Tere. Paluks abi ja nõu. Silma on hakanud kolm müügis olevat GTV-d. Esimene oli autoaias müügil ka kevadel, kuid kui vaatama sai mindud, ütles müüja, et masin müüdud. Müügikuulutust maha vahepeal ei võetud ja üks päev mööda sõites oli auto kolm kuud hiljem taas olemas. Mis vahepeal on muutunud- hind(ja seda märgatavalt). Teab keegi selle konkreetse isendiga kaasnevat stoorit? Auto ise siin:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Teise auto, tegemist siis turbomootoriga isendiga, selline:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;
On keegi vaatamas käinud või teab auto kohta? Kuskilt foorumist jäi silma, et GTV puhul tuleks eelistada siiski ainult 3.0 mootorit, et töökindlam. Miks ja mis nimelt 2.0 juures nõrk lüli on?
Ja kolmas auto, müügil olevates kõige kallim, kuid kas ka kõige korralikum, ei tea:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja veel, taas kuskilt foorumist lugesin, et GTV on põhimõtteliselt nö ühe ratta veoga, st. veab ainult üks ratas ja see teeb juhitavuse väga ebastabiilseks. Samas mäletan, et kunagi Fifth Gear–is kiideti GTV-d kui parima juhitavusega esiveolist. Kus see tõde siis on? Kuna mina ise alles avastan Alfade maailma, siis oleks igasugune info teretulnud.
Päikest!
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#2:icon_hi:
ega üherattavedu ei tee juhitavust halvaks
lihtsalt probleem on jõu mahapanemisega
2,0 TB sõltub eelnevatest omanikest (3,0-st eristab teda peamiselt see, et tegemist on lihtsama ehitusega mootoriga)
kuna aga mass jms on peaaegu sama, siis on peaamine erinevus mootorite käitumises... turbo on turbo ning käigukastis-> nimelt on 3,0 varustet 6 käigulise käsikastiga TB viiekäigulise vastu.
igatahes räägivad nii kiirus, kui ka kiirendusomadused 3,0 kasuks [samas jälle remont räägib TB kasuks]
Foorumites võib olla, et soovitatakse 24V mootorit 16V mootori vastu
(ehk siis selle ajastu GTV oli saadaval nelja mootoriga: kaks ridaneljast-> 1,8 16V, 2,0 16V ning kaks V6-t-> 2,0TB 12V ning 3,0 24V)
autodest:
1. ei ole usaldusväärne (mingil põhjusel- ma ei tea, kas selleks on tuunitud väljalaskesüsteem, või kehva pildistaja...)
- vaadates lisainfot, siis kahtlustaks, et ostja leidis, et on mingi korraliku reha otsa astunud?
2. on kunagi siin figureerinud kasutaja jannuhellu sõidukina (natuke infot viitsid koguda, siis vast saad veidi targemaks)
link autole : http://www.carrating.org/car.php?15285" onclick="window.open(this.href);return false;
3. auto tundub usaldusväärne, müüja nimi on kah kuidagi tuttav...
Üldjoontes aga võta lahti siinsamas foorumi liikmete autode alt kõige esimene teema ja loe
KINDLASTI aga enne otsustamist tee nii TB kui 24V-ga testsõit (usu mind-> saad kõige paremini pildi ette, et kumb just Sulle sobivam võiks olla)
:icon_hi:
ega üherattavedu ei tee juhitavust halvaks


