
164 reguleeritav vedrustus
#2oskab küll
lühidalt-> tegemist siis süsteemiga, kus vastavalt seadistusele pumbatakse amorti suurem või väiksem kogus õli ning vastavalt sellele muutub auto kas pehmemaks või jäigemaks...
Kui huvi on proovin kuidagi tööskeemi digitaliseerida ning saata
aga miks küsid? (et 33-le paigaldada või?)

lühidalt-> tegemist siis süsteemiga, kus vastavalt seadistusele pumbatakse amorti suurem või väiksem kogus õli ning vastavalt sellele muutub auto kas pehmemaks või jäigemaks...
Kui huvi on proovin kuidagi tööskeemi digitaliseerida ning saata

aga miks küsid? (et 33-le paigaldada või?)
Tegelikult ma olen normaalne....
164 reguleeritav vedrustus
#3küsin seepärast ,et sellel autol mis me ostame vennale, selle asemele mis üle katuse sai keeratud, on see süsteem peal.aga vist ei toimi.et kui kalliks need amordid ka läheks ei tea ja äki hoopis võimalik remontida seda süsteemi.seepärast küsingi, et kuda see süsteem ka toimib.praegalt lihtsalt teoorja sest auto veel toomata.
164 reguleeritav vedrustus
#4VML wrote:küsin seepärast ,et sellel autol mis me ostame vennale, selle asemele mis üle katuse sai keeratud, on see süsteem peal.aga vist ei toimi.et kui kalliks need amordid ka läheks ei tea ja äki hoopis võimalik remontida seda süsteemi.seepärast küsingi, et kuda see süsteem ka toimib.praegalt lihtsalt teoorja sest auto veel toomata.




Parandamise kulu sõltub sellest miks ta ei tööta ehk siis-> kui amordid tavaliste vastu vahetada (mis ON võimalik) siis kaob lihtsalt see funktsioon ära

Tegelikult ma olen normaalne....
164 reguleeritav vedrustus
#6seda, et 24V oli tean... lihtsalt tagasihoidliku arvamuse kohaselt ei ole nagu reguleeritava vedrustuse taastamine tavalisel Superil eriti otstarbekas-> peavalu on garanteeritud-> kuid süsteemi komponentide olemasolu rohkem midagi ei mõjutaVML wrote:üle katuse läks 3.0 24v super.osta tahaks samasugust superit.

QuadrifoglioVerde puhul on taastamine pea et kohustuslik (muidu pole ju QV) ning QuadrifoglioQuattro puhul võib hakata süsteemi mittekorrasolek seda "4"-ja häirima (roolinurga, auto kaldenurga ning kiirendus/aeglustusandur on mõlemal süsteemil ühine)
Pealegi-> miks osta täpselt sama auto, kui saab ka paremat, kiiremat ning veel erilisemat

Tegelikult ma olen normaalne....
164 reguleeritav vedrustus
#7sel ostetaval autol mootor koos, mul korras mootor ja seetõttu peale mootorivahetust ilmselt kõige odavam varjant sõitev auto saada.see auto seisab seal rapla kandis hetkel.äkki tead?
164 reguleeritav vedrustus
#8


Tegelt ->raplas ega ka sealkandis pole nagu peale enda oma ühtki superit kohanud (ah jaa... kui mags korra sinkandis käis, siis tema oma kah nägin

Tegelikult ma olen normaalne....