:icon_hi:
ma juba unustasin selle probleemi
oma autodegagi pea pulki täis
igatahes-> süütepooli ühele klemmile peab tulema peale 12V pinge, maad lülitab lülitab ECU vastavalt vajadusele
küll aga on seda Boxeril suht lõbus kontrollida->
mootori tööks vajaliku releeploki peaksid leidma mootoriruumist (ma hetkel ei mäleta täpsemalt kuskohas see 33-l oli

) küll aga tasuks kaitsmed uuesti üle kontrollida ning releeplokis kontrollida, et kõik releed teeksid süüte sissekeeramisel klõpsu.
Pirniga saad katsetada pihusteid (võtad pihusti otsast pistikupesa ära ning paned pessa armatuuripirni-> kui see süüte andmisel vilgub, siis on pihustid töös)
aga muidugi pihusteid ei saa kontrollida enne, kui vändaandur on paigas (however-> kui see lihtsalt pooleks murdus, siis võis asi ka seal olla. Juhul, kui mingi praegu enne sees oli, siis on murdumine lihtna tulema-> kui mitte, siis peab tõsist jõudu rakendama... erinevalt tagumistest ABS-i anduritest, mida siit-sealt vahel leiab, peaks olema vändaandur metallkestaga ümbritsetud)
Tegelikult ma olen normaalne....