2,0 TB sõltub eelnevatest omanikest (3,0-st eristab teda peamiselt see, et tegemist on lihtsama ehitusega mootoriga)
kuna aga mass jms on peaaegu sama, siis on peaamine erinevus mootorite käitumises... turbo on turbo ning käigukastis-> nimelt on 3,0 varustet 6 käigulise käsikastiga TB viiekäigulise vastu.
igatahes räägivad nii kiirus, kui ka kiirendusomadused 3,0 kasuks [samas jälle remont räägib TB kasuks]
Foorumites võib olla, et soovitatakse 24V mootorit 16V mootori vastu

autodest:
1. ei ole usaldusväärne (mingil põhjusel- ma ei tea, kas selleks on tuunitud väljalaskesüsteem, või kehva pildistaja...)
- vaadates lisainfot, siis kahtlustaks, et ostja leidis, et on mingi korraliku reha otsa astunud?
2. on kunagi siin figureerinud kasutaja jannuhellu sõidukina (natuke infot viitsid koguda, siis vast saad veidi targemaks)
link autole : http://www.carrating.org/car.php?15285" onclick="window.open(this.href);return false;
3. auto tundub usaldusväärne, müüja nimi on kah kuidagi tuttav...
Üldjoontes aga võta lahti siinsamas foorumi liikmete autode alt kõige esimene teema ja loe

:icon_hi:
Tegelikult ma olen normaalne....
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#4Veel üks küsimus- kuidas GTV ja üldse Alfa meie tänavaid talub? Õnneks ei ole kuulnud/lugenud ühtegi juttu tasemel "räägitakse et...", nagu näiteks Audi A4 puhul, et "esisild on kehv" jne., mistõttu huvitaks just Alfade omanike endi arvamus.
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#5seni mina kurta küll ei oska
olen kuulnud, et subaru pidi meie teedel, kõikse parem olema :icon_hi:

Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#6GTV jagab esisilla tükke lisaks mõnele Fialtile ning Lanciale ka AR 145/146/155-ga
üldine sillaehitus on lihtne on lihtne- üks õõts, kaks puksi, sarniir ja stabikas
lisaks siis muidugi veovõllid, rooliotsad jms...
mida rohkem on sillas liikuvaid osi, seda suurema tõenäosusega see alla annab
näiteks A4/A6/Passat esisillas on sama ülesandega selline mudru:
vaata nüüd neid ja ütle, kas Sina usud, et GTV esisild võiks rohkem laguneda
[alumisel pildil toodud komplekt maksab 4700.-
GTV kaks õõtsa kokku umbes 2000, kusjuures puksid on eraldi vahetatavad ning maksavad kokku 460.-]
ja üldiselt on vähemalt neli korda lihtsama sillaehitusega GTV ikkagi teravama juhitavusega, kui passat
Go figure :icon_angel:
üldine sillaehitus on lihtne on lihtne- üks õõts, kaks puksi, sarniir ja stabikas

mida rohkem on sillas liikuvaid osi, seda suurema tõenäosusega see alla annab
näiteks A4/A6/Passat esisillas on sama ülesandega selline mudru:

[alumisel pildil toodud komplekt maksab 4700.-
GTV kaks õõtsa kokku umbes 2000, kusjuures puksid on eraldi vahetatavad ning maksavad kokku 460.-]
ja üldiselt on vähemalt neli korda lihtsama sillaehitusega GTV ikkagi teravama juhitavusega, kui passat

