156 sidur

#1
autoks siis 156 2,4 jtd, probleem selles et sidur vajub kuidagi nagu alla ja ei tule üles enam tagasi, kui üles tõmmata ja suti pumbata siis hakkab tööle. Sidur iseenesest ei libise ja üldjuhul töötab koralikult. oskab äkki keegi õelda milles võib probleem olla.

156 sidur

#2
:roll:

selle kirjelduse järgi arvaks, et õhk on asendamas vedelikku



vaata siduri töösilinder üle-> tundub, et seal on manseti leke (või on kohe kohe tekkimas)
Tegelikult ma olen normaalne....

156 sidur

#3
uurisin kapoti all aga sellist kohta küll ei leidnud kus sidurivedelikku kontrollida saab. silinder ise tundus kuiv(ruumi ikka liiga vähe et midagi täpset õelda oskaks). Et siis äkki keegi oskab mind valgustada kuidas õli taset kontrollida saab.

156 sidur

#7
hujoobin wrote:autoks siis 156 2,4 jtd, probleem selles et sidur vajub kuidagi nagu alla ja ei tule üles enam tagasi, kui üles tõmmata ja suti pumbata siis hakkab tööle. Sidur iseenesest ei libise ja üldjuhul töötab koralikult. oskab äkki keegi õelda milles võib probleem olla.


Pakun et peasilinder on omadega labi, asub kohe siduri pedali kuljes.

156 sidur

#8
Autol selline jama et kuskilt sidurikojast tilgub vedelikku(dot4-ja)
Ehk siis töösilinder on omadega läbi.
Kuidas see vahetus välja näeb, kas kogu mootor maha või saab kuidagi lihtsamalt?

156 sidur

#9
:icon_wtf:

sidurikojast? :icon_shocked:

sinna ei tohiks kohe kindlasti mitte dot-4 jõuda :icon_thumbup:

99,9% juhtudest on siduri töösilinder käigukasti korpuse peale kinnitatud (teoreetiliselt võib seal muidugi mingi karp peal olla, kuid suht kaheldav)

üldiselt kui teed kapoti lahti, vaatad juhipoolsesse serva, siis peaksid nägema käigukasti peal sidurihooba, mille küljes on töösilinder (näeb välja täpselt .. või siis umbstäpselt selline nagu pilt numbriga 2)
Image
kui oled selle leidnud, siis palu kellelgi sidurit vajutada ja vaata, kas ja kui siis kuidas hakkab liikuma kummist kate ning nirisema dot-4 märgistust kandev vedelik

99% juhtudest on töösilindrite probleem nimelt tingitud kehvast kummilutist ning selle vahelt läbi pääsenud mustusest, mis on sisemise manseti ära tapnud.

156 oma pole kunagi otsinud, kuid 164 oma maksab B osana midagi 500 natuke ning 155 oma 350midagi eeki :wink:

vahetamiseks on parimal juhul vaja paar kopsikut eest ära tõsta (ah jaa... splinditange ja mutrivõtit on kah vaja :wink: )

EDIT: mansetid on ka eraldi vahetatavad tegelikult... kuid uus on ikka parem (vastasel juhul pead hakkama ka silindrit ennast paika lihvima)

edit2: originaalosa peaks maksmakah peaaegu mitte midagi (midagi 800 ringi ehk?)
Tegelikult ma olen normaalne....

156 sidur

#10
alfistiman wrote:156-l on see silinder survelaagri juures, ehk siis sidurikojas
ma ei tea keda uskuda, igastahes õli sealt tilgub päris korralikult, pealt poolt tundus käigukast kuiv olevat.
Ladu24.ee-s oli see pump kohapeal olemas :icon_thumbup: hinnaks 312 krooni, nüüd oleks vaja vaid teada saada kus see silinder tegelikult asub

156 sidur

#11
:icon_shifty:

mul ei ole eper'i käepärast ja ausaltöeldes ei oleks kunagi uskunud, et ka Itaaliast keegi niivõrd suurepärase mõttega välja võiks tulla
aga ju siis on mingid hüpergeeniused vahepeal leidnud, et see on parem koht :mrgreen:

ehk siis kui alfistiman ütleb, et see on survelaagri küljes sidurikojas, siis kahjuks see vist nii ka on (ma ülemist postituste osa ei vaevunud mällu talletama- kuidagi ülimalt ebaloogiline)
Tegelikult ma olen normaalne....

156 sidur

#12
juhul muidugi, kui see tõepoolest seespool on, siis ei jää midagi muud üle, kui tõstukile,ratas alt, terve hunnik tükke veel ära ja siis saab juba vaikselt silindri ligi

:icon_shifty:

:icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:

palun edastada see inimesele, kes leidis, et oh mis me siin ikka- sidurikojas on ju silinder mustuse ja kuuma eest palju paremini kaitstud :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

156 sidur

#14
oma suureks rõõmuks ma siiski avastasin et see töösilinder asub ikkagi aku aluse all. Ei tohiks siis asi olla nii hull kui algul tundus :)
EDIT:ei olegi need itaalia insenerid nii geniaalsed

156 sidur

#15
mrt wrote:oma suureks rõõmuks ma siiski avastasin et see töösilinder asub ikkagi aku aluse all. Ei tohiks siis asi olla nii hull kui algul tundus :)
EDIT:ei olegi need itaalia insenerid nii geniaalsed

:icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

võtan :icon_censored: sõnad tagasi :icon_thumbup:

ja taustaks- praegu 100% kindlusega ei väida, kuid korpusse peitmine on saksamaalt tulnud teema (ja miskipärast kahtlustan, et uutel ja saksapärastel AR märgiga sõidukitel võib see ka seal olla :icon_thumbdown: )
muidu on liiga lihtne vahetada :icon_wtf:
Tegelikult ma olen normaalne....