alfa romeo 75 madaldus vedrud

#18
pole veel alla jõudnud kruvida, kuid eks nad veidi asja ikka paremaks muudavad...-eks annan märku kas on kvaliteet kraam oma olemuselt või Pask... korralik vedru eeldaks et kui taga on 3 inimest peal siis põhja ei lööks...aga näis 8)

alfa romeo 75 madaldus vedrud

#20
cyber wrote:Madaldusvedru ei pruugi olla märgatavalt jäigem..;)


:mrgreen:

Täna tjuuningsektsioonis: Teeme ise madaldusvedru.

Vaja läheb vaid garaazi ja rauasaagi. Esmalt tõstame auto üles ning seejärel eemaldame vedru. Seejärel saeme vedru otsast ringi või isegi rohkem maha ja voila... uuesti vedrud alla pannes auto on kohe tunduvalt madalam :lol: ja "sportlikum"
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa romeo 75 madaldus vedrud

#21
Ha-ha-haaa





MA golfile kunagi nooruses üliõpilasajal tegin nii :oops:



Tahtsin ka, et masin äge oleks, aga vedrud maksid tol ajal ikka palju minu nädala raha juures. Ja siis saigi ise nii ette võetud :P
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

alfa romeo 75 madaldus vedrud

#22
:roll:



see ei ole üldse mitte norimiseks öeldud BTW...



Tegelikult madaldusvedrusid tehakse ka "masstoodanguna" selliselt. Nimesid ei mäleta aga suurseeriaautode nii mõnigi pisem tjuuningkompanii ehitab oma tooteid B varuosade baasil samamoodi nagu igaüks ise garaazis seda teha võiks :wink:

lihtsaimad on siis vedrud ja spoilerid (sõnast spoil); osavamad vennad teevad ka pidureid (trillitud ja gruuvitud) ja ka muud sinna juurdekuuluvat :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa romeo 75 madaldus vedrud

#25
jutt kahjuks tagavedrudest... :roll: kuid summa said-selle eest telli http://www.autoosad.ee/ seal kül sinu oma pole-seal 1,5 kuid 907 kerega seega peaks see vedru sulle sobima-490kr tükk... postiga tulevad uksetaha... 8) ts-parandagu kui sobivuse kohalt eksisin... aga mulle naq silma jäänd et 907 kerega on vedru otsad veerandringi nihkes...ja 905 kerega samal joonel... :roll:

alfa romeo 75 madaldus vedrud

#27
et eeltoodud firma vedrude kohta on mul öelda ainult üht-tõeline saast! esimese nädala olid suht ok-üksi sõites... aga peale seda olid rattad ikka juba kõvasti rohkem koopa vajund kui lubatud 30 mm madaldust... :evil: ja isegi koni amort ei kompenseerind selle vedru sitta kvaliteeti...