VAG grupp koostab pmst samade sama detaililao ja knowhow baasil:
VolksWageneid
Audisid
Seate
Škodasid
Lisaks on neil portfellis ka Lamborghini - nüüd saadaval taas ka väikeseerias tagaveolisena
Porschega on VAG kontsern mitukümmend aastat kurameeritud... RS esialgsed seeriad ja hilisemad omanikusuhted.
-
ülaltoodut arvesse võttes jäi repliik škoda ülemusikkusest teiste markide ees veidi segaseks... (pmst peaks olema tegemist VAG grupi ostuga 90 algusest mis pidi saama grupi uueks säästuautoks ja koostama hakati teda mitte kõige värskemate kontserni lahenduste baasil, millist joont minuteada hoitakse tänaseni).
-
Juhitavuse koha pealt peaks olema BMW parem kui ükskõik milline VAG pereauto (vaidlus oleks mõtetu emotsionaalne loba, siin loevad vaid ringiajad ja roolimise täpsus).
-
Opeli osas 100% nõus - odavalt ja sageli ebakvaliteetselt koostatud auto - isiklikult läbi põdenud nii peetud opeli, kui suht uue... ei meenu ühtegi säravat hetke neist masinatest.
-
Italjanode kujustuskeele hea tasemega nõus - aplaus itaalia disainikoolkonnale.
FIAT kontsern oskab õnneks alfa legendi elus hoida ja ferrari märgi all vahel ka mõne kiire auto üllitada