Maserati 222 SR, 1994, Luman

#182
E.T. wrote:OT in

sattsuin sellisele lehele http://rb-aa.bosch.com/boaa-ee/Category ... lication=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Alfadele on terve nimistu seal valmis komplekte - Maseratiga on lood kehvad (kuigi lootus on leida üksikute kaablitena ehk?)... Aga alfale Boschi juhtmed? TS

Tegelik tõsiasi on see, et Alfale käivadki BOSHi juhtmed 5 Kohmi takistusega. Vanematele kindlasti. :icon_cop: Seda paljut teades ts suulistel andmetel :mrgreen:
Anna lollile alfa ja teeb sellest saia

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#184
Kui esimest korda täheldasin mingi aeg tagasi, et üks juhe üle taob, siis ei paistnud väliselt juhtmel midagi viga olevat ja natukene elektriku isoleeri leevendas probleemi seniks, kuni uusi juhtmeid otsima hakkasin. Täna huvi pärast vaatasin uuesti kapoti alla, et miks see üks juhe ikkagi üle taguda tahtis ja seekord avanes juba järgmine vaatepilt.
Korralik juhtme ots:
Image
Vigane juhtme ots:
Image
Hetekseis on nüüd selline, et tuleb kiiresti uued juhtmed vaadata endale, sest seda vaatepilti nähes, minu süda seda autot enne juhtmete vahetust käivitamast tõrgub igal juhul.
Niipalju siis esialgu mõttest see teisipäev Audrusse slikke proovima minna...

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#185
Luman wrote:Kui esimest korda täheldasin mingi aeg tagasi, et üks juhe üle taob, siis ei paistnud väliselt juhtmel midagi viga olevat ja natukene elektriku isoleeri leevendas probleemi seniks, kuni uusi juhtmeid otsima hakkasin. Täna huvi pärast vaatasin uuesti kapoti alla, et miks see üks juhe ikkagi üle taguda tahtis ja seekord avanes juba järgmine vaatepilt.
Korralik juhtme ots:
[ http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... rs8Z2k.jpg ]
Vigane juhtme ots:
[ http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... pbJ2W6.jpg ]
Hetekseis on nüüd selline, et tuleb kiiresti uued juhtmed vaadata endale, sest seda vaatepilti nähes, minu süda seda autot enne juhtmete vahetust käivitamast tõrgub igal juhul.
Niipalju siis esialgu mõttest see teisipäev Audrusse slikke proovima minna...

olukord s...tt.... peaks vahetamisele mõtlema :icon_cop:
Anna lollile alfa ja teeb sellest saia

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#186
PS145 wrote:
Luman wrote:Kui esimest korda täheldasin mingi aeg tagasi, et üks juhe üle taob, siis ei paistnud väliselt juhtmel midagi viga olevat ja natukene elektriku isoleeri leevendas probleemi seniks, kuni uusi juhtmeid otsima hakkasin. Täna huvi pärast vaatasin uuesti kapoti alla, et miks see üks juhe ikkagi üle taguda tahtis ja seekord avanes juba järgmine vaatepilt.
Korralik juhtme ots:
[ http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... rs8Z2k.jpg ]
Vigane juhtme ots:
[ http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... pbJ2W6.jpg ]
Hetekseis on nüüd selline, et tuleb kiiresti uued juhtmed vaadata endale, sest seda vaatepilti nähes, minu süda seda autot enne juhtmete vahetust käivitamast tõrgub igal juhul.
Niipalju siis esialgu mõttest see teisipäev Audrusse slikke proovima minna...

olukord s...tt.... peaks vahetamisele mõtlema :icon_cop:
Olukord oli tunduvalt sitem kui alguses paistis :roll: Aga nüüd on õnneks korras juba.

Vahepeal siis andis ka siduri kahvel järele, ja seetõttu oli auto taas paar kolm nädalat rivist väljas, aga õnneks sai tänu Kalvo abile jälle auto kiiresti korda ja seda täpselt soomlaste rajapäevaks.

Üks küsimus oleks muidugi hr ts-ile ka, või siis ka teistele, kes omavad elektroonika taipu.
http://www.subito.it/tester-unitest-tmf ... 880662.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Leidsin sellise huvitava aparaadi netist. Paraku 1keur kohe nagu välja käia ei tahaks, aga tekkis huvi, et kas keegi oskab sellise aju testri tööpõhimõtetest midagi rääkida. Ideepoolest käib seller riistapuul üks otsa ju külge ja teine ots sigaretisüüteisse ja siis peaks seal paneelil need led tuled põlema minema. Iga rida peaks siis tähendama ühet andurit või mingit muud kindlat asja. See mis tuli mida tähendab on mul tegelikult isegi teada, nüüd huvitaks, kui keeruka ehitusega see tester võib olla….

Nii et andke tuld teadjad mehed!

