164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

#16
Niisiis...
korjan vana teema üles - auto kuuriall ja asun lahti võtma...

mis oleks elementaarsed asjad mis vajaksid kohe kindlasi vahetust kui plokikaan maha võtta? Uued poldid, ketisüsteem?

Ütlen ausalt, et tegemist on esimese mootoriga mida iseseisvalt tegema hakkan ja abi oleks siinkohal oodatud :icon_hi:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

#18
täna jõudsin niikaugele et kaan maas...
tükk keppi...

ja oligi nii nagu Kalvo kunagi ütles- esimese silindri juures väike kumm seibikene ära kõrbenud ja tänu sellele ka õli veesärgis.
Kusjuures plokikaant pingutatakse mutritega... milles ma olen üsna kindel, et tellimisega läheb pikalt (kas on kindlalt uusi mutreid vaja? )

Hülsid olid nagu uuel autol... :icon_roll:



homme uus raport...
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

#19
Tervist! Mina pole küll mutreid vahetanud.

(Need mootori millel plookikaan pingutatakse poltdega, nende poltide pikkus tuleb ära mõõta ja kui on ettenähtust pikemad, tuleb ära vahetada.)

Kas mootor on uuema tüübi oma (jagajaga või ilma) ?

ps, Palju kolvi ja hülsi vahel maad on?
155, 2x166, 159 ja 75?

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

#20
uuem tüüp vist ikka...kaks jagajat. Homme mõõdan ka vahemaad ära.


Aga täna jõudsin ploki ja kasti ilusti puhtaks teha, homme kaan Tõukurise - läheb aurusauna ja vahetatakse ka tihendid ära ning vb laseb ka kergelt lihvi alt läbi.
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

#21
Et läheb siis selle minukäes olnud alfa taastamiseks? kui nii siis karter alt minema, vänt välja-lihvimisse, ja uute saaledega kokku tagasi-sest juba siis kui mina saalesi tal vahetasin, ei old vända kaelad enam normaalselt siledad. Ja mutreid pole jah tarvis vahetada-samas tikkpoltidele võid pilgu peale visata-ega miskeid venimisjälgi näha pole.

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

#22
Niisiis...mootor koos ja läbi ime läks isegi ka käima uuesti :lol:

kolvi vahemaa hülsi ääreni oli 891/2 mm
Image

kaan uuesti peal:
Image

lõpp-produkt:
Image

A.L.F.A:
Image

Image


ahjaa,
vml-i kunagine roheline on kahjuks oma maise teekonna lõpetanud :(
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

#26
hmm...
natu klõbistab küll jah, muidugi pesuks panin ka mingi imeliku "Kaare tee" õli sisse, eks vaatab mis häält teeb korraliku õliga.

Vahetasin ka 2 klapi kübarat vms (mille peal on nukad), all on seal reguleer seibid millega saab vahesid sättida,
endal jätsin kõik samaks.


üks küs ka... :P
seal kus on gaasitross...teiselpool on mingisugune, kas siis gaasipedaali asendi andur? vms,
igatahes sai see lolli peaga demonteeritud ja nüüd tühikäik kahtlane. Et kuidas oleks kõige õigem seda uuesti paika sättida?
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT