Kumb rõhk langes- raili või etteande? Kahtlustan, et jutt siiski raili rõhust, etteande pumba tootlikuse vähenemise olex nad vist kohe kindlaks teinud?
Lihcalt uudishimutsen...
sureb välja pöördesse lastes
#32Etteande pumba rõhk oli tühikäigul käies liiga väike(1.7 bar, peaks olema 3) ja rõhk langes pööret andes. Küttefiltri peal on mingi tagasivoolu klapp mis ei toimeta nii nagu peaks, kohapeal ei leidnud ka analoogi millega katsetada, aga pimedaks pannes rõhk tõusis. Diagnostika näitas et survepump(raili?) toimetab korralikult, ka siis kui kohapel pööret anda, aga ei tea mis juhtub siis kui vedu taga on. Seal pidi mingi tihend olema mis võib läbi õrnalt lasta aga seda diagnostika ära ei pidanud näitama.
sureb välja pöördesse lastes
#33Hmm, see on väga väike rõhk. Mingi diagnostiku tiitlile ei pretendeeri kuid igapäevaselt autoremondiga tegeledes on üht-teist silma, kõrva ja näppude külge jäänud, mida ma siin nüüd lihtsalt valjult omaette arutledes jagad võin. Ehk on abiks
Tavaliselt on sellises veas süüdi kulunud etteandepump, mis ei suuda kõrgsurvepumpa ära toita. Ilmneb esmalt eriti just kiirendamisel ja suurel koormusel. Kahtlane on see, et ta kohe välja sureb... Esmalt tuleksi etteanderõhk normi saada. Kõige lihtsam oleks jah uus pump külge visata. Kui mõõtmiseks läks, siis mõõta kindlasti toimivas süsteemis, mitte manomeetrit pumba otsa surudes v. tagasivoolu kinni pigistades, sest ringluse sulgudes tõuseb ka kulunud pumba rõhk! Kui viimane jääb ikkagi liiga madalaks, siis juba neid ventiilikesi/klapikesi kahtlustada. Üritasin leida Alfa diislite rõhkude väärtusi, kuid minu ETK ei ole üldse selles osas koostöö aldis. Igatahes tundub ka see 3 bar vähevõitu... Võeti see kuskilt kataloogist? Esindusest võikse selle asja üle täpsustada. Ntx bemaritel peab 4,2 olema, norm. loetakse veel langmist kuni 3,7 bar alla selle ei lähe juba pöördesse ja kui alla 2-e jääb, siis on hää, kui käimagai saad.
Loodan peatsele kiirele paranemisele

Loodan peatsele kiirele paranemisele

Alfaholic since 1997
sureb välja pöördesse lastes
#34Selle 3bar-i kohta õeldi, et on miinimum mis olla võib(kuskilt kataloogist nad seda ei uurinud, eks nad pakkusid oma kogemuste põhjal). Seda nad isegi imestasid kuidas ta 1.7 bar-iga käivitub ja suudab isegi sõita.
Viga üldjuhul ilmnebki siis kui kiirendad, rahulikult gaasi andes ei juhtu midagi, isegi siis kui korralikult pöördesse lasta, lihtsalt siis tundub nagu ei oleks mingit jõudu mootoril.
Kõige lihtsam oleks doonor autolt(üks töökorras traktor) pump maha võtta ja vaadata kas sellega toimib asi korralikult. Oleks see pumba välja võtmine ainult lihtne tegevus
Viga üldjuhul ilmnebki siis kui kiirendad, rahulikult gaasi andes ei juhtu midagi, isegi siis kui korralikult pöördesse lasta, lihtsalt siis tundub nagu ei oleks mingit jõudu mootoril.
Kõige lihtsam oleks doonor autolt(üks töökorras traktor) pump maha võtta ja vaadata kas sellega toimib asi korralikult. Oleks see pumba välja võtmine ainult lihtne tegevus

sureb välja pöördesse lastes
#36Auto nüüd korrs
Ettenadepump ikkagi korras, see manomeerer millega mõõdeti näitas vist valesti
.
Viga oli selles, et survepump oli omadega ikkagi otsas. Auto oli seisnud vahepeal ja survepumbas olevad klapid olid rooste läinud :icon_shocked: (eesti kvaliteetne küte ma arvan), samas pihustid olid normaalsed, ei tea mis viga see võis olla.
Ettenadepump ikkagi korras, see manomeerer millega mõõdeti näitas vist valesti

