156 esisild koliseb

#1
Autoks on 156 diisel ja esisild koliseb. Esisillas on vahetatud alumine ja ülemine õõtshoob, rooliotsad ja stabika varda otsad. Aga ikkagi on kolin sees. Endal tekkis mõte, et äkki on kolina põhjustajaks rooliotas ja roolilati vaheline varras millel see munakas küljes on. Käega katsudes küll mingit erilist lõtku tunda ei ole, kui siis minimaalne. Ehk on kellegil ideid milles võib probleem olla või siis äkki on olnud sama probleem.
Last edited by mrt on 02 Oct 2010, 17:53, edited 1 time in total.

156 esisild koliseb

#3
Stabika varda otsa all mõtlesin jah konti. Stabika varda pukse pole vahetanud aga mingit lõtku seal küll ei täheldanud. Amortidega on setendis käidud, kontrollia jutu järgi pidid veel normaalsed olema. Nii vaadates peaks kogu sild korras olema aga ikka koliseb, nii et pakkuge variante milles asi võiks olla.

156 esisild koliseb

#4
Ma ikkagi pakuks neid pukse, mis on stabika ja kere vahel. Need teevad päris muljetavaldavat kolinat. Olen ka enda masinallasknud neid vahetada, naljalt neid ise ei liiguta, sest nt kanalil olles on ikkagi stabikal pinge peal.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 esisild koliseb

#5
Järelikult tuleb teha katse ja kanalil esirattad lahti tõsta ja siis kangutada. Kuigi ma olen enam kui kindel et siis ka seal seda lõtku ei ole, sest ma olen neid kangutanud juba päris korralikult.

156 esisild koliseb

#6
Sisemised rooliotsad?

Mis meil seal on: ülemine , alumine õõts, rooliotsad-sise/välis, stabika kondid, stabika puksid, amort. Kui need ei kolise, siis ei tohiks muud ju olla?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 esisild koliseb

#7
Aga kas see, roolivarras kus liigend küljes(ei oska sellele mingit nime anda) mis peale välimist rooliotsa on, ei tekita kolinat kui tal seal minimaalne lõtk on. Ei tahaks niisama neid vahetama hakata sest lõtk tundub tõesti minimaalne.

156 esisild koliseb

#8
ikka tekitab, siis ongi sisemine rooliots. st kui sul väline vahetatud, aga see varras ikka loksub (minimaalselt), siis peaks olema ikkagi seisene kutu. koliseb ikka ja mõnusalt.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 esisild koliseb

#9
Mina panustaksin stabika ja kere vahelistele puksidele. Need pidavat olema (pole ise reaalselt käes hoidnud) jäigast materjalist, mis annab autole sportlikkust ja jäikust, kuid samas ka minimaalse lõtku puhul teeb kõva häält.
Rooliotsad üldiselt väga kõva häält minu kogemuse põhjal ei tee.
a.k.a Anthrax

156 esisild koliseb

#13
mrt wrote:Autoks on 156 diisel ja esisild koliseb. Esisillas on vahetatud alumine ja ülemine õõtshoob, rooliotsad ja stabika varda otsad. Aga ikkagi on kolin sees. Endal tekkis mõte, et äkki on kolina põhjustajaks rooliotas ja roolilati vaheline varras millel see munakas küljes on. Käega katsudes küll mingit erilist lõtku tunda ei ole, kui siis minimaalne. Ehk on kellegil ideid milles võib probleem olla või siis äkki on olnud sama probleem.
Ma just käisin vahetamas stabika konti, pukse ja välimist rooliotsa. Kolin oli päris jube juba, iga kumerus või auk tähendas mõnusat kolksatust. Kalvo küll ütles, et mingeid lõtke ta pukside vahel ei näinud, kuid kolin oli peale nende asjade vahetust läinud. Käisin veermiku ülevaatusel Ehitajate teel olevas Ülevaatuspunktis (Loomaia 2 sissepääsu juures).Sealsed mehed ütlesid, et need asjad on juhipool ees läbi ja hiljem käisin kindluse mõttes Pilotis sama asja tegemas. Ning seal tuli veel lisaks juhipoolne tagumine rattalaager juba leitud vigadele. Seega võib vabalt olla pukside süü, isegi kui silmaga vaadates ja kanali peal liigutades tunduvad OK, kuid tegelt siiski pole nii.

156 esisild koliseb

#14
Küsimus selline, kas ja kui suur on võimalus et amort hakkab kolisema?
Või on selle ümbruses veel pukse või juppe mis võiks kõva kolinat teha väiksematest ebaühtlustest üle sõites?

Ülejäänud sillajupid on vahetatud, et nendes ei tohiks probleem olla.
:?:

156 esisild koliseb

#15
Amort võib koliseda küll. Ja samal ajal võib tal veel töövõimegi säilinud olla...
Aga tuvastada saab seda (MacPhersoni puhul) ainult deduktiivsel meetodil, s.t. ülejäänud asjad peavad raudselt korras olema...
Amordi sisse ju ei näe.

Samuti võib roolilatt kolksuda, aga seda on võimalik tõstuki peal tuvastada...