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#187
:icon_hi:

kahtlustaks, et tegemist on kõige lihtsama koodilugemisega (ehk siis aju väljundimpulsid loetakse kokku), mis peale ploki lõppu kuvatakse lihtsalt eraldi led tulukesena...

anduritel jms-l on ka kordi lihtsam lahendus :mrgreen:

ehitad omale samasuguse led-idega paneeli ja sead selle sisendid andurite vastu :wink:
kuna Sinu sõiduk kasutab üldiselt lihtsalt elektroonikat, siis ei ole mida lihtsamat, kui lisada anduritele testsignaal selgitamaks, kas need on korras (ehk siis testimpulss) või siis teiste puhul kontrollida massi olemasolu (läbi relee lased sinna pinge peale=

Üldiselt on võimauli meeletult... ja kindlasti oluliselt odavam, kui 15Keeksi :wink: [tegelikult saaksid selle eest läpaka ja korraliku diagnostikasofti ning jääks veel raha ülegi]
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#188
Nadurite korrasolekut on enam-vähem lihtne kontrollida, aga see testseade näitab ka muud infot lisaks andurite korrasolekule.
Eile suutsin väga edukalt kontrollida vee temperatuuri anduri korrasolekut kausi kuuma vee, termomeetri ja testriga ning selgus, et takistuse karakteristik on veits paigast ära ja aju arvab tänu sellele, et mootor on 10-20 C soojem pidevalt kui ta tegelikult on. Ilmselt pole tegu originaal Magneti Marelli anduriga, vaid mingi analoogiga. Loodetavasti anduri vahetus parandab külmalt lonkava tühikäigu ja ka selle, et aju kütuse peale andmise peale 5600 pööret lõpetab, et ülekuumenemist vältida....

Aga kuidas ma näiteks kontrollin sellise asja nagu solenoid klapi korrasolekut?
Image
Tänud Erkile hea pildi eest! Ilmselgelt on näha, et auto vedrustus on liiga vedel.... tundub, et sellest saab ilmselt esimene "tuuningu" objekt, sest piduritest ja jõust hetkel veel puudus ei paista olevat :twisted:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#189
:icon_hi:

solenoidklapi :icon_think:

äkki defineerid, mis klappi Sa mõtled :?:

üldiselt on kõik autol asuvad solenoidid kontrollitavad 12V pingega (annad pinge ühtepidi peale, siis avab ja teistpidi sulgeb) või siis kontrollitavad läbi testri (kui klemmidel takistus on, siis on mootor korras, kui ei ole, siis on mootor läbi) :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#191
Remondimanuaal nimetab mulle kahet solenoidklappi, üks SEM ja teine V.A.E. See mida need lühendid tähendavad ma täpselt ei tea. Lisain ka skeemi, kus mõlemad elemendid välja toodud (nr3 ja nr5)
Image
Image
Element nr 5 peaks siis külmkäivitusel reguleerima mootrisse lastavat õhukogust ning samuit hoima mootori pöördeid hoolimata mis lisad on sisse lülitatud(kont, aknasoenudsed jne.) Kui pistik lahti ühendada, siis mootori pöörded langevad paarisaja võrra, nii et see element võiks teoorias korras olla??

Element nr 3 lähevad siis juhtmed voolikud vastavalt alumisele skeemile(siin skeemil element 4).
Image

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#192
spark wrote:
Luman wrote:Tänud Erkile hea pildi eest! Ilmselgelt on näha, et auto vedrustus on liiga vedel.... tundub, et sellest saab ilmselt esimene "tuuningu" objekt, sest piduritest ja jõust hetkel veel puudus ei paista olevat :twisted:
ära siis ka karteri kaitset unusta :twisted: liiga avatud ja liiga madalal ta sul :icon_hi:
Siis on muidugi puhta vastu maad, nii et ma ei teagi, mis õigem tegu oleks :roll:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#193
ainult karteri kaitseks õhuke metallleht või vähe paksem alumiiniumist leht (linnavahel on Subarutel sellised näha)
lihtsalt, et kui vähe kõrgemast kohast õle sõita karterit ära ei lõhuks ja saalesid siniseks ei sõidaks
parem karta - seepärast sai ka endale uus pandud

seltsimehed pakkuge lahendusi - või keegi lausa teeb selliseid
(äkki Opentrack-ist : mart154 suudab aidata)
Seitsekümmend Viis

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#194
:icon_hi:

number 3 paistab olevat boosti jaoks vajalik regulaator? -> kuskil olen ka varem kohanud SEM tähistust ümberlülitussolenoidi kohta-> põhimõttelsielt siis on tehu tavalise siibriga, mis impulsi saamisel keerab ennast kas ühele või teisele poole-> vastavalt olukorrale (rõhule) siis kas on tegemist tavalise kütuseringiga, või suletakse ring selliselt, et kütust tagasi ei lasta-> eeldatavalt siis max throttle situatsioonis, kus iga tilk kütust on oluline?)

number 5 paistab skeemil olevat andur :mrgreen: aga idee poolest peaks olema tühikäigusolenoid (või siis täiendav tühikäigusolenoid -> kui lahti ühendamisel midagi muutub, siis järelikult töötab-> võid muidgi takistuse ära mõõta)

EDIT: et oleks arusaadavam-> need kaks kopsikut, mis tuledepoolse voolu otsas on istuvad otsapidi kütusetorustikus ning reguleerivad kütusesurvet-> tavaliselt on tegu membraaniga , mida ühte pidi surub vedru ning teiselt poolt siis õhusurve-> mida suurem surve, seda vähem kütust paaki tagasi jõuab :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#195
Ma ise andurit/klappi nr 3 kütuseringiga selle pildi järgi küll ei soestaks. Pigem tundub ta olevat kuidagi seotud wastegate juhtimisega... aga kuida selle töösolekut kontrollida?
Juhul kui see ei tööta, siis teoorias ei tohiks ka wastgate töötada?