ts wrote:
Igatahes on neli varianti:
1. kaitse
2. juhtmeühendus või juhtmed
3. lüliti
4. soojendusspiraal ise katkenud
kontrollimine on kättevõtmise asi rohkem (soojendusringi takistus peaks olemas olema alles peale lülitamist; lülitamisel peab tulema pistikusse 12V)
esmalt siis kontrollida lülitamisel 12V olemasolu ning edasi vaadata, kas ring on terve...
Praktika näitab, et reeglina on 5 (ja pisut küll teises järjestuses) varianti:
1. Soojenduspiraal on katkenud. Enamjaolt just istmepadja oma. (vahest ikka astutakse põlvega peale, titt hüppab üles-alla, lihtsalt auto progetud kasutuaeg on läbi jne)
Uuematel autodel on seljatoe ja istmepada soojendus ühendatud jadamisi, ehk, kui üks katkeb, siis lõpetab töö ka teine.
Remondivõimalus kliendile puudub. See tähendab seda, et tegelt selle võib ju, muidugi, tööle panna, aga alati on olemas võimalus, et homme taas ei tööta - titte ju keegi ei paralüseeri....
Järelikult - kliendile ainus variant: uus element. Maksab reeglina palju raha ja enamus loobuvad. Reeglina remonditakse ainult garantiijuhtunite korral.
2. Lüliti viga. Tavaliselt valatakse cocacolat täis ja ei ühenda enam. Autoomanik nutab, sest ise pole valanud. Lapsed, ämm ja kaaskasutajad reeglina "ei tea" asjast midagi - coca colat ammugi ei joo juba jne...
20% vigadest. Aitab puhastamine, AGA vajab vastavat kogemust. Reeglina ei tehta autoteeninduste poolt - lähtudes printsiibist, et heateod ei jää kunagi karistuseta. Uus lüliti = jupitehase garantii, et töötab.
3. Termostaadi viga. Pisike "punn" soojenduselemendi toiteahelas - tema on see, mis voolu sisse-välja lülitab. Saab, muidugi, vahetada, aga selle hankimiseks on vaja teadmisi elektroonikapoodide nomenklatuuris, seega, reeglina, samuti, autoteenindused ei tee seda. U. 20% juhtudest. Lahenduseks - samuti elemendi vahetus.
4. Kaitse. Vahest harva katkeb ka see...Kusagil 5% juhtudest.
5. Juhtmeviga. Suht haruldane, muidugi. U. 2% autokasutajaid suudab juhtme tänapäeval ära lõhkuda - kes liigutab istet koguaeg edasi-tagasi, kes otsib midagi hooletult istme all...