AR 155 summutid.

#6
cyber wrote:jeerum, miks neid notsikuid nii palju seal peab olema?? OK. esimene on katalüsaator, aga ülejäänud 3 on ju sulaselge raiskamine..:)
:roll:

mul esimene 164 omas originaalis vaid kahte pütti-> lõrises nagu verekoer :roll:
Image
sama mootor kolme pütiga (kat juurde) ei teinud eriti urisevat häält enne 3000rpm saavutamist :roll:
Image
vaikus ennekõike :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 summutid.

#11
kas mootor on selline:
Image
8)

või :roll: selline
Image

Ülemine on Nord (ehk 8V päris TS mootor) ja alumine Lancialt "veidi muudetuna" deriveeritud 16V mootor :roll:

küll aga võib olla, et keegi on sigaodavalt saanud 16V kasutaud torustiku ning selle sinna alla kruvinud (või siis on vahetaja olnud pädev ja kataloogi järgi vale summuti tellinud :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: juhtub, ju nõu)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 summutid.

#12
Ikka alumine mootor,4 klappi ja 2 küünalt silindri kohta.Eks kui läheb vahetamiseks siis ikka õige alla.
Lisaks küsimus pihustite kohta,on bensu pihustid ja lisaks on sisselaske kollektoril bensu pihustite kohal veel mingid pihustite moodi asjandused,ei voolikuid vaid juhtmed küljes.

AR 155 summutid.

#13
:icon_hi:

Congrats :icon_wtf:

Sul on vale mootor passis :wink: 1,7 85kW on kaheklapitehnikas Nord... Sinu omale on siis istutatud teine mootor :mrgreen:

Seega esmalt proovi tuvastada mis mootoriga tegu on :roll: (on see 1,6, 1,8 või 2,0)

topeltpihusteid olen kohanud vaid gaasiseadme olemasolul (või siis eriti karmi itsitusgaasi laksu puhul)

Aitaks, kui paned mootoriruumist pildi :wink:

P.S. on Sul narrow või Widebody :?:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron