Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#106
:roll: roolivarrast latti küljest lihtsam eemaldada auto küljes teine kord, juhul kui pääseb suurte torutangidega ligi, saab oma keharaskusega seda kuppatust lahti sikkutada. Siduri korv oleks hea ära vahetada! korras olekut näitab just pinna siledus ja see, kas korv on kõvasti kuuma saanud-ehk siis korvi surve vedrud kaotavad oma survejõu, kui kuuma saavad ning see läbi hakkab sidur uuesti suht kergesti libisema. Laagril tundub see kõver koht rõnga keevitus koht olevat? mix nii lahti oli vaja kakkuda seda ültse? Hooratta freesimise kohta ei oska kommenteerida. Olen ühe honda palju jubedama hooratta ja vaolise sidurikorviga kokku pand, ja imekombel isegi toimis. Eks see kõik jää rahakotti taha kinni... Korvist veel ka nii palju, et kas survelaagri pind on hõõrunud lamelli otstesse sisse? juhul kui on, siis ka see võib probleemiks osutuda, et vana korvi kasutada ei saa enam.

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#108
8) kuuma saamist näitab metalli sinakaks tõmbumine... ja need täkked seal-pakkuks, et keegi on tihendit vahetanud, ilma kaant eemaldamatta! ehk siis on kruvikaga kõveraks tõmmatud rõngake ja siis sirgeks üritatud tagasi taguda või miskit sellist... laagri, kui sellisega ei tohiks seal miskit juhtuda, kuni õli jagub. Ja siduri kulumist on keeruline hinnata! suure tõenäosusega hakkab see sul ka lihtsalt uue kettaga tööle, kuid otsus tuleb ikka endal teha :!: Lisaks uut rooli varrast pole nii kõvasti vaja kinni saada, piisab ka lihtsalt inimliku jõuga kinnikeeramisest. Samas ära unusta ka hammaslatti ja roolivarda otsi korraliku määrdega katmast, peaks olema veidi kvaliteetsem määre, mis ei kuivaks ära mõne aastaga.

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#114
Vahetatud:
-Taga - pikihoova puksid (4)
-Esiõõtsa tagumised puksid (2)
-Sarniirid
-Rooliotsad
-Roolivardad
-Stabika kammitspuksid
-Stabika kondid
-Termostaatklapp
-Enamus veermikupolte
-Rooli hammaslatt (+tolmukaised +amort)
-Siduri ketas
-Siduri survelaager


Tehtud:
-Poolraam värvitud
-Mootor pestud
-Välalaske kollektor -keevitatud -sirgeks käiatud
-Kaantevaheline jahutuse toru tihendid +värv


To Do:
-Uued raam- ja kepsusaaled
-Esiõõtsa eesmised puksid (2)
-Väljalaske kollektor portida
-Väljalaske lahti võetud tihendid vahetada
-Klapikambri kaante tihendid vahetada
-Karter uue silikooniga lekkevabaks muuta
-Geneka rihm vahetada
-Käsipiduri tross vahetada
-Uued tagasadulad
-Ploki soojendus peale panna
-Kõik uued mahlad sisse panna
-Vigased salongi plastdetailid kobedamate doonori omadega asendada :)
EDIT: -Geneka rihma juhtrullikud vahetada/remontida (uued laagrid)
EDIT: -Mootoriruum pesta + roostelaigud eemaldada
-Prooviring teha :lol: - Selle ootus mind ainult tegutsema panebki.

Vist sai enamus. Endal kah nüüd lihtsam järge pidada ja plaane teha. :)
Last edited by AaduT on 07 May 2010, 13:46, edited 8 times in total.

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#116
Palun nõu karteri eemaldamisel. Keerasin kõik poldid lahti ära, aga tõbras on silikooniga nii kõvasti kinni, et mitte kuidagi midagi vahele ei aja sinna. Ometigi on seal kuskil leke ja asi tuleks üle käia, et tihe saaks. Kas silikooniga tihendatud pindadele on ka mingi spetsiifiline eemaldaja/vabasti olemas?

EDIT: Sõber pakkus välja, et puuhalu ja haamriga taguda, et äkki annab järgi. Kas tuleb veel variante?

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#118
Pärast reedet polegi veel garaazi jõudnud mootrit lahkama, aga puksidest veidi...

Need mis vahetatud sain ostsin AutoMaailmast - Salomeest Võru tänava lõpust. Ühtib Saab 9000 omadega. Need mis vahetamata jäid, samuti :lol:
B-osadel on sellekohapealt vist mingisugune andmebaasifeil, sest töömees kelle kätte puksid vahetada viisin laiutas ainult käsi kui neid nägi. Samu pukse on mulle juba mitu B-diilerit pakkunud.

Pildile selgituseks siis, et need mustavärvi puksid on need mis Auto Maailmast ostsin (enne kui olin auto lahti võtnud), ja "kuldne" :) oli mul doonorauto pagasiruumis kui tolle ostsin. Minu mõistus ütleb kah, nagu sellel mehhaanikulgi, et tuleb veel 1 "kuldne" juurde otsida.
Iseenesest on küljesolevad puksid veel täitsa jäigad ja käega neid ei vääna, aga no kui juba siis juba...
Image


Huvitav lugu:
See "kuldne" puks oli minigrip kotikeses, millel oli peal ilma trükiseta oranzi värvi hinnasilt, kuhu peal oli käsitsi kirjutaud hind ja veel midagi. Läksin sellega "Sulevi Autoärisse", et äkki saan sealt teise samasuguse ja Sulev ei suutnud oma silmi uskuda. Ütles: "See siia sildile on minu oma käega kirjutatud, sellest ajast kui ma veel Asmeris töötasin - ca .15a tagasi"


:icon_think: