155 tüüpveaga ei ole kinldasti tegemist
kui ka kasti juurest ei õnnestu lülitada (eeldusel, et lasid lülitusmehhanismi lahti), siis on arvatavasti mingi korpuse sees olev detail seal, kus see teps mitte ei peaks olema [muidugi, kui proovisid kasti pealt lülitada selliselt, et mehhanism oli ikka veel küljes, siis ei näita see tegelikult mite midagi- kui hoovastikus midagi ees on, siis on see seal nii kangi torkides, kui kasti poolt kangutades

)]
Kastis sees ei tohiks tegelikult midagi üle mõistuse kohutavat juhtuda- kõige tõenäolisem on sünkrote suremine [muidugi nende suremise vastu räägib asjaolu, et Sul on probleem ka neljanda käiguga- need ei asu teineteisele ligilähedalgi, samuti on neil erinevad kahvlid jne... ainus, mis neil on ühine on üks kaabel/hoob- mis ühtlasi toimetab ka teisel käigul...]
üldiselt esmane loogika ütleb siiski, et probleem on kuskil lülitusmehhanismis- kuna probleem on just kahes kombinatsioonis, siis kahtlustaks, et seal on midagi ees...
Tegelikult ma olen normaalne....