:icon_hi:
räägitakse, et 155 kw ja 171 kw mootori ainsaks erinevuseks on intake runnerid (usun, kui keegi järgi katsetab)
164 155kW kasutab 39 mm torusid; 156 / 166 2.5 24v 42 mm ning Q4 / 24v QV / 166 3.0 24v / GTV 24v / 3.2 GTA 45 mm
torukesi.
torud ise on siis kiiskavaim osa mootoriruumist
Väidetavalt siis 42mm torudega saaks juurde 10 ning 45mm torudega saaks juurde 20 hj ... ja seda ilma ühegi täiendava muudatuseta

(sounds too nice

)
170kw on tegelikult sama 171 kw mootor, mis on kaotanud 1kw keerukamale juhtsüsteemile
EDIT:
24V V6 170kw on vaid Q4 peal; 171 on 24V q4 peal
12 klapine QV oli 164 peal 147kw/75 peal 141; standartse 138kw vastu ning tippversioonis siis sz ja rz peal 150-154-162 kw (tegelikult võis osadel sõidukitel ka rohkem olla)
Tegelikult ma olen normaalne....