156 SW Selespeed mootor

#2
...ei oska esimese hooga küll öelda kust saab, aga pühademüristus, mis imenipiga see õnnestus, ei andnud õli kullakesele vä?

...omal mitu selespeed sw-d olnd, äkki viitsid lähemalt pajatada, noh nii et teaks mis ja kuidas, ja mis aasta auto ja kuskahast ostetud jne...

:(

156 SW Selespeed mootor

#3
eestist ei ole vist loota... pole nagu 2,0 16V-d kuskil kohanud...



seega ei ole eriti kindel, et on odavam uus osta... (mootori hind+transport+vana maha, uus peale+ alati jääb oht, et satud miski väsinud ja önnetus seisus mootori peale, mida kohe jälle remontima hakkad)



pigem soovitaks lahti võtta, vaadata mis juhtus ja vastavalt sellele kalkuleerida



p.s. kas me räägime ikka 156 mootorist või selespeedi enda ajamist???
Tegelikult ma olen normaalne....

156 SW Selespeed mootor

#4
No tere sõber!



Minul, pühademüristus!, jooksis ka just üks 156 2.0 Selespeedi (kuigi see pole vist siinkohal eriti relevantne) mootor kokku detsembrikuus.

Ning jah, ei andnud vaesekesele piisavalt õli tõesti. Vastav näidik süttis ka muidugi alles siis, kui mootor seisma jäi alles :) Nüüd kontrollin iga 1000 km tagant õlitaset...



Helistasin oma arust ka kõige hullemad urkad Eestimaal läbi, et uurida, kas ja kes ning kuidas uut mootorit tooks, aga ei saanud paraku vajalikku vastust. Mäletan, et oli kuidagi võimalik siiski ka seda mootorit endale saada, ent võrreldes kokkujooksnu remondirahaga oleks mingi vana südame soetamisega ehk vaid 15% kokku hoidnud. Pluss risk, et ei tea, mis viimane ise läbi elanud on.



Lõpuks läksingi olemasoleva parandamise peale ja maksin küll palju, ent nüüd on põhimst uus mootor.:)



Õli soovitan aga jah nüüd kasvõi iga päev kontrollida. See sööb seda ka muidugi isukalt...

156 SW Selespeed mootor

#5
Kõnealusel autol tundub olema klapp murdunud ja silindris. Ega paari sekundi kuulamisega 100% adekvaatselt defekteerida ei õnnestu aga kolin on sedavõrd kole ja üleval, et paneb seda arvama. Õlipuudusesse koolnud mootoris on harilikult esimeseks asjaks, mis kinni jookseb, mõni kepsulaager.

156 SW Selespeed mootor

#6
halb lugu, aga tuttav teema...

ise sõitsin vanema 2,0lliga (110kW) ringi õlikanku kaasas koguaeg, sest nii kui vajutasin oli õli kadund :shock: ...a noh pikapeale harjus ära, panin aga iga 1000-2000 kildi järel peale plonks-plonks liitrikese :) polnd hullu midagi, ega õli ostmisega ei laostu ju

...nüüd uuema 2,0 jts mootoriga (122kW) saab kohe 20 tuhhi läbisõitu, pole kordagi pidand juurde valama, käin ikka hirmuga varrast tõmbamas kapoti all pidevalt, vanast harjumusest



...jama on see, et kui pole teadlik mootori sellisest õlilembusest ja seepärast mootor kokku jookseb, noh, et kas müügimees, või endine omanik ei julgend öelda vms situeishan...

156 SW Selespeed mootor

#7
valasin just eile oma '02-'03 masinale liitri peale ning fikseerisin km näidu. Näis, millal siis jälle vaja on.



Saan ma õieti aru, et ka uuemate alfade puhul on see normaalne, et nad söövad õli nagu vanad mehed?