Go figure :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#7Khmmm...."kas Sina usud, et GTV esisild võiks rohkem laguneda" ei usu vist enam :icon_clap:
Omanike kogemused on alati teretulnud. Alfad on stiilsed ja sama klassi masinatega võrreldes odavad(olgem ausad, istmed ja interjöör on tavaautoga võrreldes lihtsalt lux). Aga.... Üks asi on auto osta, teine, seda üleval pidada ja mitte käest lasta. Alfa poole kiigates kogeb igast suunast pigem negatiivset suhtumist(laguneb jne.) ja seetõttu olen ülimalt ettevaatlik, kuid samas ei suudaks rahul olla ka VW grupi laiatarbekaubaga.... Tahan autot, mis oleks iseloomuga, sportlik ja millega võiks sõita ka talvel. Ei ole nii rikas, et osta auto talveks garaazi...
Omanike kogemused on alati teretulnud. Alfad on stiilsed ja sama klassi masinatega võrreldes odavad(olgem ausad, istmed ja interjöör on tavaautoga võrreldes lihtsalt lux). Aga.... Üks asi on auto osta, teine, seda üleval pidada ja mitte käest lasta. Alfa poole kiigates kogeb igast suunast pigem negatiivset suhtumist(laguneb jne.) ja seetõttu olen ülimalt ettevaatlik, kuid samas ei suudaks rahul olla ka VW grupi laiatarbekaubaga.... Tahan autot, mis oleks iseloomuga, sportlik ja millega võiks sõita ka talvel. Ei ole nii rikas, et osta auto talveks garaazi...
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#8Räägin siis natukene ka, kui GTV omanik :icon_roll:
Sildadest rääkides, siis tagasild on millegipärast suhteliselt keeerukaks sellel masinal aetud ja tagasilla originaal silikoonpuksid annab päris kiiresti järgi. Levinuim "relv" selle vastu on tagasild lasta powerflex puksidega ära teha. TRK`s läheb selleks umbes ~5k ringis raha. Samuti mida on TRK`s Kalvo selle masina kohta mulle rääkinud, et esisild on üldiselt vastupidav ja jupid odavad. Soovitatav on lasta panna ka mootorikate, kuna mootor istub tal suhteliselt madalal. Salongis vaata kindlasti igasugused elektrilised lisad üle. Tüüpviga on tagaklaasi soojenduse mitte töötamine, ehk siis on kaitsme kaitsmekarpi ära sulatanud ja aitab kas uus kaitsekarp (esindusest öeldi hinnaks ~3k) või siis tuleb ise juhtmed välja vedada ja kaitse vahele arendada. Tagaismed on mõttetud, spordikotti annab ainult vedada seal, sama käib ka pagasniku kohta.
. Ei oska öelda, kas mul on masin kuidagi madaldatud vms. aga aegajalt tuleb linnas ette, et sahistab esiotsaga natukene maad. Kusagil maateedel, kus on sügavad roopad sees, tunneb iga viimsegi kivi ja oksa põhjaga ära
. Samas laguneb iga masin, mida ei hoita.
Kogu see jutt siis minu enda kogemustest ja mujalt väljamaa foorumitest silma jäänud.
Aga samas on ta ikkagi Alfa ja vägagi ilus veel
. Parim näide on see, kui lasin naisel Pärnusse sõita ja ise hambad ristid kõrval istusin. Peale Pärnusse jõudmist tuli talle kõne ja öeldi, et nii ilusa autoga ei tohiks nii aeglaselt sõita. Mingi tema tuttav oli meie taga sõitnud ja pikalt jälginud, et mis masinaga tegu.
. Ise tegin huvi pärast omale ühe tabeli, kus saan igasugustel remonttöödel silma peal hoida. :icon_hi:
Sildadest rääkides, siis tagasild on millegipärast suhteliselt keeerukaks sellel masinal aetud ja tagasilla originaal silikoonpuksid annab päris kiiresti järgi. Levinuim "relv" selle vastu on tagasild lasta powerflex puksidega ära teha. TRK`s läheb selleks umbes ~5k ringis raha. Samuti mida on TRK`s Kalvo selle masina kohta mulle rääkinud, et esisild on üldiselt vastupidav ja jupid odavad. Soovitatav on lasta panna ka mootorikate, kuna mootor istub tal suhteliselt madalal. Salongis vaata kindlasti igasugused elektrilised lisad üle. Tüüpviga on tagaklaasi soojenduse mitte töötamine, ehk siis on kaitsme kaitsmekarpi ära sulatanud ja aitab kas uus kaitsekarp (esindusest öeldi hinnaks ~3k) või siis tuleb ise juhtmed välja vedada ja kaitse vahele arendada. Tagaismed on mõttetud, spordikotti annab ainult vedada seal, sama käib ka pagasniku kohta.


