mrt wrote:Eks nüüd tuleb klapp ise kinni panna ja vaatab mis juhtub.
Siis läks ju hästi...
Aga see EGR-i teema on umbes sama nagu piraatfilmide ja -programmide vaatamine/kasutamine. :icon_shocked:
Et viisakad inimesed seda ei propareeri.
Ma ka kunagi ei propageeri, lihtsalt paari sõnaga selgitan, et EGR on autodel selleks, et vähendada puhta õhu (sisaldab teataval määral ka hapnikku) sattumist mootorisse, mille tagajärjel põlemistemp. tõuseb ja tekivad kahjulikud heitgaasid...
Selle tagajärjel, et kasutatakse kütuse põletamisel hapnikuvaba gaasi, mootorid on nö. deforsseeritud, väheneb ka ökonoomsus (umbes max 20%) ja tõmme...
...aga meie ökoloogiline jalajälg on ju kõige olulisem, eksole?
P.S. Minu autodel on kõigil EGR -klapid peal ja TÖÖTAVAD.
Kuna olen padurohelise maailmavaatega...
Ja tõsi on, et isegi igapäevaautol, millel kõige suurem läbisõit, EGR "ajutiselt" blokitud EI OLE.
Räägitagu meie planeedi vaenlaste poolt mis tahes, et diisel Navara keskmine küttekulu ntx. kukuks 10elt 7,9-le, mind see absoluutselt ei huvita... :icon_wave:
Kas valada kuus paaki 3000.- eeku või 2000, suurt vahet pole, onju....
