Käib kolks :P

#1
Selline teema, et kui kiirendan vahetan 1-2le käiku, käib selline tuntav kolks just kõrvalistuja poole tagapool ning 2-3 üle minnes on see kolks veel tugevam, just nagu siduri vajutuse ajal, kui auto natuke nõksu teeb käiks nagu 2 metall osa kokku kuskil. Pärast vaatasin alt järgi, et tagumise vedru sees oli mingi svammist julla ümara otsaga auk läheb pikku pidi läbi, et kas tegemist mingi lahtise puksiga? Ning kui palju see maksta võiks?



On veel teisi probleeme. Nimelt juhipoolne tagumine ratas on viltu nii vertikaalis kui horisontaalis. Kui vaadata auto külje lähedalt ülevalt alla siis kummi ülemist äärt pole näha kuid alumist on umbes 1cm jagu siis kaldus.Ratas pole 90kraadi all.Vaatasin parempoolset ka ning sellega on OK ! Ning veel autoratas on horisontaalis ka natuke viltu siis juhipoole sissepoole! Saan aru, et tegemist päris ohtliku veaga, kas aitab ainult ratta jooksu seadistamisest, ning kas sellega saaks ka ise hakkama, või on seal võibolla midagi ära paindud et hoiab ratast nõnda?



Ning kolmandaks küsimus mootoririhma (hammasrihma) ja hammasrihma juhtrulli vahetusega saab autotundja inimene ise ka hakkama. Või peab kindlasti mingit teenindust külastama. Hammasrihm ise maksab keskmiselt 350kr + juhtrull ~400kr.



Küsin selliseid asju kuna ise olen värske alfa omanik (1 päeva). Ning neid vigasid teadsin juba enne auto ostu. V.a. see ratta värk , seda ütles eelmine omanik peale ostu.

Käib kolks :P

#2
mis mudel, mis mootor... ja nu see rataste viltu olemine oleneb kust nurga alt vaadata... käi stendist läbi-kui miskit peetis siis öeldakse...ca 300kr peaks vist olema selle stendis käimise maksumus... kolks-see on suhteline, seda ei oska keegi niivisi täpselt öelda...-kolksuvad asjad-sarniirid, õõtsa puksid, roolivarda otsad või ka katkine mootoripadi... aga nu veidi saab täpsustada kui auto mudeli ja mootori täpsustad.. kus kandis asud-anna teada siis ehk soovitatakse sulle ka mõnd asjalikku remondi asutust..

Käib kolks :P

#3
Mudel on 145 ja 2.0L, 110kw ,1997.a. Siin sai natuke soidutatud inimesi kes tunnevad natuke autosid. Enamus arvavad et puksid läbi. Kuna just kiirendads hakkab pihta selline kolinate jada. Just siis kui kiirendad ja auto tõmbab ennast madalamale. Sai eile kanali peal ka käidud ning auto alla vaadatud, sealt oli näha ka et parempoolsed puksid on läbi hoiavad kuidagi imelikult. Ning täitsa võimalik et selle tõttu ka see vasakpoolne ratas vildakas on. Muidugi on jäänud võimalus, et eelmine omanik on kuhugi äärekivisse siise sõitnud ja sellega rummelit vigastanud.



Kas keegi oskab öelda ligikaudse hinna, mis läheks maksma kui tagasillalt kõik puksid ära vahetada. Sest igapäevaga läheb kolin suuremaks. Varsti julge enam sõitagi. Ning mis esinduses võiks selle töö lasta ära teha?

Käib kolks :P

#5
Fakto auto on küll nüüd päris viimane koht kuhu minna tasub, ainukene asi mis nad teha oskavad on suuri numbreid öelda :evil: Omalt poolt soovitan pirni tänavalt abi küsida, kõige mugavam variant :wink: , või siis varuosapoode ja netipoode kammida.

Käib kolks :P

#6
Tagasillale eraldi pukse originaalis ei ole.
Tagasild 8273.-




WTF- fakto on puhta lolliks kuivanud :?



et, kui katkise lingiga sinna läheks siis soovitatakse uus uks osta :wink: :lol: katkisele pirnile siis peab terve tule ostma :lol:




Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....

Käib kolks :P

#7
Hetkel tundub see TRK jah kõige mõistlikum, Kalvoga juba olen vestelnud maili teel :roll:


et, kui katkise lingiga sinna läheks siis soovitatakse uus uks osta :wink: :lol: katkisele pirnile siis peab terve tule ostma :lol:


Nii ta vist on jah irw :lol:

Käib kolks :P

#11
bushing on puks üldiselt
Ei leidnud sealt sellisele nimele vastavat, või ei oska ma korralikult otsida :roll:

Sain veel teada, et ERGO kindlustus ei saa minu autole KASKo kindlutust pakkuda, kuna neil ei ole minu auto marki ehk siis 145 andmebaasis. :? Neil alles 147'st hakkab pihta. Käisin siis siin lehel ka, http://www.e-kindlustus.ee, kus saab kõikide seltside omadest sobiva pakkumise leida. Ja üllatus üllatus, jällegi pole 145?? Kas nii riskantne auto, et keegi ei julge kindlustada w :lol:

Käib kolks :P

#12
Sul on õõtsalaager õhtul. See on Tipo Tempra tüüpi tagasild ja puksid puuduvad. Kõige lihtsam on osta remondikomplekt kus on SKF i .laagrid ja polt ja tihendid. Vahetus juppide olemasolul tund poolteist.

Käib kolks :P

#13
käisin täna TRK's ja vaadati üle pidurid, amordid ja ülejäänud, mis puudutavad sildasid. Ning läbi on üks puksidest tagasillas koos amordiga. Just amordi poolne puks ongi läbi. Lõtk on sees. Kuid vahetan välja mõlemad tagasilla amordid, sest mulle öeldi, et neid ikka paarikaupa vahetatakse. Ning siis mõlemad tagumised õõtshoovad, kus siis küljes juba puksid ja sarniirdid jne. Vahetusse läheb veel üks roolivarda otsik. Kui vahetused tehtud siis reguleeritakse ka kõik rattad ära jne... Kogu töö läheb umbes 5100kr :roll: Aga noh selle peab ära tegema, sest praegu piin sõita.

Käib kolks :P

#14
Vahetatakse välja tagumised õõtsad kus on küljes puksid ja sarniirid..... siin käib jutt vist ikka esisillast kuigi ega tagarattad sellest otseks ei lähe. Mis puutub kolksu kiirendades ja aeglustades siis seda teevad küll esimesed puksid. Üks esisilla õõts maksis vist kuskil 750 eeku. Vahetus ca tund.

Käib kolks :P

#15
No, ma ju käisin nende sildadega ülevaatusel. Sealt öeldi mulle et esisillaga on kõik korras. Taga oli läbi amordi juures asuv puks. :wink: Ja kolks käib ainult kiirendades aeglustades pole midagi. Ning see kolks on muutunud juba ammu selliseks klohmimiseks. Iga päevaga järjest rohkem.