AR 166 odomeeter

#1
Iseenesest pole probleem mis auto seisma jätaks või kasutamist segaks aga...



Ühel heal hommikul käima pannes näitas odomeeter 0 km ja hakkaski uuesti algusest tiksuma. Nagu uue autoga sõidaks :D



Ehk siis äkki kellegil on kogemusi, kas sinna mingi trikiga tegeliku läbisõidu uuesti ette manada saab? Kui see kusagil auto enda mälus alles ei ole, siis tean ma ise enamvähem täpselt et mis ta olla võiks, aga ainult selle teadmisega on vähe peale hakata :P

AR 166 odomeeter

#2
Pakun, et tegemist on reisiarvestis läbitud maa näiduga mis 1000km pealt läheb nulli( ei tea täpset terminit :) )

Kuidas kogu läbitud maa näidu uuesti ette saad kuvada, seda peavad 166 mehed ise rääkima
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

AR 166 odomeeter

#3
Ei nii tainas ma ka pole :P



Huvitav ongi, et see nn reisinäit ei nullinud ennast samal ajal ära ja ka ICS "continued" lahtris jäi kilometraaž muutumata. Kiigi see viimane mind eriti ei üllata - ilmselt on tegu täiesti eraldiseisvate sõlmedega, kuigi tänapäeva elektroonikat täis autos ei või iial teada :D

AR 166 odomeeter

#4
:shock:



saadanas-> kui tegemist on total näiduga, siis paistab, et keski on kunagi mingi targa agregaadiga käinud ja kerinud-> nüüd tulemus käes



Tõenäoliselt saad asjaliku vastuse Pilot'ist (minu teada on diagnostikaagregaat võimeline kuvama tagasi pärispildi)



ICS ja armatuur ei ole omavahel seotud (see loeb hoopis teist kanalit pidi, kui odomeeter)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 166 odomeeter

#6
Okei, pisut olen targem antud teemal.



Piloti kutid võtsid asja lootusrikkalt käsile öeldes, et peaks saama korda küll. Poole päeva pärast aga helistasid, et ei läbisõitu muuta ei anna. Siinkohal siiski suur kummardus Piloti klienditeenindusele - lisaks niigi äärmiselt meeldivale suhtumisele, ei soostunud nad mu probleemiga tegelemise eest raha küsima, kuna probleemile lahendust leida ei suudetud. Äärmiselt positiivne üllatus tänapäeva kapitalistlikus maailmas :)



Kerimise kohta niipalju, et ma tõesti ei usu, et selle auto läbisõitu keritud on. Teada taustaga masin ja patakas hooldusdokumente ka olemas auto kohta.



Tuleb ilmselt järeldada, et lihtsalt itaalia elektroonika, mis armastab aegajalt üllatusi valmistada :D Pole hullu, ongi hea kui peaks ise masinat müüma hakkama kunagi... Saab kasutada neid jutte teemal "kirik oli kodu lähedal."

AR 166 odomeeter

#8
:lol: :lol: :lol:



ja jah....



aga siiski-> 100% kindel ei ole, kuid odomeetri plokk ei ole 166-l marellilt pärit (digiloenduriga 164 vähemalt kasutab seal ühe saksa kodaniku nimelist detaili-> hammastega versioon ja ka ülejäänud kellaplokk on küll Jaeger kirjaga)



Ja üldse-> näiteks minu 164 eirbäägi pistikul on propeller, istmemootorid on marellilt, kirjaga Saab; aknatõstukite lülitid on Sipeal't ning kahele on pressitud 4 rõngast (üks on muuseas ka bosch'i nimega varustet); keskkonsool on Bosch'ilt ja prantsuskeelsete inimeste poolt kokku pandud; releedelt leiab igasugu tuntud ja tundmatuid nimesid jne jne jne (ainus, mida sealt ei leia on kiri: made in PRC :lol: )



elagu globaliseerumine ja unifitseerimine :!:



P.S. mida iganes Sa ka ei arvaks-> odomeetri spidonäit EI SAA lihtsalt lambist ära kukkuda. Olen siiski kindel, et keegi on seda kunagi mudinud. Nimelt ei ole kuulda, et üldse kunagi kellelgi oleks see number lihtsalt niisama ära kukkunud-> küll aga leidsin e36 elektriskeemi otsides ühe "toreda" dokumendi, kus oli kirjas odonäidu mudimise juhend ning selle all ka hoiatus-> liigselt hoogu minek võib lõppeda sellega, et peab hakkama mingil hetkel juurde kerima (samuti on olnud kuulda ka sellest, kuidas kerimise tulemusena digiplokke rikutakse)



P.P.S. kui keegi nüüd küsib seda e36 mudimise dokumenti, siis-> Ei saa :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 166 odomeeter

#9
Hehe, kogu oma lugupidamises endast autode hingeelus targemate inimeste vastu jään seekord siiski oma jonni juurde :P



Nimelt on kõnealune auto Eestist uuena ostetud ja kogu auto ajaloo suhtes olen ma päris kindel. Loomulikult ei saa välistada, et keegi on auto elektroonikaga enne omal ajal esindusest välja veeremist jamanud, kuid see kõlab ka ebatõenäoliselt.



