AR 156 GTA, bnd

#211
Jaaa. seda ma arvasin... Ilmselt on 156-l see veidi tagasihoidlikum kui GT ja 147 peal. Viimastel on tugevalt pidurdamist tunda.
ASR on veojõukontroll ja VDC on stabiilsuskontroll. ASR saab välja lülitada nupust VDC aga mitte. Pmst tõmbad ABS Bloki kaitsme välja siis kukub karjuma aga saab vallatleda kahjuks küll ilma ABS-ita. Selespeediga pole mõtet seda üritada, kuna pärast seda üle 2.käigu ohutuse mõttes ei lase käiku lülitada.
a.k.a Anthrax

AR 156 GTA, bnd

#212
:icon_hi:

ASR on lühend fraasist Anti Slip Regulation

ehk siis Anti liulaskmise regulaator ning seda kasutab Anti peamiselt vastlapäeval konkurentide tulemuse vähendamiseks (ehk siis viskab teistele kelgu alla, et ikka ise pikim liug saada)

siiani ei ole teada, kelle tellimusel tungis Anti Alfa tehasesse ning nudis kõik GTA-d jäärajale kõlbmatuks, kuid kahtlustatakse ... :icon_roll: ah mis vahet seal on keda kahtlustatakse

tegelikult kui selle nupust välja lülitad, siis peaks see ka väljas olema :icon_thumbup:

kui ei ole, siis võid alati ABS-i (Anti pidurisüsteemi nudija) anduri lahti võtta ja omale süsteemivea tekitada (see peab kindlasti Anti töö ära nullima)

tegelikult on see Anti üks paha inime küll... võtab kogu autosõidu mõnu ära...




Mids puutub ukselinkidesse, siis :icon_censored: see asi, mis seal sees on , on seesama, mis muidu auto külge jääb (selline tahmane tatine löga) ning selle koostisosadeks on : mingi aine, mille kohta öeldakse sool (tegelikult on see siiski midagi oluliselt keemilisemat) ja teine aine, mille kohta öeldakse asfalt (tegelikult on see lihtsalt mingi must värvipaber, mida teedele laotatakse, et luua illusioon :roll: uuest asfaldist)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#214
janes wrote:VDC peaks saama välja lülitada ASR nupust, hoiad nuppu nii ~5 sek all.
sul vist toimib see nii, aga vanakestel see ei toimi ... vähemalt mul ... aga proovin veel ...
Seitsekümmend Viis

AR 156 GTA, bnd

#215
lähen näpin ka nuppe :D

Aga kas peaks veel mõni tuli lisaks põlema minema? praegu läheb 2 kohas "tõmmet tegeva" ratta kujutis põlema.
Või aind katse-ekstius meetod?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#216
Janes on uuekoolimees :D
159/Breral tõesti saab nuppu all hoides ka stabiilsuskontrolli välja lülitada. Vanematel aga mitte.

TS-ile lisaks VDC- Vehicle Dynamic Control- Pole küll Anti aga rõõmu ta just ei valmista (v.a ootamatus ohuolukorras)
a.k.a Anthrax

AR 156 GTA, bnd

#217
VDC koosneb ASN, ABS ja ASR-ist, ning tegelikult ühendab need Anti kangelased ühtse võimuka juhtimise alla :icon_thumbup:

terve Anti armee võiks lausa öelda (põhimõttelsielt siis piirab Antide juht antide tegustemisvabadust, lubades toimetada alles siis, kui asi juba täiesti kurjaks kätte läheb)

tegelikult võib kõik kolmetähelised abimehed ja Antid liigitada kategooriasse FAK (Fun&Action Killers)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#218
ts wrote: FAK (Fun&Action Killers)
päev kirjas :mrgreen:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#220
Miski televiisori reklaam ju ütleb, et õige aeg müüa :D , milles ma muidugi kahtlen natuke.

Aga eks mõni müügi põhjus tuleb ka välja, kui lugeda kuulutus lõpuni läbi- e vahetus jänkistani blingibussi vastu.
Lihtsalt vaja midagi suuremat, kuna tubli aastatepikkune kaaslane voyager, mis siiani nii truult kõik reisd vastu pidas ja end väga heast küljest näitas- nüüd aga nukralt garaažiall seisab ja oma tumedat tulevikku ootab (mootor laiali, radikas jne). Seega- karjuv vajadus suurema bussi vastu. Muidugi tänases maj seisus on see lootusetu müük, eriti veel alfa romeot müüa :mrgreen:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#223
Tõstame teema üles

Kunagi, vist kuu tagasi tegi üks neiu auto tagaotsaga tutvust. Korrigeeris oma Mazda esiosa minu masina tagaotsaga.
Tulemus
Image
Image
Image

