julk - julkster, julgens, julk jõugan, :butt:E.T. wrote:Defineeri JULK !
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#33Eeeee... sorry tagant see Alfa kohe mitte üks teps ei ole Alfa moodi ,meenutab mingit muud elukat (uut imprezat vist,mis üleaegade Subaru üks õudseim auto)
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#34üks JF poolt hiljuti promotud foto... hea vaadata kuidas disainijoon on ... arenenud...
(mina muidugi endiselt aplodeerin pre fl 147 ninnule)

(mina muidugi endiselt aplodeerin pre fl 147 ninnule)

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#35tegelikult ju on ka näod ilusti nähtavad :icon_shifty:




Tegelikult ma olen normaalne....
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#36Heh 147-ga tuli meelde kuidas hiljuti pidin šokki saama parkisin 147 sõbra a4 avanti kõrvale ja siis autosse tagasi minnes vaatasin, et kurat kas Alfa on kasvanud või Audi kahanenud?Alfa oli audist suurem,küll mitte pikem(Audi oli natuke pikem) aga laiem ja kõrgem 

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#37Giulietta siis ... nimeks tal!
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=27295607" onclick="window.open(this.href);return false;
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=27295607" onclick="window.open(this.href);return false;
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#38pilgud:E.T. wrote:üks JF poolt hiljuti promotud foto... hea vaadata kuidas disainijoon on ... arenenud...
(mina muidugi endiselt aplodeerin pre fl 147 ninnule)
[ http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... nLdvaW.jpg ]
147: "...ää ma siin olen, just ärkasin"
159: "...tule siia raih, mida vahid, tule ise siia raih!"
MiTo: "...wtf!?! mis arve see on?!?"
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#39pole paha sellel pildil, see "aastalõpumootor" pakub ka huvi, kuigi mulle ei meeldi nende vanade nimede kasutamine endiseltspark wrote:Giulietta siis ... nimeks tal!
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=27295607" onclick="window.open(this.href);return false;

jne
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#40alfanatico wrote:pole paha sellel pildil, see "aastalõpumootor" pakub ka huvi, kuigi mulle ei meeldi nende vanade nimede kasutamine endiseltspark wrote:Giulietta siis ... nimeks tal!
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=27295607" onclick="window.open(this.href);return false;...uued autod pole enam need, aga noh, suva... kuigi .... ah heaküll ..........mingu nad ka ................olgu, olgu .................................on ikka värdjad tegelt ..........................................pajakas
jne

Autot tahaks oma silmaga näha.. katsuda... jne



155, 2x166, 159 ja 75?
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#41siinkohal pean ikka mainima, et vanakooli autop.de ajavad need turundustrikid närvi, igasugu silmade punni ajamine ja ukselinkide kaotamine ei tee veel asjast asja, kuratlikult kurb on vaadata kuidas surevad korralikud automargid (turg muidugi on sunnib neid surema, aga turg oleme meie), nagu alfa, lancia ja mu rootsi lemmikud saab ja volvo.
kõige hullem on see, et paljud ei teagi midagi muud tahta - õudne
kõige hullem on see, et paljud ei teagi midagi muud tahta - õudne
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#42:icon_hi:
peaks mainima, et 156 lingikombinatsioon (eesmised kroomitud, tagumised peidus) annab vähemalt midagi juurde :icon_thumbup:
oleks seal mingi sellje jubedus nagu uuel deltal
oleks asi kindlasti palju :icon_sick:
mis puudutab autode muutumist ning nimede kasutamist
pole midagi teha, kuidagi peavad ühesugused punnid teineteisest eristuma :doublefu:
tegelikult on siinkohal paslik öelda, et kui Giulietta ning MiTo nüüd ennast kokku ei võta ja müüma ei hakka... siis kahe aasta pärast ei ole Alfast enam tagumisi ukselinkegi alles [mis seal salata- toyota võidukäik on igasuguse isikupära autotööstuselt röövinud] ning delta, bravo ja giulietta eristuvad teineteisest ainult märgi kaudu :guns:
EDIT: Saab jõudis oma originaalusega sinn, kuhu meinstriim tüürib... ole selline nagu teised või... lepi sellega, et peied on varsti [Saab tõenäoliselt omale finantseeringut ei saa ning läheb kas Roveri jälgedes, põhja või siis äärmisel juhul... Fiat'i gruppi (sellest on juba pikalt sosistatud)]
peaks mainima, et 156 lingikombinatsioon (eesmised kroomitud, tagumised peidus) annab vähemalt midagi juurde :icon_thumbup:
oleks seal mingi sellje jubedus nagu uuel deltal

