Et siis selline mure et alfa ei taha soojast peast käima minna....(ei lähe üldse kui täpne olla, jahtub maha siis käib jälle)
temp. anurid said küll vahetatud teise pealt mis ennem funksioneeris...
ja käies ei tähelda mootori töös ka mingid häireid....
küllmalt näita ainult võit ja kohe käib......
ehk oskab keegi midagi soovitada??? et mida kontrollida või nii
autoks siis alfa 164 3,0 12v
Mootori probleem....
#2
masendav lugu

soojalt mittekäivitumine on üldreelina tingitud sellest, et ECU ei reageeri sellele, et mootor soe on (kuna külmal mootoril uhatakse süüde varaseks ja pihustid pikemalt tööle, siis sooja mootoriga lõpeb see tavaliselt sellega, et küünal upub ja :icon_censored: )
esimese asjana soovitaks peale mittekäivitumist küünal maha keerata- kui küünal on märg siis tähendab, et küte on olemas, kui seejärel küünal ära kuivatada ning vaadata klassikalisel kombel sädeme olemasolu. Kui ka säde on olemas, siis on asi :icon_censored: -tõenäoliselt viskab kas väntvõlli andur villast (juhtub vana anduri puhul- temperatuuri tõustes annab mingi kontakt natuke järgi ja bingo... mootori pöörlemist loetakse valesti ja...) või siis on temp andur massis

Kui tegemist on kuue süütepooliga mootoriga, siis on võimalik kontrollida süüte olemasolu pooli pistikusse ühendatud 1,2W pirniga- sama pirn muuseas sobib ka pihustite kontrolliks, juhul kui küünlad ei ole märjad- iga pirni vilksatus tähendab "töötakti". Samuti elementaarne probleem (kui küünlad märjad ei ole) on kütusepump- ülekuumenenud pump vajab natuke jahtumist

asju on veelgi

aga esmalt kontrolli siiski ära temp andur

temp anduri näidud suures pildis:
töötemperatuur 250-400 oomi
toatemperatuuril - 2,000-3,000 oomi
alla 0 välistemp juures 7,000-10,000 oomi
kui sooja mootoriga on takistus üle 1 kilo-oomi, siis on viga käes

Tegelikult ma olen normaalne....
Mootori probleem....
#3:icon_shocked:
veel paar ideed asjadest, mis võivad vaid sooja mootori puhul avalduda
1. starter
sellisel juhul peaks olema kuulda käivitamisel olulist erinevust külma ja sooja mootori puhul (teoreetiline võimalus on, et sooja mootoriga "lükatakse" starter eemale ning mootor käib ringi veidi liiga aeglaselt) - põhimõttelsielt võib olla lahenduseks starteri kinnituste ülevaatamine ning harjade vahetus- oleneb kas aeglasema pöörlemisega kaasneb kerge kõrin (hammakad käivad tühja) või siis mitte (harjad kulunud ning soojana "sõidavad" kaugemale ära). Põhimõttelsielt võiks viimast probleemi tekitada ka tõmberelee (tirib "katkendlikult")
2. Minu lemmik
kitisarnanne moodustis gaasisiibris või siis kuskil torustikus :icon_thumbup: (sooja mootori puhul "kitt" muutub "tatiks" ning kleebib veidi maha jahtudes kuskilt midagi kinni (tavaliselt tühikäigumootori). Selle kindlakstegemiseks võta tühikäigumootor maha ning vaata, kas seal on mingi läga vahel või mitte (kui on, siis tuleks kogu sisselasketrakt ära puhastada
)
veel paar ideed asjadest, mis võivad vaid sooja mootori puhul avalduda