Kogu see jutt siis minu enda kogemustest ja mujalt väljamaa foorumitest silma jäänud.
Aga samas on ta ikkagi Alfa ja vägagi ilus veel


Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#93.0 puhul võta kindlasti arvesse, et peab rihmad, rullikud, veepumba ja ka küünlad esmajärjekorras igaks juhuks ära vahetama, kui just juhuslikult pole vahetatud.
Kogu krempli vahetus on koos tööga ca. 10 000 Eek-i
Kogu krempli vahetus on koos tööga ca. 10 000 Eek-i
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#10:icon_hi:
igaks juhuks arvesta sama klassi väljaminekuga ka ükskõik millise teise mootori puhul (õli+küünlad+rihmad+rullikud)
TB on vist veidi odavam, kui 10 aga ka TS mootoritel kipub see summa sinna 10 kanti
igaks juhuks arvesta sama klassi väljaminekuga ka ükskõik millise teise mootori puhul (õli+küünlad+rihmad+rullikud)
TB on vist veidi odavam, kui 10 aga ka TS mootoritel kipub see summa sinna 10 kanti

Tegelikult ma olen normaalne....
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#11Tänud!
Reedel ehk õnnestub ühele (3.0) pilk peale visata.
PS. Erik- tänan tabeli eest, see annab päris korraliku ülevaate(ja õnneks ei midagi katastroofilist hindade koha pealt, selle üle on alati hea meel :icon_thumbup:
:icon_hi:
Reedel ehk õnnestub ühele (3.0) pilk peale visata.
PS. Erik- tänan tabeli eest, see annab päris korraliku ülevaate(ja õnneks ei midagi katastroofilist hindade koha pealt, selle üle on alati hea meel :icon_thumbup:
:icon_hi:
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#12Äkki saaks erik mullegi hinnatabeli saata - sain aru, et see osade hindade tabel ?
Oleks tänulik :icon_hi:
Oleks tänulik :icon_hi:
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#13Need kõigest minu enda jooksvad kulud. Ja mul 1.8 mootoriga masin ka. Tabel on minu eelmises postituses olemas. Kes otsib, see leiab. :icon_thumbup:
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#14Ok - siis pole kasu jah :icon_crazy:
Niipalju tuli veel meelde mainida, et velgede leidmine on 1 tõsine probleem.
Praegu on auto24-s müügil 2 jooksu velgi ja mõlemad 15" - see aga suporti tõttu 3.0 v6 alla ei mahu.
Velje offset ja auguvahed on kah lollakad - poldivahe 5x98 ja offset on ca.30. Tabelid annavad isegi 40, kuid olen proovinud 35-se offsetiga velge alla ja suport käis vastu. Alfa originaalvelged on seest ka erilisemad, kui tavalised veljed, sest seal sees olev ümmargune koht, mis pinnaga ta autoga kokku puutub (ei oska muud moodi nimetada
) - sealt läheb järsult kodarateks üle, mitte laugelt nagu enamus velgedel. See tagab suporti mahtumise ka velje sisse.
Uusi velgi saab tellida, kuid ka neid toodetakse olematus valikus.
Hea,kui autol veljed talve ja suve omad - muidu läheb keeruliseks.
Niipalju tuli veel meelde mainida, et velgede leidmine on 1 tõsine probleem.
Praegu on auto24-s müügil 2 jooksu velgi ja mõlemad 15" - see aga suporti tõttu 3.0 v6 alla ei mahu.
Velje offset ja auguvahed on kah lollakad - poldivahe 5x98 ja offset on ca.30. Tabelid annavad isegi 40, kuid olen proovinud 35-se offsetiga velge alla ja suport käis vastu. Alfa originaalvelged on seest ka erilisemad, kui tavalised veljed, sest seal sees olev ümmargune koht, mis pinnaga ta autoga kokku puutub (ei oska muud moodi nimetada

Uusi velgi saab tellida, kuid ka neid toodetakse olematus valikus.
Hea,kui autol veljed talve ja suve omad - muidu läheb keeruliseks.
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#15PS. Miks kirjutatakse, et GTV-ga ei saa talvel sõita? Kas ainult kliirensi tõttu?