Kusagilt on kõrva taha jäänud väide, et isegi peale kerimist jääb auto "ajju" õige näit kirja, mida siis kuidagi taastada saab. Antud juhul, aga ei suutnud Piloti kutid midagi sealt taastada. Ehk siis ikkagi tundub, et lambist kustus läbisõit ära...



Või noh mulle meeldib südame rahustuseks nii mõelda, kuni keegi vastupidises veenda ei suuda :D Kuigi kunagi kauges tulevikus autot edasi müües võib seda seika lõbus seletada olla... just sai 3000 km läbisõitu täis :)

AR 166 odomeeter

#10
166 uuena Eestist (2002aastal???)?



kas see on see asi, mis juba uuena elektrivigadega Faktos käis ja siis "korda sai" -> niipalju kui olen sõbra sõbra sõbra remondimehelt ja teistelt samasugustelt kuulnud oli sellel mingi tõsine el. seadistuskala (uksed, ICS, ECU mämmerdasid ja siis tehti pika perioodi jooksul "midagi", mis kalad kõht ülespidi ujuma pani...)



Kui see on seesama sõiduk, siis julgen juba vabalt kahtlustada, miks Sul seal 0 ette tuli :mrgreen:

[ehk siis keegi/miski tegi juba sõitnud auto kogu elektrisüsteemile full sys reseti-või vahetati juhtpaneel- ning kruviti läbisõidu esialgseks tagasi]



ts@jätkuvalt kaevab linnalegende lahti :lol:



P.S. odomeetri näit on vajalik vaid selleks, et edasisi hooldusi planeerida [see on number, mis ei näita mitte midagi-> seega, kui enda omal kõik eelmisest läbisõidust tulenevad hooldused tehtud saad, siis võidki öelda, et vot-> nagu uus]



P.P.S. ka saksa autodel olen märganud vahel samasugust elektrikala [saksas müügil 300000 läbisõiduga, siia jõuab 100000 või isegi vähem...] :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 166 odomeeter

#11
:twisted:



appdeit elektriskeemi baasil:



Sinu 166 kasutab odomeetri lugemiseks tõenäoliselt Motorola moodulit, mis on loodud korrektuuri võimalusega-> seega on kaks võimalust:



1: moodul on vahetatud ning edasi kruvitud (kui tegemist on autoga, mida uuenda elektrivead kibutasid)



2: armatuuris on "pisike" elektrikala sees (keegi suure pädevusega inime on kunagi pirnivahetuse vms-ga hoogu läinud) ning süüdet sisse keerates hoidsid all selleks otstarbeks üldse mitte ettenähtud nuppu (sellisel juhul on olemas võimalus, et spido klemmid lühistuvad vales kombinatsioonis ning mälule tehakse reset)



Miskipärast eeldasin siiani, et 166 kasutab kontaktklemme (nagu nt 156).



Kontaktklemmide puhul jääb muudetud läbisõit mällu alles, Motorola poolt loodud mälupõhine süsteem aga tõesti võimaldab odomeetrit korrigeerida suvalisel ajal suvalises suunas (ametlikuks põhjenduseks on olukord, kus plokk läheb vahetusse aga andmed peavad alles jääma)



Niipalju, kui suutsin leida (aru saada) on 166-l paraleelselt kasutusel kaks plokki-> mälupõhist kasutatakse naviga variantide puhul (kuna navi loeb paraleelselt) ning kontaktklemmide süsteemi ilma SatNav'ita variantidel



P.S. kui Sulle meenub, et süüdet keerates vajutasid nuppu, mida ei oleks olnud vaja vajutada, siis ... ära ütle, mis nupp see oli :arrow: inimestel on loll komme kohe katsetada :lol:



P.P.S. otsi mõni professionaalne kerija kuskilt ja ütle, et tahad läbisõitu tagasi saada-> kuna sama moodulit kasutavad ka teised premium klassi sõidukid, siis on kohalikel teenusepakkujatel kindlasti sobiv aparatuur olemas :wink:



EDIT: premium-executive klassi sõidukid, mis seda süsteemi kasutavad on peaaegu eradnitult Eesti järelturu maiuspalad :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....