AR 155 käiguhoovastik

#1
:icon_hi:

niid help

eile siis juhtus siuke loll lugu, et sõidu peal jäi sisse kolmas käik -> põhjuseks väideti käiguhoovastiku käigulüliti munaka kulumine, mille tõttu võttis hoob kätte ja kukkus pesast välja [ise ei sõitnud ega seda pessa tagasi ei pannud, seega ei tea kindlalt väita, mis jama seal oli]

Ise pole veel auto alla jõudnud, seega esimene küsimus _> kas keegi oskab praegu täie kindlusega öelda, et seal üldse munakad on (skeemi sirvides :book: ) tunduvad olevat hoovad keerestatud otsaga, mis omakorda tähendab, et tuksis saab olla kas käigukastil asuv lülitushoob või siis on lihtsalt mutter plehku pannud ning kõige kehvemal juhul pesa ära lõhkunud.

küsimus ajendatud sellest, et kui tegemist on munakatega hoovaga, siis pean nüüd otsima uut hooba; kui tegemist on aga mutriga, siis kisun homme ratta alt ning kruvin selle tagasi kinni [niisama nagu autot üles tõsta ning läbi teab mis valemi sealt kompamismeetodil mingit teadmata hooba taga ajada on kah "äge"]

TS@närvid läbi- no kurat sellel autol on mingi needus peale pandud... ma ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kellel oleks kunagi mingi autoga nii palju jamasid olnud- ja nendest peaaegu ükski ei ole seotud auto vanuse vms-ga, küll on pistikud tuksis, pidurid on mingi täismüstika-> kui kõik oli tuksis siis käitus auto palju korralikumalt.... iga vahetatud tükk keerab midagi uut p....e


aga muidu on hea auto 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 käiguhoovastik

#2
Mingid munakad seal ikka on... aga need on käigkasti hoobade küljes mutritega kinni, munakad on nagu varraste sees. Kui mutter tõesti lahti tulnud, siis läheb sul 13 ja 10 võtit vaja. See jutt siis 8-klapilise mootori kasti kohta.
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 käiguhoovastik

#3
Jarmo wrote:Mingid munakad seal ikka on... aga need on käigkasti hoobade küljes mutritega kinni, munakad on nagu varraste sees. Kui mutter tõesti lahti tulnud, siis läheb sul 13 ja 10 võtit vaja. See jutt siis 8-klapilise mootori kasti kohta.
:thanksspin:

seda ma eeldasingi-> ei mingit kulumist vaid mutter on ilmselt tööpostilt lahkunud (8 klapiline ja 16 klapiline kasutavad siiski sama süsteemi; enne eilset olin suht veendunud, et 16V kasutab trosse... la pezhetki :mrgreen: ... :oops: ma ei saanud tükk aega aru, mis pagana hoovad ja mis kuradi munakad- ei tohiks nagu neid seal üldse olla- :oops: )
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 käiguhoovastik

#5
:mrgreen:

igaks juhuks selgitus teistele, kes võibolla täpselt aru ei saa ja praegu segaduses on :icon_roll:

tegelikult on need hoovad siiski käigukastiga ühendatud :lol: :lol: :lol:

ega 155 nüüd nii kehva auto kah pole, et lihtsalt mingid vardad kuskil vedelevad
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 käiguhoovastik

#6
Näedsa ma polegi ainuke kellel selline asi juhtub :icon_eh: . Käisime perega Augustis vembutembu maal ja tagasi tulles ühele ristmikule lähenedes oli vajadus kolmas käik välja saada ja esimene sisse. Aga oh imet ei tule kolmas enam välja ja ükski teine käik ei lähe sisse :icon_shocked: :icon_wtf: . Hoovastik oli murdunud sealt kohast kus toru lapikuks läheb ja tuleb munak. Ega sis muud üle jäänud ki leida sobiv käik (käsitsi hoobasid kobades ja kaasa abiga, kes kangi liigutas ) ja kodupoole kulgeda.

AR 155 käiguhoovastik

#7
kypsa wrote:Käisime perega Augustis vembutembu maal ja tagasi tulles ühele ristmikule lähenedes oli vajadus kolmas käik välja saada ja esimene sisse. Aga oh imet ei tule kolmas enam välja ja ükski teine käik ei lähe sisse
:icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf:

minu oma tuli parajasti Tallinnast ja oli Kiisale jõudnud, kui kolmas käik sisse jäi :roll:

s..t koht siis ilmselt :butt:

aga õnneks sai hoova ilusti tagasi (seega midagi vast ära ei murdunud)

aga sellest juba homme :icon_sleep:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 käiguhoovastik

#8
FCUK FCUK FCUK

:evil:

ongi munakas vardast eemaldunud (varda ots on nii kulunud, et masendav lausa :evil: )
kiirremont tehtud (kaablisidemete abil...) On kellelgi aimu kuskohast seda varrast otsida võiks...

... ja mis kuradi moodi seda vahetatakse (kiire analüüs näitab, et see on ühtpidi roolilati küljes ja sinna ligipääas on pehmeltöeldes ... mitte eriti lihtne)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 käiguhoovastik

#9
milline varras sul täpsemalt katki on... üks kolmest on käigukasti korpuse ja käigukangi küljes kinni.. kaks on hoobade küljes. Hoobasid võid Tartust küsida, võimalik et kollasest on midagi järgi. (Alfatarilt)
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 käiguhoovastik

#12
:lol:
ma saaks kah... aga see ei annaks midagi (kui munakas kinni keevitada, siis ju enam käike vahetada ei saa :icon_angel:

:icon_think:
hauever... kui pesa taastada (ehk siis kulunud pind tagasi keevitada ja hõõrdepinnad hülgerasvaga kokku mäkerdada) :icon_shifty: siis oleks asjal jumet :roll:

võtame teemaks
:thanksspin:


EDIT: põle vist mõtet :roll:

INFOX: seda hooba kasutab lisaks 155-le ka 145, 146, delta, dedra, tipo, marea, brava, bravo, coupe, 916 GTV ja Spider... kuid kuna mul on varuosi vaid 164-le siis kas keegi vahteada ei taha :mrgreen: mul on keldris kaks komplekti 164 käiguboobasid :lol: millegi loomulikult midagi sellist ei juhtu kunagi
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 käiguhoovastik

#14
kypsa wrote:Kuidagi 164 omasi kombineerida ei anna :idea:
:sherlock: mõtle mõtle :reading:
164 omad on kaks korda jämedamad ning toimetavad hoopis "viisakamalt" (164-l on kasti peal "lülituskarp", mitte avatud hoovastik nagu 155-l)
Tegelikult ma olen normaalne....