166 versus 166

#1
Tere ja head uut-paremat kõigepealt!

Teemaks oleks siis 166 10v masuudikas ja feisliftitud 20v eee...leige risotto,

Eelkõige on mul linnasõidud ja tahaks at kastiga saada, paraku sai diislile automaat kasti aga koos uue mootoriga ja uue esiotsaga.
Siit ka mõned küsimused/kahtlused et kumba eelistada? Enda loogika ütleb, et tootmisliinilt hiljem välja sõitnud masin peaks ka vastupidavam olema ( lastehaigused jne...) Välimuse pooltes neid kahte vaadates on endale lõpuks meeldima hakkanud uuem mudel...kuidagi jõulisem, soliidsem...ägedam :lol:

ehk siis...
Tarkade klubi...aidake :D


väike võrdlusmoment ka:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

166 versus 166

#2
Välimus on uuemal kindlasti parem. Aga see 10v masuudipress töötab küll väga hästi, ise olen aasta sõitnud, mingit probleemi pole olnud(tuttaval ka 10v ja mootorit ainult kiidab), 20v kohta info kahjuks puudub aga ma arvan et ta hullemaks ei ole läinud, pigem ikka paremaks. 20v peaks suti paremini liikuma ka juba, nii et minu kindel eelistaus oleks feisliftitud 20v.

166 versus 166

#4
:icon_roll:

otsi üles see post, kust on pärit külma risotto mõiste :) seal natuke võrdlesin mootoreid kah

mis puudutab I ja II põlve, siis asi on maitses-> uuem 166 on IMHO kaotanud eestvaates selle "asja" , mis teeb auto eriti võrratuks. Kuigi näeb kuidagi ... harilikum välja...

igatahes-> disaini poolelt ei ole feissliftituf 166 ikka see, mis ta oli... (aga eks margihulluse puhul see ju nii käibki, et iga uus mudel või feisslift teeb asja mannetumaks-> TS@siiani ei suuda kannatada 159-t nende tobedate ukselinkide pärast)

ah jaa soovitus samuti-> I põlve puhul 3,0 ja teise puhul siis 3,2 (alla selle ei ole nagu eriti :roll: ) :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

166 versus 166

#5
vabandust, et ka piiksun vahel

offtoppi

159 ukselingid ei ole minu arust tobedad vaid... ARGISEMAD, mis ei häiri halli massi silma!!!
-

teemasse (loodan et REHAbiliteerib OT paugutamise):
166 FL kaotas personaalsuses ja tegi selle auto kindlasti konservatiivsemaks ja laiemale massile vastuvõetavamaks.
166 originaalil on eriti "TARK" pilk minu arust

TS remondib mu lause kui faktides eksin - 166 oli esimene auto mis kasutas uut eurodirektiivi ja asetas pooltuled seni vaid täistuledele reserveeritud positsioonile kujunduses!

-

nii 159 kui FL 166 on tehtud "hallimad" - aga eks püütakse ka saksa turgu sisse imbuda - mida tõestab ka see hullumeelne 3a täisgarantii, mille jooksul isegi õlivahetus on tasuta!

166 versus 166

#6
E.T. wrote:vabandust, et ka piiksun vahel
ja ikka offtoppi

159 ukselingid ei ole minu arust tobedad vaid...
euroremonditud 156 uksed said omale argisemad lingid

_

algul ei meeldinud 159 mulle üldse, nüüd olen harjunud ja 3,2 q4 on täitsa õige kooslus minu meelest.

-

teemasse:
166 FL kaotas personaalsuse ja tegi selle auto kindlasti konservatiivsemaks ja laiemale massile vastuvõetavamaks.
166 originaalil on eriti "TARK" pilk minu arust

TS remondib mu lause kui faktides eksin - 166 oli esimene auto mis kasutas uut eurodirektiivi ja asetas pooltuled seni vaid täistuledele reserveeritud positsioonile kujunduses!
Vanem 166 meeldib mulle rohkem,kuna ta esiots on päris mõnsa,ehk siis nagu "ESKIMO".Piluka välimusega esiots! 8)
Kuid ega uuemal ka viga pole,kuid ise valiks vanema,stiilse ja haruldase esiotsa pärast. :wink:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

166 versus 166

#7
Äfteroll... ilu on vaataja silmades samapalju, kui vaadatava omades :icon_angel:
164super.jpg
alfa-166-von-vorn.jpg
alfa-166-von-vorn.jpg (39.64 KiB) Viewed 7329 times
alfaromeo10.jpg
alfa_166_front.jpg
alfa_romeo_159_front_22_02_05.jpg
alfa_romeo_159_front_22_02_05.jpg (16.02 KiB) Viewed 7335 times
vaadates neid, siis minule vähemalt undub, et julge isikupära tõmmati samale liistule 164 "poolargiste" tuledega ning 159 puhul prooviti neid uuesti omapäraseks muuta (suht eduliselt IMHO)
Tegelikult ma olen normaalne....

166 versus 166

#8
Mulle meeldivad uued ninad rohkem.
Agressiivsed ja sportlikud. Suuuuuur alfa süda seal ees on ka niiiii ilus.
Mito on 180kraadi pööre selles osas aga mida tähendab minu, kui moekauge ja põhjamaiselt tagasihoidliku temperamendiga inimese arvamus võrreldes itaalia disainerite omaga :icon_wtf:
a.k.a Anthrax

166 versus 166

#9
ca pool aastat tagasi oleks olnud nina poolest kindel eelis esimese põlve 166-l , nüüd hakkas millegi pärast näo op. isegi meeldima. Aga välimusel polegi niiiisuurt tähtsust, teisel on jällegi ju at kast...ning uuem kaa...
:icon_roll: :icon_crazy:



tänud vastajaile!


ahjaa...ar33, äkki sa seletad lahti selle harulduse värgi :D , mina pole veel tallinnas ühtegi feisliftitud 166-e näinud :D
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

166 versus 166

#10
veiks wrote:ca pool aastat tagasi oleks olnud nina poolest kindel eelis esimese põlve 166-l , nüüd hakkas millegi pärast näo op. isegi meeldima. Aga välimusel polegi niiiisuurt tähtsust, teisel on jällegi ju at kast...ning uuem kaa...
:icon_roll: :icon_crazy:



tänud vastajaile!


ahjaa...ar33, äkki sa seletad lahti selle harulduse värgi :D , mina pole veel tallinnas ühtegi feisliftitud 166-e näinud :D
Haruldust pidasin sellena silmas,et uuema põlvkonna 166 esiots oleks nagu mõnelt läänekalt maha kopitud,aga 1 põlvkonna oma on teistest markidest erinev see tähendab,et ei sarnane ühegi teise läänekaga! :D
Sellest tuli ka sõna haruldus! :D
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.