1. starter

2. Minu lemmik


Tegelikult ma olen normaalne....
Mootori probleem....
#4Sama mure siin ka!
Nimelt auto seisis paar päeva kui puhkasin ja tagasi tulles mõtlesin, et sulpsaks ka korra merre
Saigi õue end sätitud,masin käivitus nagu kellavärk ja oli all systems ready to go! Aga tohohh :icon_shocked: 2km ja mootoril jõud läind ja enam ei käivitunud paukus ja turtsus aga käima ei lähe! Arvatavasti mingu temp anduri ühendus viga või mõni muu andur, mis põhjustab mootori soojast peast bensiiniga üle uputamise. Läksin 4h hiljem auto juurde ja
käivitus nagu kella värk!
Jõudsin koju vähemalt tagasi!
aga koduõues suri välja! Peab homme pistikuid puhastama ja kondenseerima hakkama.
Seega ka küsimus kas tehniline vaseliin mida kasutatakse akuklemmide konserveerimiseks kõlbaks ka pistikute kokku mõksimiseks või antud vaseliin juhib elektrit? Ei tea pole ise eksperimenteerinud aga äkki on kellelgil kogemusi sel alal?
Nimelt auto seisis paar päeva kui puhkasin ja tagasi tulles mõtlesin, et sulpsaks ka korra merre

Saigi õue end sätitud,masin käivitus nagu kellavärk ja oli all systems ready to go! Aga tohohh :icon_shocked: 2km ja mootoril jõud läind ja enam ei käivitunud paukus ja turtsus aga käima ei lähe! Arvatavasti mingu temp anduri ühendus viga või mõni muu andur, mis põhjustab mootori soojast peast bensiiniga üle uputamise. Läksin 4h hiljem auto juurde ja

Jõudsin koju vähemalt tagasi!

Seega ka küsimus kas tehniline vaseliin mida kasutatakse akuklemmide konserveerimiseks kõlbaks ka pistikute kokku mõksimiseks või antud vaseliin juhib elektrit? Ei tea pole ise eksperimenteerinud aga äkki on kellelgil kogemusi sel alal?
Mootori probleem....
#5pistikud vast WD40-ga üle käia. Samas tundub see asi sul rohkem vigase temperatuuri anduri moodi olevat-tasuks üle mõõta.
Mootori probleem....
#6sama soovitus siin-> WD-40 teeb kontaktid puhtaks ning mingil määral takistab hiljem ka nende oksüdeerumist :icon_thumbup:VML wrote:pistikud vast WD40-ga üle käia. Samas tundub see asi sul rohkem vigase temperatuuri anduri moodi olevat-tasuks üle mõõta.
pistikute konserveerimine on FL 164 puhul mõtetu (tegelikult ka vana puhul- reeglina oksüdeeruvad pigem juhtmed, kui pistikud)
Tegelikult ma olen normaalne....
Mootori probleem....
#7:icon_thumbup: temp anduri takistus külma mootoriga 2.2k oomi :icon_shocked:
väljas temp 18C + järelikult tep andur katki! kui suur jama on pärast AR164-l õhu välja saamine veevärgist?
väljas temp 18C + järelikult tep andur katki! kui suur jama on pärast AR164-l õhu välja saamine veevärgist?
Mootori probleem....
#8ei ole eriti keeruline-reeglina õhutab ise end ära...
ja temperatuuri anduri vahetuseks pole vaja tosooli välja lastagi-keerad välja ja paned teise kähku asemele! põhiline et thermostaadi korpusele viga ei tee lahti keeramisel!
ja temperatuuri anduri vahetuseks pole vaja tosooli välja lastagi-keerad välja ja paned teise kähku asemele! põhiline et thermostaadi korpusele viga ei tee lahti keeramisel!
Mootori probleem....
#9VML wrote:ei ole eriti keeruline-reeglina õhutab ise end ära...
ja temperatuuri anduri vahetuseks pole vaja tosooli välja lastagi-keerad välja ja paned teise kähku asemele! põhiline et thermostaadi korpusele viga ei tee lahti keeramisel!
see ju metallist

Mootori probleem....
#10Kõik see krempel seal peaks alumiiniumist olema-ega reeglina viga ei teegi, liikse kangutamise tulemusena võib aga mõne tihendi lekkima saada. _seda eriti juhul, kui selle anduri eelnevalt mõni tüüp liialt tugevalt kinni väänanud+ aastate jagu oksüdeerumist.
Mootori probleem....
#11Vahetan temp anduri ära (hea, et garraašist leiab uusi alfa juppe
), aga siis kui ma testisin ja kui mootor soe oli gaasi andes turtsus ja paukus, lasin mootori soojaks ja andsin natuke tuure. Aga siis hakkassin tundma imelikk haisu sellist plastiku vingu. Nuuskisin mööda autot ringi ja leidsin, et Kat nii tuline, et põhja pigi kärssas, või miskit mis oli kat- ile sattunud. Kat ise oli ikka kordades tulisem kui summutitoru. ühesõnaga kogu kadunud jõud mis tempanduri tõttu kaduma läks vallandus kat-i sees järelpõlemisena? või ma eksin?

