Kle, palun lõpeta selle lolli külajutu ajamine ükskord ära, kaua võib...?VML wrote:...ja seda bensu ja õli segunemist pihusti tõttu juhtub küll, kui pihusti on lahtises asendis kogu aeg-nimelt alfal need neetud metalltorud mis pihusteid ühendavad kippuvad rooste...
Mõni teine samasugune tohman veel usub ka...
Minupärast võid sa mootori käimise ajal sisselaskesse kasvõi lahtist bensiini valada, MITTE MIDAGI ei satu õli hulka.
Toon paar "rahvanäidet":
1.Isiklikult olen proovinud ntx. sellist asja- bensiinitrassist kolmikuga üks ots välja mille juhtisin läbi 0,8mm-se düüsi OTSE sisselaskesse...elekrtiga juhitav kraan oli kah vahel.
Ja auto sõitis suurepäraselt - kolmanda käiguga 100 pealt vedavad rattad asfaldil gaasivajutusega ringi lasta ei olnud probleem. ( Jah, tõsi küll, üks "pisiasi" oli sel masinal veel: NITROballoon pagassis...

2. VML, panen sulle eneseharimiseks veel ühe ereda näite (minu lemmik, muidugi) KOGU AEG LAHTISE PIHUSTIGA sõitvast autost:


(sama süsteemiga volkkaritest, vordidest, md-dest jne jne, mida aastakümneid toodetud, ma ei hakka rääkimagi, loe ise siit: http://en.wikipedia.org/wiki/Jetronic, K-Jetronic on nimelt asja nimi...)