O: std mõõdus kepsusaaled.

#4
VML wrote:selline koht naq http://www.avsk.ee/varuosad/" onclick="window.open(this.href);return false; seal on olemas 164 109 kw mootori kepsusaaled... ja http://www.autoladu.ee/auto/41/1" onclick="window.open(this.href);return false; võid ka küsida -seal on kirjas, et pole-aga nad tõenäoliselt saavad tellida...
lisaks küsi ka trk-st kui veel küsind pole...
Tänud... saatsin kirjad teele. Nüüd tuleb ainult oodata ja loota et midagi saab. :(
155, 2x166, 159 ja 75?

O: std mõõdus kepsusaaled.

#6
:icon_think: nagu alati kellelgi kuskil vedelevad need nurgas jalus, aga ole mees ja leia üles. Teine variant oleks mõõdu järgi otsida neid saalesi ja igaksjuhuks küsin ka kohalikult auto ärikalt-tal teinekord üllatavaid asju vedelemas-nt alfa 33 kolm parempoolset amorti :lol:
Loodan siiralt, et pilot on rohkem tasemel, kui fakto omal ajal-sealt ootasin oma 33-e klappe lubatud 3 nädala asemel pea 3 kuud (treialil algas suvepuhkus, treial on veel koomas, keegi saatis meie kauba kurat teab kuhu jne...) :icon_censored: leides peale nende klappide kohalejõudmist 3 korda odavamad ja 6 korda kiiremini kättesaadavad klappid...

O: std mõõdus kepsusaaled.

#7
ekh Hr. Stihl või keegi muu oskab mainida kas ehk sobivad sinna: Mõõdud: 49,987/50,000 (53,70/53,71)-ehk siis alfa 33 1,5 62kw mootori saaled-originaal mõõt ladu 24-jas Mõõdud: 49,987/50,000(53,69/53,71) Peaks ju sobima kui just laiuse vahet neil pole?

O: std mõõdus kepsusaaled.

#12
VML wrote::icon_think: nagu alati kellelgi kuskil vedelevad need nurgas jalus, aga ole mees ja leia üles. Teine variant oleks mõõdu järgi otsida neid saalesi ja igaksjuhuks küsin ka kohalikult auto ärikalt-tal teinekord üllatavaid asju vedelemas-nt alfa 33 kolm parempoolset amorti :lol:
Loodan siiralt, et pilot on rohkem tasemel, kui fakto omal ajal-sealt ootasin oma 33-e klappe lubatud 3 nädala asemel pea 3 kuud (treialil algas suvepuhkus, treial on veel koomas, keegi saatis meie kauba kurat teab kuhu jne...) :icon_censored: leides peale nende klappide kohalejõudmist 3 korda odavamad ja 6 korda kiiremini kättesaadavad klappid...
Sõnusid vist ära... :(

Aga enam ei oota ka... Tulevad mil tulevad... mina panin mootori kokku. Õlirõhk on külma mootoriga 4 ja soojalt 2 bar-i.
Läheb p**se siis läheb. :(
155, 2x166, 159 ja 75?

O: std mõõdus kepsusaaled.

#13
Jarmo wrote:Õlirõhk on külma mootoriga 4 ja soojalt 2 bar-i. Läheb p**se siis läheb. :(
täitsa normaalsed numbrid ju. Mul on ka autol külmalt käivitades 4.2, soojalt tühikäigul 1.2-1.3 . Kusjuures isegi temperatuuriseieri järgi sooja mootori puhul on ta veel üksjagu kaua seal 2 juures. See seier on iseenesest muidugi pisut õnnetu ja näitab ühte asja suht suure vahemiku jooksul.
Eesti Saabiklubi ja foorum

O: std mõõdus kepsusaaled.

#14
:icon_hi:

Õlirõhk ongi külma mootoriga 4 ja soojaga 2-2,5 (soojaga on normaalne miinimum 1,5)

kui on rohkem, siis on klapp p...s ja kui on vähem siis võib mootor minna (tegelikult siiski on madal surve, mis mootorit rikub pigem alla 0,5-e -ehk siis see kuskohat märgutuleke reageerib)

tänan tähelepanu eest,
Tegelikult ma olen normaalne....