Viga oli selles, et survepump oli omadega ikkagi otsas. Auto oli seisnud vahepeal ja survepumbas olevad klapid olid rooste läinud :icon_shocked: (eesti kvaliteetne küte ma arvan), samas pihustid olid normaalsed, ei tea mis viga see võis olla.
sureb välja pöördesse lastes
#37ei hakka uut teemat tegema aga mul selline probleem eilsest et sõitsin rahulikult 110 ja hakkasisin mõõtasõitu tegema ja lõin gaasi põhja ning tõmas korra nagu hingest kinni ja lõi pihusti tule põlema,nyyd kohapeal käies pöörted kõiguvad ja peale pikka kõigumist sureb välja,samas jällegi kui kohapeal minema saab siis maantepal ja suurmadel pöördel pole nagu midagi viga aga kui korra jällegi gaaspõhjalüüa korra nagu mõtleb ja siis liigub normaalselt,kiirendus nagu alles ja võimus ei tunneks et vähem oleks,võimalik et kütusefilter? masinaks ar 156 2.0 ts
sureb välja pöördesse lastes
#38:icon_hi:
156-l ei ole kütusefiltrit jah?
üldiselt soovitaks diagnostikasse pöörduda- järsu gaasivajutusega kaasnevaid võimalikke vigu on natuke liiga palju selleks, et neid lugema hakata... alates ühe hamba võrra möödas rihmast, kuni lahtise pistikuni
kui tuli põleb, siis saad kindlasti vea teada... teoreetiliselt võis olla tegu ka mingi anomaliaga, mis on kadunud, kuiod ECU veareziim ei luba seda taastekitada
156-l ei ole kütusefiltrit jah?
üldiselt soovitaks diagnostikasse pöörduda- järsu gaasivajutusega kaasnevaid võimalikke vigu on natuke liiga palju selleks, et neid lugema hakata... alates ühe hamba võrra möödas rihmast, kuni lahtise pistikuni

kui tuli põleb, siis saad kindlasti vea teada... teoreetiliselt võis olla tegu ka mingi anomaliaga, mis on kadunud, kuiod ECU veareziim ei luba seda taastekitada
Tegelikult ma olen normaalne....
sureb välja pöördesse lastes
#39Filter peaks olema paagis pumba küljests wrote:156-l ei ole kütusefiltrit jah?
sureb välja pöördesse lastes
#40ja sinna ligipääs kindlasti meeletu ettevõttmine? Aga kas asi võib ka olla vahetamata küünaldes? Küünlad pidid järgmine nädala algus vahetusse minema aga enne seda pidevalt pöörted tühikäigul kõigusid aga asi ei olnud nii hull.vahetan küünlad ära ja vaatan mis siis saab,kas pihusti tuli kutsub peale vea kõrvaltamist ise või on vaja see dignostika abil vaja maha võtta?
sureb välja pöördesse lastes
#41kui pihusti tuli põleb siis on viga süsteemis, kui viga parandatakse siis kustub ka tuliflymadman wrote:kas pihusti tuli kutsub peale vea kõrvaltamist ise või on vaja see dignostika abil vaja maha võtta?
sureb välja pöördesse lastes
#43oleneb veast-> hard-error'id tuleb agregaadiga nullida (või siis keerata süüdet sisse välja umbes 100 korda)mrt wrote:kui pihusti tuli põleb siis on viga süsteemis, kui viga parandatakse siis kustub ka tuliflymadman wrote:kas pihusti tuli kutsub peale vea kõrvaltamist ise või on vaja see dignostika abil vaja maha võtta?

sõel ei ole tegelikult filter-> kui sinna mingi suurem tükk ette jääb siis seisma jäädes vajub see põhja ära (kui muidugi tegemist ei ole mingi kaltsuga, mis sõela taha jõuab)mrt wrote:Filter peaks olema paagis pumba küljes
filtri ummstus on veidi teistpidine-> kuna see asu reeglina torude vahel, siis kõik see, mis sinna jõuab sinna ka jääb- tagasiteed ei ole
Tegelikult ma olen normaalne....