Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#18
Ma kunagi vahetasin 2,5-el, siis oli vahetusfondi oma 7000 ja uus 12000 eeku.
Oleneb, mis muidugi läbi sul on, äkki võimalik veel taastada, aga kas see tasub jälle. Osta 2000-3000 eest kuni 50000km sõitnud latt alla ja vaheta ka mõlemad sisemised otsad, siis kestab. ots ise suht odav.
Minu omal aga hammasvöö sees lahti, seal ei taasta enam midagi.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#19
suht nuttune on see latti vahetus ka vist,mõni targem äkki räägib kui suur töö see on,mootor maha või kuda ligi saab,äkki mingeid joonised pakkuda? nii plaju kui õhtul on uuritud siis 6k saaks tuttika latti ja arvatavasti ka seda teen,veel vigadest tuli välja et esimesed ülemised hõõtsad tahavad ka vahetust (Aasta tagasi vahetatud)kolksuvad nii mis jube :cry: veel selgus et peal olid küünalte poolt densod ehk alles orginaal küünlad(üks vihje veel et äkki läbisõit vist isegi õige 8)

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#20
Tõstuki peal käib asi nii:
Enne tõstmist roolisammas lati küljest lahti
Roolivõimu paak tühjaks imeda
Auto üleval:
- sumps lahti, tagumine osa jääb rippuma
- sumpsi kuumakaitse lahti (jääb rippuma)
- keskmine mootoripadi lahti (mootor toestada)
- sillatala lahti, samuti jääb õõtsade peale rippuma
- roolilati poldid lahti 2tk (kinnitub sillatala külge)
- rooliotsad lahti
- roolivõimutorud lahti
- latt tuleb rattakoopast välja
Võibolla midagi jäi vahelt ära aga mingi pilt peaks tekkima
:icon_hi:

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#22
Nii täna tellisin uue roolilatti ära,saan tuttika 5k eest itaaliast :icon_thumbup: veel tellisin ette ülemised hõõtshoovad aga ikkagi kõige suurem mure on mootori anomaaliaga.Käisin eile üle kõik pistikud ja lõdvikud,õhukulu lugeja vahetatud eelmine aasta,sees oli ilus puhas jne.panen auto käima,nii kuidas tuju vahepeal pöörted kõiguvad vahepeal ilusti püsivad,hakkan sõitma,masin tahab välja surra aga rohekm pöördeid anda saab kohapealt minema,kõige huvitavam on see et kui sõitan ja lasen gaasi lahti siis vahetevahel sureb mootor lihtsalt vabahoo peal välja,lööb õlitule,pihusti ja akutule põleva ja kogulugu :icon_shifty: vaikselt nagu kui kohapeal pöördeid panna siis tunne et mõni pütt ei löö järgi ja vaikselt mootor pudiseb ja tõmbab kinni,suuremadel pööredel mootor töötab laitamatult,kahju krt et pärnus dignostikad kuskil teha ei saa,tuleb ikka peallinna tee ettevõtta :)

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#23
:roll:

minul tegi auto sellist trikki -ptüi,ptüi,ptüi- jäätunud katrerituulutusega :mrgreen:

ehk siis alates 1500-st pöördest oli minek olemas, alla selle oli mootor surnud, kui soojaks läks, siis kadus probleem ära...

Kuna aga :mrgreen: juhul, kui sa oma autot külmkapis ei hoia, siis kahtlustaks, et Sul on umbes samasugune probleem ainult, et kuskil on mingi tükk ees (vms)

muidugi võib sellist asja üsna edukalt teha ka kütusefilter (mida Sul ei ole) või siis kehva mass/lahtine pistik/purunemispiiril juhe

kui veatulukest põlema ei löö, siis ei ole ka diagnostikast erilist abi :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#25
Väga tuttav jutt. Endal juhtus masinaga täpselt sama teema, kuigi masinaks GTV. Ühel hetkel jättis mu teepeale ja käima enam ei läinud. Kuigi mul pihusti ja CODE tulukesed särasid. Mingil hetkel läks uuesti käima, aga pihusti tuli jäi põlema. Viisin Faktosse, kus öeldi peale diagnostikat, et kütuseahelas on viga. Kusagil lühis vms. Elektrik ütles, et selle parandamiseks läheb 5-6h kuna vaja vajalikud juhtmed ülesse otsida ja siis katkine koht tuvastada. Ainuüksi vea leidmiseks oleks läinud ~3k. See järel avastasin Piloti. Viisin sinna, rääkisin mure ära ja võeti masin sisse. Samal päeval sai valmis ja põhjuseks oli olnud eelmise omaniku soperdis. Nimelt oli juhtmetega seal midagi mässatud ja valest kohast massi võetud. Arvan, et pihusti tule järgi üksi viga tagaajada on suhteliselt keerukas. Tuleb ikka pealinna ots ette võtta. :wink:

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#26
:icon_hi:

kui pihustituli põleb, siis on asi lihtne :wink: Pilotisse, juhmed külge, viga teada ja teema ammendatud

(pigem kahtlustaks vigast ühendust süütepoolidel, kui nelja kustunud pooli igatahes)- kui on midagi muud, siis pole kah hullu 8) ka selle loeb välja (ja juhul, kui tegu on kunagise veaga, siis saad selle kututatud...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#28
ülemised hõõtsad nyydseks kodus ja ootavad alla panekud aga jama nyyd selles et ei saanud uut latti selle hinnag mis tahtisin ja nyyd jandin sellele jannoga,kõik algas sellest et algul pidin saama vähesõitnud lati ja hinnaks ütles 3k,ok olin nõus võtsin ühendust ja siis juba rääkis telefonis et hinnaks 3.5k,mõtlesin mis seal ikka kus mujalt saan ja kandsin rahad üle,nyydseks aga ei võtta telefoni enam vastu ja ei vasta sõnumidele kuigi latt paeks juba ammu mul postiga kodus olema ja alla kruvitud :icon_thumbdown: :icon_crazy: Keegi ehk teab ta koduseid aadresse vms?