a 3. kuu
Värv must
Spidomeetri näit 56000
Viimane hooldus (km) 45000
Hooldatud: Auser ja Fakto
Plaan osta siis see auto, pole kunagi alfat omanud, tegelikult enda nimel pole kunagi varem ühtegi autot olnud, tulemas siis kohe 60000hooldus, küsimus: mida näeb ette 156 2.0 JTS 60000 hooldusvälb? ja kus oleks seda kõige targem tallinnas teha, olen siin paaril päeval alfa kohta lugenud, ja tähele pannud et sellele isendile tuleb eriliselt armastust ja hoolt jagada-mida ma plaanin ka tegema hakata, ikkagi esimene enda oma ju:D, lihtsalt ei taha midagi valesti otsustada ja talle kuidagi liiga teha.
ette tänades
Täiesti algaja Alfa tulevane omanik, suured targad andke nõu
#2korralise hoolduse teemal-> Pilot
Sealt saad koheselt vastuse, mida see endast kujutab, palju maksab jne.
Kuna tegemist tundub olevat väikese läbisõidu ja ametlikult hooldatud autoga, siis on parim jätkata sama rada

Sealt saad koheselt vastuse, mida see endast kujutab, palju maksab jne.
Kuna tegemist tundub olevat väikese läbisõidu ja ametlikult hooldatud autoga, siis on parim jätkata sama rada

Tegelikult ma olen normaalne....
Täiesti algaja Alfa tulevane omanik, suured targad andke nõu
#3Pilot Motors
Järveotsa tee 54
tel 6559588
__
foorumis piloti hindu avaldanud nende palgal olev alfistiman (kui jaksad oodata tema vastust)
Järveotsa tee 54
tel 6559588
__
foorumis piloti hindu avaldanud nende palgal olev alfistiman (kui jaksad oodata tema vastust)
Täiesti algaja Alfa tulevane omanik, suured targad andke nõu
#4Huvipärast küsin, mis on auto reg.nr?
a.k.a Anthrax
Täiesti algaja Alfa tulevane omanik, suured targad andke nõu
#560K km on viimane aeg ära vahetada hammasrihm ja seda tõsiselt, kui ei soovi, et klapid kohtuks kolvigeda. Muidu vist suurt midagi erilist polnudki, mootoriõli ja filtrid nagu ikka.
Täiesti algaja Alfa tulevane omanik, suured targad andke nõu
#6aga kas hammasrihmaga koos tuleks vahetada ka rullikud?
sest osadel autodel õeldakse, et rullikud kestavad vähemalt kahe hammasrihma vahetusvälba.

Täiesti algaja Alfa tulevane omanik, suured targad andke nõu
#7Kas Alfa 60K peal rihmavahetus ei tähendagi pigem seda, et rullik(ud) võivad otsad anda. Et rihm iseenesest oleks veel pädev mõne ringi tegema, aga rullik võib jugama panna? Korrekt?
Täiesti algaja Alfa tulevane omanik, suured targad andke nõu
#8hujoobin wrote:aga kas hammasrihmaga koos tuleks vahetada ka rullikud?sest osadel autodel õeldakse, et rullikud kestavad vähemalt kahe hammasrihma vahetusvälba.
alati tasub rullikud vahetada ka !!!!!
sest see a la tonnine investeering võib pärast päästa kümnetest tuhantetest kroonide kuludest!!!
Täiesti algaja Alfa tulevane omanik, suured targad andke nõu
#9TRK ranno tarku sõnu tsiteerides lisaks niipalju, et varasemal ajal tegi FIAT rulle plastist ja hambad kulusid teravaks ja hakkasid rihma kahjustama...
see ka põhjuseks miks 120 pealt, 60 peale tuli suurhooldus...
ilmselt läbi TRK saaks ehk ka paremaid rulle, mis nii ropult ei kulu. suhelge inimestega
see ka põhjuseks miks 120 pealt, 60 peale tuli suurhooldus...
ilmselt läbi TRK saaks ehk ka paremaid rulle, mis nii ropult ei kulu. suhelge inimestega

Täiesti algaja Alfa tulevane omanik, suured targad andke nõu
#10
Üks lollakas rullik on selle põhjuseks jah-> ma ei tea, kas mitte JTS mootor natuke vabam sellest hädast ei ole?
Kõnealune rullik nimelt siis kulub rihmast kiiremini ja selle tulemusena muutuvad rulliku hambad keskelt kiilukijuliseks (ja sellele järgneb rihma "pidulik" läbilõikamine)
Tegelikult ma olen normaalne....