Jõudsin siiski otsusele et müün maha oma Spideri.Minust ta jääb seisma ja laguneb niisama ära.
pilte näeb siin http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=1977
ja vabalt võib ise hinda pakkuda.firmale saab ka osta km on müügihinnas sees.
erilist kiiret müügiga pole nii et väga naljasummade eest ei müü.hinda alandab see kui ostja on hea meister ja teeb klassiku korda!!!
Alfa Spider 83
#2alghinna võix ju avalikustada
pildilt vaatab vastu väga armetu autolaadne
tegelane
või siis las roostetab ja laguneb edasi
kindlasti leidub keegi, kes õiglase hinna korral
hakkab taastamisega tegelema
sinule jääb lisaks rahale, veel ka au olla mainitud
auto taastamisaruandes
ehk lihtsamalt öeldes
peenraha eest ainulaadne võimalus
sattuda ajaloo allikatesse
pildilt vaatab vastu väga armetu autolaadne
tegelane

või siis las roostetab ja laguneb edasi
kindlasti leidub keegi, kes õiglase hinna korral
hakkab taastamisega tegelema
sinule jääb lisaks rahale, veel ka au olla mainitud
auto taastamisaruandes
ehk lihtsamalt öeldes
peenraha eest ainulaadne võimalus
sattuda ajaloo allikatesse

Alfa Spider 83
#3pole päris kindel kas ma just sellise asjaga tahaks ajalukku minna seda enam et minu nimi seal juba mitme muu asjaga sees on!
saksast saaks sellises korras 2 l mootoriga ca4000 eur pluss toomine ja arvestades seda et veel 2 aastat tagasi sai neid veel 1000 euriga siis hinnatõus on kiire.Paari aastaga ta ei roosteta veel kusagile ja siis on hind juba veel 2-3 korda tõusnud.Believe me-ma kogun vanu Jaguare nii et tuttav värk see hinnatõus!
saksast saaks sellises korras 2 l mootoriga ca4000 eur pluss toomine ja arvestades seda et veel 2 aastat tagasi sai neid veel 1000 euriga siis hinnatõus on kiire.Paari aastaga ta ei roosteta veel kusagile ja siis on hind juba veel 2-3 korda tõusnud.Believe me-ma kogun vanu Jaguare nii et tuttav värk see hinnatõus!
Alfa Spider 83
#4Piltidelt näeb auto suhteliselt nukras seisus välja küll. Samas kui roosteuss kuskilt kõvasti hammustama hakanud pole, siis väike ülevärv suudab imesid teha ma arvan.
Alfa Spider 83
#5no nägite ju 19 aug. rajapäeval ka seda autot-ei olnud nii hullu midagi ju:
oleneb ostjast -kes tahab saab kohe sõitma hakata ja kes tahab see remondib.
ja ma ei tea kus te seda roostet näete aga kere küljes küll pole!
muid värvijamasid on küll aga roostet mitte
oleneb ostjast -kes tahab saab kohe sõitma hakata ja kes tahab see remondib.
ja ma ei tea kus te seda roostet näete aga kere küljes küll pole!
muid värvijamasid on küll aga roostet mitte
Alfa Spider 83
#6Misukeses olukorras katus on? Tuleb ka suletud katusega igaks juhuks kummik jalga panna? Ja ka tehniline pool (jõujaam & veermik)?
Alati on selliste masinate müügiga muidugi see jura, et hind, mis tundub täiesti adekvaatne ei ole seda teiste silmis mitte.. Mitte hirmutamiseks ega kedagi aga lihtsalt kole oleks näha, kui see Duetto läeks sama teed http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic. ... light=gtv6
Alati on selliste masinate müügiga muidugi see jura, et hind, mis tundub täiesti adekvaatne ei ole seda teiste silmis mitte.. Mitte hirmutamiseks ega kedagi aga lihtsalt kole oleks näha, kui see Duetto läeks sama teed http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic. ... light=gtv6
Alfa Spider 83
#7MorzokMan wrote:ega kedagi aga lihtsalt kole oleks näha, kui see Duetto läeks sama teed http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic. ... light=gtv6
Sa ikka pead onju...
iga kord käib südamest kurb plõks läbi, kui neid pilte vaatan

---------------------------------------------------------------------------------
mis õige aja ootamisse puutub-> kahtlemata maksab see Spider viie aasta pärast palju rohkem kui praegu...
... kui see just kuhugi õuenurka ei jää

---------------------------------------------------------------------------------
ei tasu teps mitte unustada, et III Spider ei ole üliharuldane auto ning samamoodi ei tasu unustada, et 90% allesolevatest Spideritest on ülihästi hoitud (seega tõenäosus, et keegi hakkab kunagi kohutava raha eest ostma rondistunud 3 põlve "kummihuult" on ülimalt väike-> lihtsalt taastamine läheb iga seistud aastaga aina kulukamaks)
Seega pead investeeringu säilitamiseks hoidma seda autot pidevalt liikumisvõimelisena... soovitatav on seda hoida ka rooste eest, ning roostetama kippuvad kroomdetailid puhtaks teha ja ära katta (need maksavad paganama palju ning ülekroomimine ei ole võimalik, kui juba augud see on)
P.S. Duetto on kasutusel vaid I ja II põlve boattail'i ja fastback'i juures (III ja IV põlv on pelgalt Spiderid, nagu ka 101, 916 ning 939 seeria), uuesti tuleb Duetto kasutusele 2010(?) Spideri juures
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Spider 83
#8katus on 5+ aga esimese ääre liist on roostetanud.Ei maksa tellides palju õnneks.Käigukastis oleks vaja vahetada sünkronisaatorid aga kui väga kiireid käiguvahetusi ei tee siis saab veel ilma raginata vahetada.Peale 2 aastat seismist ei põle tuled.Suunakad ja muud on korras aga tuledel õhtal kas lüliti või isegi ainult kaitse.2 a tagasi kui Shveitsist tuli siis ülevaatusel oli ainuke märkus et tulekustuti puudus.Ülevaataja arvas et uus auto sest roostet oli null ja üldse põhjaalune oli nagu poleks kunagi sõitnud.nüüd pole vaadanud aga ega ta palju hullemaks pole vast läinud.
MÜÜDUD!
MÜÜDUD!
Alfa Spider 83
#9Upitame teemat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Lugedes neid poste siin foorumise ja infot sellel lingil, tekib küsimus et wdf?
Roostes ei ole, tehnika muidu hea kuid tahaks üle vaatamist kuna auto on seisnud. Heas õidukorras.
Uus käimar küljes?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Lugedes neid poste siin foorumise ja infot sellel lingil, tekib küsimus et wdf?
Roostes ei ole, tehnika muidu hea kuid tahaks üle vaatamist kuna auto on seisnud. Heas õidukorras.
Uus käimar küljes?

Alfa Spider 83
#10oi!
peaks vist tagasi ostma.
mina vahetasin ta uue omanikuga vw passat 1999 2,8 vr6 syncro vastu-hehehehe
ta pidi seda ise tegelikult tegema hakkama.
peaks vist tagasi ostma.
mina vahetasin ta uue omanikuga vw passat 1999 2,8 vr6 syncro vastu-hehehehe
ta pidi seda ise tegelikult tegema hakkama.