Mootori probleem....
#12Ma pakun, et see katt on omadega väga umbes...doOb wrote: ühesõnaga kogu kadunud jõud mis tempanduri tõttu kaduma läks vallandus kat-i sees järelpõlemisena? või ma eksin?
Mootori probleem....
#13
Siiski on oht, et sulatab keraamika seal sees ära.
Mootori probleem....
#14OK! Ma nüüd igaks juhuks kontrollin üle. Huvitaval kombel läks masin soojast peast käima, aga järsult gaasi vajutades sureb välja, õrnalt gaasi vajutades kogub tuurid üles, miski nagu poogiks kinni! Ma mäletan, et kui tempanduri pistik vigane oli olid sümptomid teised, nimelt külmast peast ei läinud käima aga soojastpeast käivitus. Ja oli veel selline sümptom et vahest ise lisas gaasi! Kuidas ma tuvastan kas kat-i keraamika alles või mitte? Kas midagi muud võib veel olla sellise sümptomiga?VML wrote:enam pole umbes-nüüd põles juba puhtaks... sama juhtus ka teema algataja autoga! kogub bensu ja tahma katti ning siis kui õige temperatuuri saavutab hakkab kogu see jama seal põlema, peab ettevaatlik olema! eks proovi uuesti ja jälgi mängu! vaevalt et nüüd kui kõik toimib enam uuesti nii teeb...
Siiski on oht, et sulatab keraamika seal sees ära.
Mootori probleem....
#15:icon_hi:
kontrolli voolikud üle- järsult suremine ja ise tuuritamine viitab sellele, et õhku on olulislet rohkem kui kütet...
teine variant on see, et kat on nii umbes, et sealt lihtsalt hooga lajatades midagi läbi ei tule
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tegelikult aitab kati puhtaksköhimiseks sellest, kui lähed maanteele ja lased umbes 20km selliselt, et pöörded oleksid umbes 4000 ringi.
Kuigi praekoha kõlab ahvatlevat, siis koha peal seda teha ei soovitaks, kuna võid kati ümbruses olevad detailid põlema panna (eriti heina, kui see seal all olema juhtub)
Samuti aitab õhuvool kaasa sellele, et põleks ära mäsa, mitte ketaamikat hoidvad detailid (ja seeläbi ka keramika ise)- üldiselt saab kati keraamika olukorrast suht hästi aru ka sellega, et lööd paar korda rusikaga vastu katti- kui sees kõlab kruusahunniku heli, siis on aeg uut katti otsima hakata
kontrolli voolikud üle- järsult suremine ja ise tuuritamine viitab sellele, et õhku on olulislet rohkem kui kütet...
teine variant on see, et kat on nii umbes, et sealt lihtsalt hooga lajatades midagi läbi ei tule
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tegelikult aitab kati puhtaksköhimiseks sellest, kui lähed maanteele ja lased umbes 20km selliselt, et pöörded oleksid umbes 4000 ringi.
Kuigi praekoha kõlab ahvatlevat, siis koha peal seda teha ei soovitaks, kuna võid kati ümbruses olevad detailid põlema panna (eriti heina, kui see seal all olema juhtub)

Samuti aitab õhuvool kaasa sellele, et põleks ära mäsa, mitte ketaamikat hoidvad detailid (ja seeläbi ka keramika ise)- üldiselt saab kati keraamika olukorrast suht hästi aru ka sellega, et lööd paar korda rusikaga vastu katti- kui sees kõlab kruusahunniku heli, siis on aeg uut katti otsima hakata
Tegelikult ma olen normaalne....