Tere taas.
Nüüd siis probleem järgmine: Ühel heal hommikul aku tühi, sai siis krokodillidega teiselt autolt särtsu võetud, millepeale masin jälle töötas.
järgmine hommik jälle aku tühi... selge, juu on see aku oma aja ära elanud. Selle peale sai teine aku peale tõstetud, ning sõit jätkus. Õhtul mõtlesin, et lähen ja proovin igaks-juhuks veel käivitada... ja ma ei kahelnud asjata... aku oli tühi. Mingi asi sööb akut seistes. Näppisin kõik salongivalgustid üle, nendega oli ok. Olgu, mõtlesin ma, ning panin vana aku ööseks laadima, et hommikul elektriku juurde sõita. Olin veel nii korralik, et võtsin auto peal oleval akul otsad lahti, siis hommikul lihtsam vahetust teha. Hommikul läksin ma rõõmsalt oma laetud akuga pagassi juurde kus on aku koht. Panin aku maha, et võtmega pagass lahti teha, aga kae imet, ei tule lahti... selge pagassi avamiseks on tarvis elektrit, aga ma ju võtsin eelmine õhtu akul juhtmed maha. Hetkeks oli suht tühi tunne(vihma hakkas ka sadama). Lõpuks mõtlesin välja. Õnneks on 166 varustatud suusaauguga tagaistmes ! Tegin tolle lahti ning pugesin käsi ees pea järgi sealt salongi kaudu sisse. Siis avastasin, et ma ei näe midagi ja hakkasin tagasi tõmbama ennast, aga kiilusin kinni... sisuliselt olin käe ja peapidi pagassi kinni jäänud. Hingasin sügavalt sisse-välja ja hakkasin vaikselt proovima sealt väljumist ...10min. pärast sain mingi imega pagassist välja ! Nüüd kui väljumistehnika oli selge, võtsin mobla, et sellega pagassi seest valgustada, ning tõstsin näpuotstega akule juhtmed peale. Oh seda rõõmu, sain pagassi lahti ja vahetasin akud ära.
Käivitasin auto, et sõitma hakata... mille peale selgus järgmine: mootoril piiraja peal, üle 1000 pöörde ei lase... siit ka küsimus: Mida see tähendab ?
166 elektri müsteerium.
#2
esmalt proovi leida misasi Sul seal nii tugevalt tarbib-> poole päevaga akut tühjaks saada on suht keeruline (kuigi mitte võimatu)
piiraja rakendumine on veider ("kõige raskem avariireziim" on 2000 rpm-> 1000 peal on Sul toimiv vaid tühikäik)
Seega võib olla, et Sul on tarbijaks kinni jäänud gaasiklapp nt (pool päeva viitab mingi solenoidi veale-> pagassi ja kindalaeka valgustusega tühja akuni jõuda on veidi keerulisem)
166 pagass peaks olema väga edukalt võtmega avatav (ei mingit elektrinõuet IMHO)
Tegelikult ma olen normaalne....
166 elektri müsteerium.
#3ma lootsin kusjuures pagasiijutu lõppu stiilis
olen pagasnikus kinni, kirjutan teadet nutitelefoniga, minu asukoht on...
palun tulge appi ja sikutage mind välja...
olen pagasnikus kinni, kirjutan teadet nutitelefoniga, minu asukoht on...
palun tulge appi ja sikutage mind välja...
166 elektri müsteerium.
#4Pagasniku võtmeava on pööratava alfa märgi all BTW.
Mul oli sama 100rpm jama kui andis segusiibri viga. Akujuhe 20 sekundiks maha ja peale tagasi ja asi läks korda.
Testriga (ampermeetriga) saab vooluleket otsida aga suht vaevaline on - võib panna ampermeetri akuga järjest ja hakata kaitsmeid välja katkuma kuni vool katkeb.
Mul oli sama 100rpm jama kui andis segusiibri viga. Akujuhe 20 sekundiks maha ja peale tagasi ja asi läks korda.
Testriga (ampermeetriga) saab vooluleket otsida aga suht vaevaline on - võib panna ampermeetri akuga järjest ja hakata kaitsmeid välja katkuma kuni vool katkeb.
166 elektri müsteerium.
#5No hei mehed, tänud igasugu vastuste eest !
Seda, et märk taga pöörlev on ja sinna võti käib, oli teada. Lihtsalt keerates ei juhtunud midagi ! Kui auto voolu all oli tuli ilusasti lahti (võtmega) !
Proovin seda 20sek üritust. Ah-jaa, nüüd kui se 1000rpm jama pihta hakkas, pole aku tühjaks enam jooksnud.
Muidu on tegu väga meeldiva autoga !
Seda, et märk taga pöörlev on ja sinna võti käib, oli teada. Lihtsalt keerates ei juhtunud midagi ! Kui auto voolu all oli tuli ilusasti lahti (võtmega) !
Proovin seda 20sek üritust. Ah-jaa, nüüd kui se 1000rpm jama pihta hakkas, pole aku tühjaks enam jooksnud.
Muidu on tegu väga meeldiva autoga !
166 elektri müsteerium.
#6
järelikult on aku ja 1000 rpm omavahel seotud (lisaks gaasisiibri solenoidile on seal olemas veel igatsugu huvitavaid liigutajaid)
kas mootorituluke põleb?
Tegelikult ma olen normaalne....
166 elektri müsteerium.
#8
sellisel juhul peab olema tegemist mehhaanilise veaga-> proovi seda 20 sek varianti; kui see ei toimi, siis kontrolli üle, et gaasipedaali vajutades ka gaasisiiber liigub (166-l oli vist kõigil elektriline pedaal?)
Tegelikult ma olen normaalne....
166 elektri müsteerium.
#9Nii, 20sek. versioon on proovitud ...ei andnud tulemust. Aga kus see gaasisiiber asub(2.5 mootor) ...ma pole selle kohapealt just pinali kõige teravam pliiats.
166 elektri müsteerium.
#10seal, kus punane ring on
P.S. tehase poolt ei ole 166 selle punase ringiga varustatud, seega ära ehmata, kui kapotti avades seda kohe ei märka
DÄÄMN... Alga V6 on ikka kunstiteos küll tegelikult