Süüdlasel oli vist inges.
Igaljuhul asi lõppes minu jaoks sellega, et ma ei saanud oma soovitud töökoda ja saadeti ikka nende soositud töökotta.
Sellega algas taas üks huvitav seiklus.
Kui käisin autot naitamas, tuli meister? välja ja tegi suured silmad: AR- milline eksootika, polegi varem sellist teinud!
Sellega oli nagu kõik öeldud, Vaatasime masina üle, näitasin kõik ette. Seletan veel, et pamper on antud autol tehtud miskist tugevast plastist (esipampriga nähti talvel hullu vaeva). Mees kratsis kukalt ja arvas, et uurib igaks juhuks itaalia autost järgi. Käisin autot ette näitamas kell 9 ja kell 16 helistati, et tooge siis masin ära. Et minu soovitud koht ei sobi, kuna mõned tuh kallim ja viige sinna, kus te viimati näitamas käisite.
Selge, viisin auto sinna....
Algul jutt, et kolmap masin käes, aga teades oma varasemaid kogemusi mitmete autodega, siis kindlasti vähemalt +1-x päeva.
Neljap siis helistatigi, et masin saabus just värvikambrist, et on jäänud veel pamper sirgeks ajada- me veel ei tea kuidas õnnestub WTF?!?!?! ja meil puudub ka tagaluugi AR märk, et need 2 või 3, mis telliti, ei sobi, st avanev, nagu osadel, siis miski suurem (166?), et selle jätame nn vaegtööks. olin sellega nõus. Paluti siis reedel pealelõunat järgi tulla.
Kuna aga töö mind Tallinnast minema ei lasknud, läksin autole järgi laup lõuna ajal.


OEH! Ütlen ausalt- AJAS JOOMA :icon_censored: !
Väljast särab, kõik ok, luugivahed, tuled jne...
Ja siis hakkas peale
1) Teen pagassi lahti ja mis mulle vastu vaatab- VOLT luugis
Image
(pilt avariijärgnr- illustreeriv, kuna polnud autole järele minnes fotokat)
Küsin, mis see on, vastati, et ei tea, tellisime UUE luugi, ju siis ongi selline. ÄHH???
No me ju tellisime lammarist ja arvasime, et see lammariluuk on ikka avariivaba.
2) pildilt näha olev luugipolster on nüüd umbes 1,5cm luugist eemal, ma saan vaadata ilusti pirnipesasid.
Vastus autot üleandvalt mehelt- ju siis vana avariiline luuk on juba polstri välja venitanud ja on kuju muutnud.
MIS see minu asi on? Et kui polster oleks ka katki, siis paneme tagasi, olgugi, et juppeks?
3) pildilt näha olevad poldid, mis hoiavad luuki hingede küljes- luuk oli külge pandud ja siis värvitud ja nüüd peale varvimist alles omasse õigesse kohta reguleeritud, seega mul poltide kõrval nüüd valged laigud, kus olid poldid värvimise ajal.
4) Tagaluugi sisemuses, neil osadel, mida ei katnud polster, oli ehe värvitolm, plekk oli kare.

Palusin sel autoüleandjal ajada masin garaazi tagasi, sellist sitta ei oleks uskunud, et veel tehakse.

On see normaalne? Homme ehk esmasp on selle töökoja juhatajaga kohtumine. Vaatan, mida see siis nüüd räägib.
Eks saadan ka sellele kindlustuse onule ( oli vist Ennu ) ka kirja, mis :icon_censored: töökojad on nende soosingus. Töökoja jätan hetkel enda teada kuni lahenduseni.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#224
Oeh jah! :cry:
Sul ikka juhtub selle masinaga,kahju kohe vaadata! :cry:
Eks paraku neid firmasi ikka ole,kes üritavad üle õla asju valmis teha,ning vaeva ei taha näha! :icon_censored:
Loodan,et asi laabub ja nad teevad ikka täitsa korda selle detaili! :icon_thumbup:
Edu ja kõike paremat! :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

AR 156 GTA, bnd

#225
Viimase ajal tundub see normaalne... Mul sõideti juuni alguses tagant sisse. Käisin autot näitamas ja 2 nädala pärast (so. 15 juuni) öeldi, et võid auto remonti tuua - enamik juppe olemas. Auto sain kätte see reede (10. juuli), kuigi esimesed valmimislubadused olid 29-30 juuni. Ja praegu sain auto seetõttu, et mul on vaja sõita, aga osa jupid on ikka küljest puudu :icon_crazy: Tegime kohapeal kiiresti nimekirja, mis vaja teha... ainult 8 asja veel... öeldi et 1 päeva töö. Nädalavahetusel uurisin siis autot ja johhaidiii... kirjutasin paberile 20 rida, mis mulle ei sobi. Kas see on normaalne? Äkki on?
vabandused nii pika jutu pärast võõra auto teemas :icon_hi:
cron