mis puudutab autode muutumist ning nimede kasutamist

pole midagi teha, kuidagi peavad ühesugused punnid teineteisest eristuma :doublefu:
tegelikult on siinkohal paslik öelda, et kui Giulietta ning MiTo nüüd ennast kokku ei võta ja müüma ei hakka... siis kahe aasta pärast ei ole Alfast enam tagumisi ukselinkegi alles [mis seal salata- toyota võidukäik on igasuguse isikupära autotööstuselt röövinud] ning delta, bravo ja giulietta eristuvad teineteisest ainult märgi kaudu :guns:
EDIT: Saab jõudis oma originaalusega sinn, kuhu meinstriim tüürib... ole selline nagu teised või... lepi sellega, et peied on varsti [Saab tõenäoliselt omale finantseeringut ei saa ning läheb kas Roveri jälgedes, põhja või siis äärmisel juhul... Fiat'i gruppi (sellest on juba pikalt sosistatud)]
Tegelikult ma olen normaalne....
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#43ongi paslik mainida, et MB ja BMW on suutnud oma joont hoida (ja seda majanduslikut edukalt, mitte alati kvalitedeedilt) samalajal kui ülejäänud sama klassi asjad on pehmelt õeldes peldikus omadega, oma nn uuendustega. Ma isiklikult olen juba auto värgiga leiba teeninud ca 15aasta ja kui heita pilk ajalukku, siis suuremajagu masstoodangust on ikka s.tt kuubis ja seda aina tuleb peale ja peale, hurraa on alati ku mingi uus punnsilm või nn "äge" asi tuleb aga sama kiirelt kui ta tuleb, sama kiirelt ta ka kaob. paraku tänapäeva autoturg ei soosi autosid mida peab juhtima vaid junne, mis näevad välja coolid.
Vaadates erinevaid margifoorumeid (sest mul on palju erinevaid autosid), tekib ikka kole masendus, niikui mingi uus kole punn välja tuleb, kõik kohe kiiruvad vaimustusest a´la "tahan endale ja nii lahe" jne.
Vaadates erinevaid margifoorumeid (sest mul on palju erinevaid autosid), tekib ikka kole masendus, niikui mingi uus kole punn välja tuleb, kõik kohe kiiruvad vaimustusest a´la "tahan endale ja nii lahe" jne.
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#44supp wrote:Vaadates erinevaid margifoorumeid (sest mul on palju erinevaid autosid), tekib ikka kole masendus, niikui mingi uus kole punn välja tuleb, kõik kohe kiiruvad vaimustusest a´la "tahan endale ja nii lahe" jne.

siin seda probleemi pole... kõik kipuvad ahhetama rohkem, kui 20 aastaste autode osas :icon_thumbup:
MB ja BMW puhul oma joont hoida ei ole keeruline

Audid on ausaltöeldes iga aastaga aina hullemaks muutunud


Volvo osas tegelikult ei julgeks nuriseda

ja siinkohal minu "absoluutne lemmik"- Honda Accord- ei ole aegade jooksul mitte midagi kaotanud... täpselt selline veider haigutus nagu aerodeck'is tuleb peale ka kõige uuemas top-noch accordis [ja aus olla, siis ma ei saa aru, kuidas saab tippvarustuses jaapani autotööstuse toodang olla sama põnev ja paeluv kui siin kuskil toodud pilt AR75 puhtakstehtud vrakist]
ah jaa... jaapanlaste teemasse minnes



ja kokkuvõtteks- milline iganes Giulietta ka tulema ei peaks

Tegelikult ma olen normaalne....
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
#45:icon_hi:
eelneva teema lõpetuseks:

eelneva teema lõpetuseks:
Juba on teada, et 2011. aastast hakatakse kõiki Lanciaid Euroopas Chrysleri nime all müüma. Ja sellest on väga kahju, kuna Lancia on ikkagi tervelt 103-aastase ajalooga automark, mis Chrysleri kombinesooni peale tõmbamist küll ära teeninud ei ole.

Tegelikult ma olen normaalne....