Tere alfamehed,
Ise olen ka juba mõnda aega olnud GTV omanik. Olen palju kokku puutunud auto tehnilise külje kui ka elektroonika probleemidega. Räägitakse, et alfa laguneb palju ja remontida on kallis, tegelikult see päris nii ka pole. See, kui palju sa seda autot remontima hakkad, sõltub vägagi eelnevatest omanikest. Ja auto konditsiooni saad selgeks teha enne ostu, autot ülevaadates.
Mina seda ülevaatamisprotsessi kahjuks nii korralikult ei teinud ja sattusin sellise GTV otsa, mille eelmine omanik ei olnud oma autot täiel rinnal hooldanud. Ja need hooldused/remonditööd, mida oli ta teinud, olid vist tehtud '' mitte nii kogenute '' mehaanikute käe all. Vigu, mida tuli parandada oli küll suht palju. Aga raha tegelikult nii väga ei läinudki. Auto sai korda ja sõidab siiamaani väga hästi. Ära tuleks vahetada ainult üks stabika varda puks, see maksab miskit 150 eek'i kanti. Muidu on kõik tip-top töötanud.
Ja talvel saab ka autoga hakkama! Tuleb panna lihtsalt väiksem velg( 15''-16'') ja kõrgem kumm ning kasuks oleks ka auto tõstmine, seda saab teha ka universaalsete kummiflantside abil, mis vedrude vahele käivad. Need maksavad miskit paar sada krooni ja täidavad oma funktsiooni täitsa hästi.
Btw. Mul on 2,0 V6 turbo, millel on natuke performance'it tõstetud. Peaks olema umbes 160+ kw. Võin öelda, et igaljuhul on rohkem raha läinud '' boostimisele '', kui kohustuslike juppide vahetamisele.
Minu meelest on see super ''vaese mehe'' sportauto, mis oma hinda igati väärt on. Pakub rohkelt sõidumõnu.
Ainuke miinus, mille ma välja tooks on see, et autoga sõites pead teid valima. Kuna auto on jäik ja madal, ei armasta ta aukus Eesti teid. Samuti põhjakaitse on vajalik.
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#17Ohh, jahh....niipalju on selge, et maale esivanemale külla enam ei sõidaks:( Aga tänud vastajatele igal juhul. Mõte pole veel kadunud...
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#18kui karterikaitse olemas on siis on võimalik ka GTV-ga vaikselt mööda igatsugu lehmaradasid sõita -ei juhtu kah midagi ...
lihtsalt ei tohi unustada, et tehu pole maasturiga
lihtsalt ei tohi unustada, et tehu pole maasturiga

Tegelikult ma olen normaalne....
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#19Tere
GTV vastupidavuse ja igapäevase kasutusmugavuse kohta on siis teemas juba peaaegu et kõik vajalik öeldud. Lisan omanikuna omalt poolt veel niipalju, et GTV on täiesti usaldatav ka talvel, samuti pole suurt probleemi kliirensiga.
Igas mõttes eriline ning hea auto. Kui vaid oled nõus leppima kitsukese ruumi ning põrutava vedrustusega. Emotsioon saab garanteeritud mistahes mootoriga, eriti aga V6-ga.
GTV vastupidavuse ja igapäevase kasutusmugavuse kohta on siis teemas juba peaaegu et kõik vajalik öeldud. Lisan omanikuna omalt poolt veel niipalju, et GTV on täiesti usaldatav ka talvel, samuti pole suurt probleemi kliirensiga.
Igas mõttes eriline ning hea auto. Kui vaid oled nõus leppima kitsukese ruumi ning põrutava vedrustusega. Emotsioon saab garanteeritud mistahes mootoriga, eriti aga V6-ga.
Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
#20kui valida on tavalise või turbo vahel siis kindlasti turbo - eriti siis, kui turbo ise on juba vahetatud
Turboga on head mälestused ajast, kui sai Saabi omatud :icon_thumbup: - praegune mootor tundub selle kõrval eriti "vabalt hingeldav" - aga ajab asia ära
ja kui proovima minna "kuidas tõmbab" siis ei pea ise roolis olema (las omanik demob) - ka kõrvalistmelt saab seljaajuga ka aru, mida auto suudab
pigem proovda, ise roolitaga olles ja normaalselt sõites, auto juhitavuse nüansse ja ebatasasel teel aru saada, mis kuskil koliseb / nagiseb
ja läbitavuse kohta, oma GT-ga saab käidud igasugustes "mõistlikes" kohtades (väljaarvatud mülkad ja väga roopas teed) põhja kõrgusest niipalju, et isegi "tallinna vagudes" on põhjakaite mõnikord vastu asfalti käinud - asub teine maapinnast ligi 10cm kõrgusel
Turboga on head mälestused ajast, kui sai Saabi omatud :icon_thumbup: - praegune mootor tundub selle kõrval eriti "vabalt hingeldav" - aga ajab asia ära

ja kui proovima minna "kuidas tõmbab" siis ei pea ise roolis olema (las omanik demob) - ka kõrvalistmelt saab seljaajuga ka aru, mida auto suudab

pigem proovda, ise roolitaga olles ja normaalselt sõites, auto juhitavuse nüansse ja ebatasasel teel aru saada, mis kuskil koliseb / nagiseb
ja läbitavuse kohta, oma GT-ga saab käidud igasugustes "mõistlikes" kohtades (väljaarvatud mülkad ja väga roopas teed) põhja kõrgusest niipalju, et isegi "tallinna vagudes" on põhjakaite mõnikord vastu asfalti käinud - asub teine maapinnast ligi 10cm kõrgusel