P.S. tehase poolt ei ole 166 selle punase ringiga varustatud, seega ära ehmata, kui kapotti avades seda kohe ei märka


DÄÄMN... Alga V6 on ikka kunstiteos küll tegelikult
Tegelikult ma olen normaalne....
166 elektri müsteerium.
#11TS
vabanda totaalset offtoppi aga ma ei suuda
olen alati vaevelnud küsimuse köes...
kas tagumise purgirea peal küünalde vahetuseks peab kolle eemaldama või?
vabanda totaalset offtoppi aga ma ei suuda
olen alati vaevelnud küsimuse köes...
kas tagumise purgirea peal küünalde vahetuseks peab kolle eemaldama või?
166 elektri müsteerium.
#12164 3.0 mootori jaoks on spetsialiteet küünlavõti
166 puhul arvan, et sama süsteem
166 puhul arvan, et sama süsteem
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
166 elektri müsteerium.
#13E.T. wrote:kas tagumise purgirea peal küünalde vahetuseks peab kolle eemaldama või?
Tegelikult on olemas spetsiaalne küünlavõti

kui seda ei ole, siis võib kasvatada käele spetsiaalse liigendi või siis kolle maha võtta

ja üldse võiks see mootor seal teistpidi olla

P.S.
Õnnitleme kõik koos E.T.-d Alfafoorumi edukaima postitaja tiitli saamise puhul

Tegelikult ma olen normaalne....
166 elektri müsteerium.
#14teistpidi vahel
nagu saabil
või nagu tagaveolisel

teistpidi mootor muidugi oleks selle kena kollektori lõpp ilmselt... sellisel kujul.
nagu saabil
või nagu tagaveolisel


teistpidi mootor muidugi oleks selle kena kollektori lõpp ilmselt... sellisel kujul.
166 elektri müsteerium.
#15ikka piki autot nagu tagaveolisel
mis küsimus üldse
(Jeee-> offtoppi tuleb)
tõenäoliselt oleks pikimootori puhul see kolle vat et isegi ilusam
meenutame korraks vanu häid aegu
2,5/3,0 V6
2,0V6
ja veel V6
ja lõpuks 164 mootor Giulia GT peal


(Jeee-> offtoppi tuleb)
tõenäoliselt oleks pikimootori puhul see kolle vat et isegi ilusam

meenutame korraks vanu häid aegu
2,5/3,0 V6

2,0V6

ja veel V6


ja lõpuks 164 mootor Giulia GT peal

Tegelikult ma olen normaalne....