Küsimus lamda kohta.

#1
Küsimus selles,et praega on autol(155/1,8/16v/t.s)peal miski universaal lamda,seoses sellega kas mõiutab mootori tööd.Ehk mootor kipub aa 4000p/min hinge kinni võtma,ei taha lõpuni vedu jätkata.võis küünlad,praega miskid Berud.

Küsimus lamda kohta.

#2
:icon_hi:

lamda ei tohiks seda nii väga mõjutada (ehk siis kui pedaal metalli puudutab ei ole lamda enam eriti tegija niikuinii)-> kui see on ühendatud ja töötab, siis ei ole vahet (tegelik erinevus originaallamdal ja universaallamdal on selles, et universaalil on kaasas vaid mõnekümne cm pikkune juhtmejupp, samas kui originaalil on juhe täispikkuses koos pistikuga)-> muidugi, kui mõni ühendus väga nigelalt on, siis võib ka lamda seda tekitada (kuigi omast kogemusest kahe vigase lamda anduriga- tõmbab korraks tahhoseiseri entusiastliku liikumise küll kinni, kuid mõni aeg hiljem tuleb uljus jälle tagasi)

Pigem kahtlustaks küünlaid (pealegi-> kui jama on lamda anduriga siis saad koheselt ka ilusa armsa pihustitulukesega tõtt vahtida) või siis kütust (minul nt auto kooles kunagi üle 3000 sellepärast, et bensufilter va saadan oli "unustatud" vahetamata, kuigi see remondiarvel ilusti kajastus)

mudased küünlad või olematu läbilaskevõimega bensufilter suudavad suht edukalt aktiveerida koputajad ning selle tulemusena ongi lõpuks hing kinni.
Tegelikult ma olen normaalne....

Küsimus lamda kohta.

#4
Nii,sai siis tehtud proovisõit peale bensu filtri vahetust, ja....nüüd tean miks alfa hea on.Minekut on kuni lõpuni ja lisaks veel,seega suunurgad lõksudega kõrvanibude külge.
EDIT; võtsin vana filtri lahti,ime,et ültse bensiin sealt läbi tuli :evil: ,üli rokane.