üldiselt padjad/puksid annavad kolksuga tunda siis, kui gaasi vajutada...
siiski on põhimõtteline võimalus, et Sul on vändaanduri juhe pinge all ning veidi vigane
siis võiks olla ka järsul pöördel muidugi veidi tunda (iseenesest oleks loogiline -> lased gaasi lahti, mootor liigub ettepoole, kontakt katkeb; tagurdad, mootor liigub ettepoole, kontakt katkeb)
ei kõle küll loogiliselt, et katkine mootoripadi mootori seiskab, kuid ... usu mind...

see on täiesti reaalne
pane auto tööle ja loksuta üle kõik pistikud, mis tunduvad liigse pinge all olevat /eriline rõhk pööra mootori ketipoolses otsas olevale pistiku ning õhukopsiku allservas olevatele süütepoolipistikutele-> samuti ei teeks paha natuke releesid sudida (vähetõenäoline) ning ka TPS-i juhe (gaasisiibri küljes) üle surkida

kui asi on pistikus, siis mingil hetkel hakkab auto kas rappuma või sureb välja

Tegelikult ma olen normaalne....